September mama's 2011-- deel 5

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juffie2008, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ah we zijn er allemaal nog steeds whahaha.

Ik heb een lekkeren nacht achter de rug pff dikke hoestbuien zo erg dat ik amper kon ademen in tussen. Ik had bijna zuurstof nodig haha.

Hoelaat moeten de dames bij de VK zijn ?

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Gooi het in de groep. Lucht misschien even op.

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Arme allemaal! Knufje voor iedereen:)

hier 11:50 bij vk zijn!

4. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    #984 Hadassa, 19 sep 2011
    Laatst bewerkt: 19 sep 2011
    *** Breek ff in***,

Van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochtertjes Adnalie... vandaag een jaar (17 sept. 2010) geleden is mijn zoontje geboren, dus afgelopen zaterdag is hij 1 geworden! Het is zo heerlijk genieten..... doe dat dus ook maar lekker meid!!

Iedereen hier succes die nog moet bevallen!

*** Breekt weer uit ***

Hadassa

5. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    mijn man werkt in amsterdam sloterdijk.. kan met ongeveer een uurtje thuis zijn.. hij is al 2 weken zenuwachtig komt eigenlijk weinig uit zijn handen zegt ie hihi....

heb idd nog ff lekker geslapen :) schrok wakker van een smsje.. moet om kwart voor 12 bij de vk zijn dus wel goed dat ik wakker ben nu hihi

duimerijntje: idd even op je handblazen en kijken of er meer uitkomt..
    lottie: jammer dat de sex niet is heeft geholpen :S:S
    juffie: idd lucht je hart!! misschien helpt het!
    cos: haha jij loopt ook nog ;) wel vervelend dat je niet lekker kan slapen door dat gehoest..

verder rommeld hier nog niets.... suc6 allemaal vandaag :D en dikke kuf voor de meiden die het nodig hebben!

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    *klaag*
    Wat is moeder zijn toch zwaar ( tenminste nu de eerste weken)
    *klaag uit*

Maar wel het mooiste wat er is.

7. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Duimerijntje hoesten of blazen of duwen en kijken of er meer komt. Dat moest ik ook bij de Gyn doen..

Helaas kan afscheding ook erg waterig zijn en langs je benen lopen is mijn ervaring goor eigelijk bahh.

Rinke ben benieuwd of jou VK ook ff gaat kijken vandaag hoever het er voor staat..

Lottie zet hem op he laat je niet weg sturen met niks hoor !!

Ja die hoest is vervelend normaal al niet zwanger is hoesten na een paar dagen wel pijnlijk in je borst en ribben.. Maar nu helemaal met die buik zo vol.

8. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Om 13 uur komt de verloskundige, maar ik heb eigenlijk het idee dat er niks loos is. Heb het glaasje in de koelkast staan, dus we zullen zien. Wel af en toe harde buiken, maar zijn niet pijnlijk.

9. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    cos: ga er niet vanuit dat de vk gaat kijken... doen ze pas bij de 41......

10. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    wel goed dat je gebeld hebt! :D

11. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ben benieuwd Duimerijntje !

Ergens snap ik het wel Rinke er komen zoveel baby's met 41 weken pas. Maar het is wel jammer als je weet dat het al wat ontsluit dan geeft dat net even moed ofzo ??

Maar goed we wachten geduldig af he zit niks anders op ..

Hier is het wel lekker zonnig dus ik ga straks even met de hondjes naar het bos denk ik eens zien hoe ver we komen vandaag...

Ik heb zelf een heel raar gevoel vanaf dat ik wakker ben. Ben denk ik toch wat gespannen voor morgen ben benieuwd hoeveel ontsluiting er is wat ze gaan doen en waneer..

12. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    ow cos,snap wel dat jeje wat gespannen voelt over morgen!!

de vk's zeggen dat de meeste vrouwen hier in de omgeving langer lopen.. (dus tja...)

hier ook lekkerder weer dan gister, dus ook ff naar buiten na bezoek aan de vk

13. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    gemiddeld is 40.3 of zo toch?? (landelijk gezien)

14. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ha meiden,
    Hier een hele blije moeder, vandaag naar het cb geweest en F woog nu 3488 gram, 1053gram meer dan bij de geboorte en van 45 naar 51 cm. Nou meer kan ik toch niet willen, joepie. Gister was mijn uitgerekende datum, maar hij is al een maandje bij ons.

@ MamavanBrandon, gefeliciteerd met F.inn
    @ Manoe gefeliciteerd met F.erron, wij hebben bijna dezelfde naam.
    @ Loepie, sterkte, wel knap dat je toch zo doorzet.
    @ Rinke vandaag jou dag???
    @ Babyleeuwtje, wel een heftige bevalling volgens mij geweest.... Maar fijndat M.ecx en nu goed doet. Doe zelf ook rustig aan.
    @ Andere meiden die nog overtijd zijn, sterkte, hoop dat jullie snel jullie wondertjes in jullie armen hebben.

15. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Wat fijn Smile dat hij het zo goed doet !!

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Vk
    man was onderweg maar het was zo druk in Amsterdam dat hij t niet zou redden. Heb vk gebeld en er was plek vrij gekomen om 15:00! Dus dan kan ie wel mee als het goed is:D

rinke
    mijn man werkt ook in Amsterdam. Is n uur van huis.

Cos
    ohh ben echt zenuwachtig.. Weet echt niet goed hoe ik t moet brengen daar. Daarom wel fijn dat manlief meegaat. Hopelijk heeft die wat meer invloed haha;).
    Pff als ik een paar x hoest vind ik t al rot voelen en jij hoest veel meer! Als je op je rug ligt is hoesten bijna onmogelijk vind ik, dat doet zeeeeer! Sterkte nog steeds!!

Duimerijntje
    goed dat ze komen kijken!

Smile
    Wauw die is goed gegroeit! Fijn zeg!!

17. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Oewwh ik dacht een bericht van Lottie ... Maar nu kan je vanmiddag terecht ! Wel fijn dat je man meekan heeft mischien toch wat overwicht.

Je kan gewoon eerlijk zijn lijkt me dat het niet meer gaat dat je last hebt van je bekken ed. En dat je het fijn vind als ze even kijkt of er al iets gaande is binnen in ...

Eventueel kan ze dan gelijk strippen whahaha.

Nog even in spanning dus.

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hii ! phoee we hebben weer even tijd (en puf ;) ) om te reageren !

mamavanbrandon en mango gefeliciteerd met jullie beebjes !
    adnalie had ik op hyves gefeliciteerd :D (toch?)

hier gaat het op zich wel goedd.. Jinte heeft alleen de afgelopen 2 nachten kei last van krampjes gehad.. ZOO ZIELIG.. gerem.. dus veel wakker geweest en afgelopen nacht en krijsen van de pijn..
    verder doet ze het wel echt super.. ze zit ook al hartsitkke goed met dr voedingen (word snel opgehoogd :) ) en slurpt het zo naar binnen Hihi... !

met mij gaat het na net de hechtingen eruit gehaald te hebben (laten doen natuurlijk ghe ghe ) ook beter.. mijn god wat trokken die dingen en heb ik daar pijn aan gehad zeg !! (nu nog wel maar is al een hele zucht van verlichting daar beneden !! ) stagiaire had me gehecht en had het blijkbaar wat te strak gedaan.. ( het harde stoel idee was dus ook echt killing en kon niet ;) )

verder ben ik een happy mum :d!

(gaat weer verder met bijlezen ... )

19. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

@smile, wat super dat jullie ventje het zo goed doet !!

@lottie, fijn dat je mannetje toch mee kan :)

@lydia, ooow lijkt me heerlijk die hechtingen eruit !!

Hier gaat het nog niet super ... ben ook niet tevreden over de kraamverzorgster dus ga bellen of er iemand anders beschikbaar is en anders kan ze voor mijn part weg blijven !

net kwam de vk en dan vraagt ze dingen aan de kraamverzorgster en dan zegt ze jaaa gaat goed maar als
    ze dan door vraagt blijkt het toch niet zo super te zijn ... en wij als net nieuwe trotse ouders geloven toch eerst de kraamverzorgster op haar woord... maar ja dat gesprekje tussen de vk en de kv hebben mij wel mn ogen geopend ... mama is het hier niet mee eens ;)

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Cos
    vorige 2x ook verteld dat ik veel pijn heb en ze zag ook hoe ik loop;). Misschien nu een andere vk die wel wil luisteren, al is deze verder heel vriendelijk hoor!

Lydia
    zielig ja die krampjes! Fijn dat je hechtingen eruit zijn!
    Leuk om weer even wat van je te lezen:)

babyleeuwtje
    Wat voor dingen gaat het dan precies over?
    Vervelend zeg dat ze niet duidelijk is

Deel Deze Pagina