September mama's 2011-- deel 5

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juffie2008, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    lottie er nog achter gekomen of het urine of vruchtwater was??

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rinke
    iemand op t forum dacht dat het misschien uit m'n baarmoeder meekwam tijdens het plassen. Dus gewoon rommel. Verlies tussendoor ook niks. Zal dan dus idd wel:). Ga zo maar naar bed. Bluhh

trusten dames!!

3. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    ik ga ook zo maar slapen... kijken of dat wat doet... tot ws vannacht wel he.. slaapze

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rinke
    Ik zal sowieso nog wel online zijn vannacht, misschien zien we elkaar dan weer hier haha. Arme wij:p
    Slaap lekker! Meestal ben ik er tussen 2:00 en 3:00 wel een keer.

5. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    haha tussen 2 en 3 zal ik ws ook wel redden...
    slaapze!

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pfff lees van alles over t strippen. Word er niet wijzer van;), elke site zegt wat anders over hoe snel t moet aanslaan;)

nogmaals slaap lekker;)

7. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Mmm.... Das niet fijn, misschien maar niet meer kijken, je word er alleen maar onzekerder van.. Slaapze!

8. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Slapen lijkt het hier niet echt te worden.... Net ff wat gegeten, lig te wachten tot ik wat voel, bij elk dingetje denk ik ja? Zal het? Maar tot nu toe alleen darmen die opspelen.....

Lukt het voedden van de kleintje allemaal? Geen heftige krampjes? Hoop het niet! Geef die kleintjes maar een heerlijke knuffel, hoop dat ik dat ook snel kan doen!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jaaa we zijn er!! Hahaha. Werd om 2:16 wakker met pijnlijke hardebuik en bleef expres nog ff 8min liggen. Volgens mij nog niks gaande. Bleh:(:(

Hier ook weer rommelende darmen;)

10. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Owww... Wat moet dat toch met ons....

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Zeg dat wel;)... Vind ons best een beetje zieluggg;)
    ze zei 50% kans dat t lukt, fijn...krijg je toch stiekem
    hoop van hè?

Jij nog helemaal niet geslapen? Ik een uurtje

12. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Lottie ahh meid. Bij mij werkte het strippen pas de 2e keer. Wat heb je voor afspraak met de Vk?

@Rinke, hoe is het met jou?

13. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Duimelijntje, GEFELICITEERD met de geboorte van T.essa
    @ Harlekijntje, GEFELICITEERD met de geboorte van S.kye
    @ Mik, mmmm raadsel hoe je daar aan komt, Veel Beterschap en een knuffel
    @ Juffie, jij ook veel beterschap.

Ik ga vandaag even met F en tante even naar de winkels, mag het hangertje ophalen die ik van me man heb gehad, staat F zn naam en geboortedatum in en in het midden 2 voetjes, alle drie uitgestanst. Hihi zo leuk!!

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bluhh heb t echt ff gehad!!! Had onbewust toch hoop:(. Zeker omdat alles al zo soepel was enz. Vk belt morgen weer voor 10:30 en anders moet k zelf weer bellen. Als t kan komt ze smorgens nog n keer om me te strippen. Als dat niet werkt dan wacht ze langer..
    Las dat t binnen 24-48uur moet werken, maar geloof t nie meer. Overdag starten kan ik me echt niet voorstellen. Heb ook amper gerommel gehad...

15. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Had nog niet echt geslapen, nu ook nog niet veel, maar had de puf niet om me om te draaien en mijn tel te pakken....
    Dat het gewoon niet heeft gewerk!! Balen!!! Hoop daat het maandag bij mij wel werkt!!
    Ging trouwens net draaien en dat kind heeft gewoon geen ruimte meerr.. Leek wel klem te zitten onder/tegen mijn ribben..

Hoop trouwens voor jou dat het vrijdag wel aanslaat!!

16. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Duimerijntje: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter T.essa!!!

Harlekijntje: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon S.kye!!!

Heel veel geluk en plezier met elkaar

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rinke
    herkenbaar gevoel! Of dat je van links naar rechts wilt draaien en je buik echt vast moet houden! Anders valt ineens die kleine naar beneden haha:p.
    Ja baal echt!! Misschien deed ze t dan toch te zacht?? Hoop maar dat t iig ietsje meer ontsluiting opleverd dan!
    Hoop voor jou dat t maandag in 1x aanslaat! En dat ze t kunnen doen natuurlijk!

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

goeiemorgen!!

lottie, is je ghuis nu wel klaar? duim duim duim dat het doorzet!

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Juffie
    nee is niet klaar, maar zijn allemaal geen dingen meer die nu echt af moeten. Dus manlief doet ook even een stapje terug:). Is wel beter dan dat hij er straks helemaal doorheen zit als beebje er is!

Hoe is t met je ontsteking?

20. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    Hoi meiden! Ik lees dat jullie het ook al flink zat zijn. Ik moet nog 5 dagen tot de uitgerekende datum maar de tijd kan me niet snel genoeg gaan!! Ben zo benieuwd naar de kleine en bij elk krampje denk ik, zou dit het zijn?? Gelukkig zie ik hier veel herkenbare dingen... Ik ben alleen van het lijstje afgehaald, snap ik wel, want ik was niet vaak hier te vinden. Iets teveel heftige dingen prive gebeurd, waaronder een zelfmoord dichtbij in de familie en mijn moeder die borstkanker heeft. Maar ik merk dat ik nu wel wat meer behoefte heb aan steun van meiden die door hetzelfde gaan op dit moment! Gelukkig is alles verder klaar hier voor de kleine, dus van mij mag hij/zij komen!! Kan niet wachten hoor!

Deel Deze Pagina