Buddynieuws: Cos is om 01.17 uur bevallen van zoon J.aylen. Hij is met de vacuum gehaald erg heftig. Rest komt later.
Cos!!! Eindelijk... daar is hij dan!! Gefeliciteerd!!!!!!! Sterkte voor alle meiden die aan het aftellen zijn....
Cos!!! Gefeliciteerd met jullie zoon!!! Hier net onder de douche geweest, kan niet slapen al de hele nacht.. En had het koud.. Nu krijg ik weer honger, maar heb geen zin om er weeer uit tegaan..... Sorry voor mijn geklaag zo in de vroege morgen.. Lottie jij nog wat geslapen??
Cos: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon J.aylen!!! Gaat maar fijn genieten, en volgens mij is het nog best wel snel gegaan...
Gelukkig nog ff geslapen... Wel nog een paar keer wakker geweest maar ach.. Manlief is er nu uit.(Wekker vergeten dus ff wat telaat. Hihi.. Er komt op zijn werk toch niets uit zijn handen door de zenuwen misschien blijft hij wel thuis of werk ie alleen smorgens.) Ik ga nu ook maaar ff er uit voor een broodje. Is wel lekker druk geweest hier vannacht hihi!!
Cos: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon J.aylen!!! Heel erg veel plezier en geluk met elkaar. Donderdag kan je gelukkig afzegen nu.....
Wauw, wij hebben een heerlijke nacht achter de rug. Sophie om 22 uur de laatste fles en om 3.00 heb ik haar maar wakker gemaakt voor een fles en daarna is zr meteen weer gaan slapen en om 7.30 weer wakker gemaakt. We hebben heerlijk geslapen! Ze is erg tevreden en ik vraag me af of ze ook kan huilen ha ha.
*inbraak* Ik heb een groot pakket meiden kleding maat 62 te koop (merk oa Tommy hilfiger, baby barb, feetje, bakkaboe, mexx maar ook leuke kleding van de HM, Hema etc.) Marktplaats.nl > Kleding pakket voor meisje maat 62 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 62 Iemand interesse? *uitbraak*
inderdaad er komt 's nachts steeds meer actifiteit hiero... snel aankleden en hup kind naar school brengen... toedels!
@cos van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Rust lekker uit,en geniet! DIt is mijn laatste bericht,over een half uur ga ik richting ziekenhuis voor de ks ALs ik verbinding heb en puf zal ik het laten weten hoe het verlopen is! Doeiiiiiiiiiiii
Cos proficiat met je zoon Maris succes met de ks Hier Verlies ik al 2 weken stukken slijmprop... echt een vervelend gevoel als ik op wc zit en het voel er uit glijden... En elke dag wel een paar voorweeën en krampen en steken.. maar zo onregelmatig... donderdag naar gyn ben benieuwd of hij al wilt strippen... want loop al 3 dagen misselijk rond, en met héél véél spierpijn ter hoogte van benen en buik...
Cos nogmaals gefeliciteerd met jullie zoon!!!! All goedemorgen! Heb al 8 dagen op rij koppijn! En best heftig ook. Bloeddruk was maandag gestegen dus hoop echt dat vk zo belt (zou voor half 11 bellen) dat ze vandaag komt.. Rinke heb nog redelijk geslapen eigenlijk! Wel vaak wakker maar niet heel lang. Heb zo'n 4 uur geslapen max kan jij nog wat slaap inhalen zo? Ah je hebt nog geslapen lees ik fijn! Adnalie Heerlijk zeg zo'n nacht!! Maris heel veel succes vandaag!! Hopelijk verloopt alles soepel Hier en dan zijn er nog maar 3 van de lijst over ofzo
Nog 6 als ik goed herinner... september is ook nog maar 9 daagjes lang hé... hopelijk allemaal nog septemberbeebje...