Dag meiden, Kom hier even binnenvallen... Alle meiden die bevallen zijn in de tussentijd: gefeliciteerd met de kleintjes...De meiden die nog moeten: succes met de laatste loodjes!! Verder is er eigenlijk weinig blijven hangen: sorry dames! Net nog even bij de dokter geweest met Guusje omdat ik dacht dat ze spruw had: haar hele tong is wit. Kon het er niet afkrijgen dus maar even langsgegaan...De dokter gebruikte iets meer geweld en kreeg het er wel een beetje af. Nu dus een paar daagjes aankijken...Ook moet ik misschien met de bv gaan stoppen aangezien mijn migraine alweer terug is en die medicatie daarvoor niet samen kan met bv...Wel jammer om na 2 weken alweer te moeten stoppen, maar kan beter een gezellige moeder zijn met de fles dan een ongezellige moeder aan de borst denk ik dan maar. Morgenvroeg moet ik even terugbellen of er echt geen alternatieven zijn, maar ik moest er niet op rekenen...
Lydia: hechtingen er nu al uit? Lijkt me heerlijk, die dingen doen echt zo'n zeer! Hoeveel had je er? Ik ben echt van boven tot onder gehecht (hij vroeg wel 4x extra hechtdraad aan de verpleegster). Wat zielig dat ze krampjes heeft Adnalie: hier ging het ook niet goed met de bv. N.ino kreeg dorst korts en was ook 10% afgevallen. Dus kolf nu alles af als mijn vriend hem voed. Vandaag kon ik voor het eest 60cc kolven *trots* dus misschien lukt het me dan toch dat hij volledig bv krijgt al is het maar via de fles Vruchtwater: bij mij kwam er ook maar steeds een beetje als ik van de wc opstond en weer ging zitten. Natuurlijk in het zh niets meer waardoor ze dachten dat het vals alarm was... Maar de weeën kwamen toen al vol op gang. Persen: 4 uur persen... Pffff heavy. Ik had met 8 cm ontsluiting presseren die ik moets wegpuffen en bij 10cm niets meer... Op het laatst wist ik ook bijna niet meer of ik een wee had of niet ik was zo in paniek dat de hartslag van de kleine zo daalde. Voor iedereen die zit te wachten, sterkte en een dikke knuffel
Ha meiden... Ik wil jullie even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben! Maar A.nna en ik hebben een heftige start samen... Ze wordt geteisterd door darmkrampjes en de borstvoeding gaat heel moeizaam omdat mijn tepels helemaal kapot gedronken zijn. Ondanks dat ik goed aanleg... Gelukkig zijn er vooral ook heel veel momenten waarin ik helemaal in de wolken ben met mijn prachtige dochter! Ik denk aan jullie!
@babyleeuwtje.. hihi moest ff wennen aan je nieuwe foto. dacht huh?? wie is dat.. hoop dat het met het kolven beter gaat lukken en meer gaat drinken.. @lottie idd haha heeft ze van d'r moeder! hoop dat ze voor het strippen komt maarja nog ff doorzetten he.. @adnalie: super dat je je nu goed voelt na het overstappen op de fles! ene dat sophie maar lekker gaat groeien!! @duimerijntje.. volgens mij hebben ze daar geen teststaafjes voor maar ik kan het mis hebben...hoop dat het strippen helpt donderdag. ene 4 uur persen. pff...... @maris: suc6 met je ks woensdag! lekker je kleintje in je armen.. @gebakje: lekkere foto!! hihi
dames... ik heb sinds vanmorgen lichte steekjes in mijn rug. Niet echt pijnlijk amar wel aanwezig. kan dit wat zijn?? ik heb nog nooit wat gevoeld namelijk dus wordt nu zenuwachtig. iemand ervaring ermee?
Babyleeuwtje goed zo dat je je gevoel volgt ! Heel goed. Adnalie als het niet gaat dan gaat het niet. En als de fles goed gaat super !! Loepie ook al wat moeite met de voedingen lees ik. Goed van je dat je kolft hopelijk komt het goed op gang ! W2b ook pittige dagen zo.. Hopelijk komt de voeding goed op gang en krijgt je meisje minder last van krampjes. Gebakje leuke foto ! Rosa beginnen je medicijnen al aan te slaan ? Lottie Waaaaar ben je ??? hihi Superstring.. Waar heb je de steekjes ? Mik hoe gaat het met jou mooie meisje ? Ik zag echt een prachtige foto op hyves. Die kan wel meedoen met baby van de maand !
Het enige wat ik kan zeggen is dat mijn rugpijnen die door de gyn als rugweeen werden bestempeld. Beginnen onder mn schouderbladen en dan trekt het door naar beneden om vervolgens in mijn buik te eindigen als een harde buik. Ik zou het even in de gaten houden. Michien even gaan douchen warmte helpt vaak ook wel.
eehh.. lottie??? waar ben je? wat het goed bij de vk?? cos hoe is het met jou? nog erg aan het hoesten? supersting nog klachten ?
Met mij gaat het wel, ben de laatste dagen even heel mooooeeee! Sophie wil nog wel eens niet meer slapen 's nachts... Hopelijk gaat ze dat snel wel weer doen. Sophie doet het verder top! Over een maand nog een keer terug voor controle. Volgende week voor het eerst naar het cb toe, ben benieuwd! Maar genieten doen we vollop!
Hey dames! Hier dikkertjedap weer. Ben dus bij de vk geweest en manlief was mee. Wel fijn. We hadden nu een hele begripvolle vk (die andere die ik had is ook aardig hoor). Ze dacht goed mee en begreep dat ik t zwaar heb. Ze belt me woensdag ochtend op voor 10:30 (anders moet ik zelf even bellen) en als ze dan tijd heeft komt ze hier langs om te kijken of ze me kan strippen!!! Ze moest het wel nog even overleggen, maar dacht dat het in mijn geval wel goed zou komen. Hopelijk kan het ook, want dat weet je natuurlijk nooit. Maar ja, dan weten we dat iig. Spannend hoor! Hoop natuurlijk dat ik vannacht gewoon alvast ga beginnen met bevallen. Adnalie Wat jammer dat ze NOG niet goed drinkt, maar ze is ook pas 2 dagen. Gaat vast helemaal goed komen. M dronk in het begin ook niet goed en viel te snel af. Ik ging toen extra kolven tussendoor. Ow, zie nu dat je stopt met bv...sorry Duimerijntje Dan was het misschien toch geen vruchtwater idd. Fijn dat het iig goed gaat met je kindje! En ook heel goed dat er een plan klaar ligt. Mariss Whaa wat snel al de ks!! Spannend! Gebakje Agossie, wat een heerlijke foto! Franka Hopelijk heeft ze geen spruw en gaat het weer weg! Rinke Ik is er weer. Zie berichtje bovenaan. Cos Hierrrr ben ik. Zie ook berichtje bovenaan
hier nog steeds af en toe steken in rug en zij, maar om nou te zeggen dat het echt zeer doet. meer van AU en dan van oja het gaat wel, weet niet zo goed wat ik me erbij voor moet stellen
fijn lottie dat het dus nu gaat opschieten voor je!! hoop natuurlijk dat je zelf snel gaat bevallen ene ander woensdag het strippen gaat helpen (als er tijd enzo is..)!! fijn dat zij wel mee denkt, en je situatie begrijpt!!
Rinke Dank je. Voel me iig weer wat beter nu! Hoop ook dat het strippen gaat helpen, zag dat het "maar" bij 30 % helpt. En ik moet natuurlijk wel al wat ontsluiting hebben en een verweekte bmm. We zullen zien! Als ze woensdag geen tijd heeft zouden we vrijdag afspreken trouwens.
rinke Ojaa duhhh. Bij jou hebben ze ook nog niet eerder gekoekeloerd toch? Ben echt benieuwd of het kan het strippen!
Hahaha hier ook niet! Toch maar n advertentie plaatsen dus.... Pfff hoezo t niveau daalt als je aan t wachten bent whaha