September mama's 2011-- deel 5

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juffie2008, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Moettie wat raar dat ze je bellen daarvoor. Nu zit je eerst nog in ongerustheid tot je op gesprek bent geweest.

Dikke knuff voor jou en je meisje.

Voedingskussen .. Die heb ik van de kruidvat. Hij is wel wat lomp om eerlijk te zijn.

Whaha rennen lottie naar de wc op en neer.

2. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    Lottie jk heb kussen van nijntje van de prenatal. Geen idee hoe het is om je baby mee te voeden (want die is er nog niet) maar hij heeft me sl heel wat nachtn geholpen om lekker te liggen met mijn buik. Wat een uitvinding! Volgens mij was is 30 e

3. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Kan je niet bellen om eerder te komen?
    Of je huisarts bellen met vragen?

4. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Lottie, hmm 7 jaar geleden gekocht. Ik denk bij de Prenatal toen. :(

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Superstring
    die zag op op internet idd dat kussen!
    Hoe issie nu?

Slijmprop
    jaja ik verlies meer!! Nu zat er ook wit doorheen. Maar het is zeker geen normale afscheiding!

6. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Mik, huisarts? Laten we dat maar niet doen! Heb toevallig morgen een gesprek met een eventuele nieuwe arts (huidige is echt zoooo stom!)

Ik zou ook graag nu gaan, maar dan zijn de vergelijkingen waarschijnlijk niet reeeel.

7. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Whiaa Lottie !! Er zit schot in de zaak haha.l

Ik vind het niet echt een goede manier hoor Moettie hoe ze dit nu hebben aangepakt. Nu zitten jullie zo in de zorgen tot de afspraak. Bah.

Superstring hoe is het met je steekjes ?

8. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    oowww.. spannend lottie!! zou je dan toch nog op je uitgerekende dag bevallen?? hihi

moetie.. vind het ook wel beetje raar dat ze je bellen en dan eigenlijk nog een week laten zitten....

9. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Ik zou gewoon het ziekenhuis bellen en EISEN om uitleg.
    Zo'n week wachten is echt een hel en moet je gewoon niet accepteren.

Vandaag hier met erasmussophia al verhitte discussie gehad.
    Vanaf week 20 wilden ze ons 2 en later 4x per wee zien en controleren en blablabla, bevalling is zwaar geweest en Kaj had er bijna niet geweest als de reanimatie niet zo goed was gegaan.

Dinsdags zijn we in de amblance geschoven naar het maasstad en je hoort totaal niets meer van sophia zknhuis ook geen nacontrole of wat dan ook.

10. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    moettie: ik zou ook bellen voor tekst en uitleg, ik zou daar geen week mee kunnen wachten...

lottie: woehoe spannend!!! misschien moet je man vanavond maar bij de uitgang gaan roepen :)

voedingskussen: heb er één te leen van mij tante, maar ik vind het een waardeloos ding. ik voed liever zonder kussen...

de rest ben ik eigenlijk alweer vergeten, en moet zeggen heb weinig tijd, want s. heeft vandaag haar dag niet dus loop veel met haar op mijn arm...

11. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    O cos ik lees nu pas dat je donderdag word ingeleid, en dat je nu al gestript bent kan het misschien al zo zijn dat de babyboy eerder komt ;) succes

12. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Cos wat fijn dat je donderdag wordt ingeleidt! Hopelijk zet het vanavond al in en kan het toch nog spontaan :p

Moettie wat vervelend dat ze je een week zo laten lopen en geen uitleg geven, daar zou ik ook gek van worden! Ik zou ook bellen en meer info vragen (lees: eisen)!

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Slijmprop/hier
    ik blijf verliezen! Zijn nu onderweg naar de Ikea:p

Soppie
    whaha "joehoeee hier is de uitgang uitgang uitgang gang gang". Zou dat helpen:p!?

14. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Nee hij wacht op dat knipperende lampje die jij gaat kopen met hier is de uitgang !!!!

Ik verlies nog steeds veel slijm en ontzettend veel bloed daarbij. Heb ook wel wat krampen. Klinkt goed !

15. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Ga je bij de uitgang van ikea bevallen dan! :p

16. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    haha ja lottie let je wel op de je niet bij de ikea gaat bevallen :) geweldig zie het al voor me..(gelukkig hebben ze genoeg bedden!! ;))

cos! zou het dan toch voor je doorzetten??

hier totaal nog niets aan de hand.................. grr... wel beetje jaloers hahaha

17. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Oh ik snap je wel heel goed hoor Rinke ! Ik las dat jullie nog even lekker gingen eten ??

Oh ik krijg nu toch wel echt harde buiken weer .. Zou het ? Whahaha

Lottie mischien krijg je wel een babykamer ofzo kadoo als je daar bevalt whahaha

18. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    we eten daar altijd op dinsdag :) ze vroegen van de week wat we wilde eten haha.. ging voor de beschuit met muisjes.. maar dat zal hoogst waarschijnlijk volgende week worden haha...
    dus maar aan de boerenkool.. (ach... kindjes komen uit kolen he dus moet wel goed komen ;) )

19. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Ik ga morgen de arts maar eens bellen.
    Of ze geeft meer duidelijkheid waarom we eerder moeten komen, of we komen direct om te meten en weten!
    Het is inderdaad niet heel subtiel zoals ze het aangepakt hebben.

20. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Gelijk heb je hoor Moettie !!

Oh ja rinke is ook zo was ik al weer vergeten ... Boerenkool met muisjes is ook lekker haha.

Deel Deze Pagina