Heee! Ze was er om 14:15. Ik vond het heel eng, maar viel echt mee! Had 1,5cm ontsluiting en baarmoedermond is al bijna rijp ofzo. Ze voelde nog wel een tuutje(??). Ze heeft gestript en zei 50% kans dat t doorzet. Zo niet, dan vrijdag weer. Als t dan niet lukt wacht ze wat langer. Het deed eigenlijk bijna geen zeer! Dan vraag je je bijna af of er wel iets gedaan is
@ Cos Gefeliciteerd met jullie zoontje Jaylen!! @ Lottie, hoop voor je dat het doorzet. @ Tab, fijn dat jullie meisje het zo heerlijk doet.
Wat bedoel je met minder vruchtwater? Mijn beebje was met 36 weken al ingedaald dus dat kan t niet meer zijn.
Piepjonge eekhoorns gered - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] daar gaat mn net geopende moeder hart weer sneller van kloppen hahah
Lotte@ Spannend!! Babyleeuwtje@ Wat een scheetjes!! Ben nou wel heel benieuwd wie de volgende gaat zijn!
is de kans nu dan kleiner dat t doorzet? Het was nog iets een tuutje maar niet helemaal. Ze vond het allemaal erg soepel aanvoelen iig
Na dat heerlijke berichtje van Tab van vanochtend kan ik al bijna niet meer wachten tot dat ik deze kleine donder BV kan geven! Ben zo benieuwd hoe het tandemen gaat werken! Vanochtend zag Maya filmpje van een baby aan de borst en ze wilde gelijk drinken..LOL! Normaal wil ze alleen als ze gaat slapen en dat ook niet elke dag. Vind het zo fantastisch en zo bijzonder !!
@breastmommy, ik geef ook bv. maar vind het nog best lastig moet k zeggen !! tis lastig dat ik niet precies zie hoeveel die krijgt ... maar hij komt genoeg aan en heeft genoeg luiers.... maar is gelijk na t drinken weer zo aan t sabbelen ???? Tips
Baby`s hebben zuigbehoefte. Voeden op verzoek is het beste! Zolang er genoeg luiers zijn en hij komt genoeg aan hoef je je echt geen zorgen te maken! Op borstvoeding.com heb je heel veel info, en ook een hele handige groeicurve die speciaal voor BVkinderen is. Deze print ik altijd uit als ik naar de Cb ga, omdat zij nog de groeicurve gebruiken die op KV is gericht, dit kan veel moeders onnodig ongerust maken. Kijk ook eens of je misschien een BVcafe in de buurt hebt, daar is altijd wel een LK of contactpersoon van BVorganisatie aanwezig en andere moeders die BV geven, als je een steunende omgeving hebt dan helpt dat al heel veel. Zelf heb ik met nog een paar moeders een forum voor moeders die BV geven, heel gezellig!!
Vanmiddag gehoortest en hielprik gehad hier. 1 oortje kwam nog niet als voldoende eruit..... Beetje balen, dan haal je je toch weer iets in je hoofd. Maar schijnt redelijk vaak voor te komen en dan bij de tweede keer is het goed. Daar hopen we dan maar op.