September mama's 2011-- deel 5

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juffie2008, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    jeetje cos das even schrikken!
    hoop dat het snel beter gaat!

2. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    Rinke bedankt voor het toevoegen aan de lijst!

Maris, gefeliciteerd met je zoontje. Lijkt me zwaar een KS, sterkte met herstel!

Duimerijntje wat een bevallingsverhaal zeg... Gelukkig met een goede afloop en een prachtige meid om van te genieten!

Cos, wat vreemd van je ademhaling, nog nooit van gehoord maar lijkt me vervelend! Komt dat gauw weer goed?

Mag ik hier even hyperen? Ik ben net een stukje slijmprop verloren lijkt het! Een beetje taai, doorzichtig slijm met een streepje bloed. Ik ben er gewoon een beetje opgetogen van haha! Maar goed, morgen moet ik nog naar een bruiloft van mijn schoonmoeder. Die heeft het in haar hoofd gehaald om te gaan hertrouwen (en ze ging scheiden toen ik net zwanger was, ze zet er vaart achter!) Ergens hoop ik dat de bevalling vannacht gaat gebeuren, hoef ik ook niet naar die poppenkast met mijn hoogzwangere buik... Spannende dagen dit! En hoppa, weer een harde buik, kom maar op kleine!

3. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Rinke, hoop voor jedat jij ook je kleine meisje kan vasthouden. Een weeopwekkende knuffel, hihi

4. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    Oeh lekker, dan knuffel ik even mee als het mag ;)

5. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    die knuffel heb ik wel nodig ;)
    ene djones ja je mag mee knuffelen maar niet te veel :p ik wil eerst.. (zit er al een tijdje op te wachten hihi)

6. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    Hahaha, ja jij hebt er het meeste recht op!!! Ik zit officieel nog niet eens in de wachttijd. Heb je al tekenen dat het binnenkort gaat beginnen?

7. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    :D:D:D ik gun het je om eerder te bevallen hoor dan je uitgerekende datum... het wachten is echt een hel hihi:cool:

8. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    nee geen tekenen.. alles is gewoon rustig! (ene geen truukje helpt )

9. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    Ik ben het nog niet zat hoor, het zwanger zijn vind ik daarvoor te bijzonder. Ik geniet van elke minuut! Maar ik ben zoooo nieuwsgierig wie er in mijn buik woont en of het een meisje of jongetje is... Mijn voorgevoel is een meisje, ben benieuwd of ik gelijk krijg!!

10. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    Hmmm dat is jammer... hier alleen die harde buiken en slijmprop, maar dat kan net zo goed niets betekenen... hoort er allemaal bij. Mijn buik lijkt wel vierkant nu, staat zo gespannen. Tis wel pijnlijk ook.

11. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    ah je weet nog niet of het een jonge of meisje word!! spannend! :)

Ik had tot mijn uitgerekende datum ook dat ik het geweldig vond...ik vind het eigelijk nog wel onwijs geweldig hoor!! heerlijk dat gevoel in mijn buik van de kleine.. maar wil ook zo graag zien hoe ze er uit ziet :)

gespannen buik is niet lekker.. heb ik hier ook wel eens en dan gaat ze zich nog uitrekken ook of iets dergelijks :) tja.. via mijn navel kan ze er echt niet uit..

12. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    Ik wilde wel weten wat het wordt, maar mijn vriend niet. Hij heeft het romantische idee dat hij na de bevalling kan roepen dat hij een zoon of dochter heeft. Ik heb zelf het idee dat het me op dat moment niets meer kan schelen, als het maar gezond is! Haha, via je navel eruit, dat zou een stunt zijn! Oef weer een harde buik, zou ik al mogen gaan timen? Ik duik zo maar eens het mandje in denk ik, hopen dat er iets doorzet... Weeopwekkende knuffels voor de afwachtende dames!!

13. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    je kan het altijd gaan timen.... dan weet je het een beetje.. hoop voor je dat het doorzet voor je vannacht en je niet naar je schoonmoeder moet morgen ;) (wat gaat zij doen als je morgen bevalt? komt ze lang?? hihi)

ik ga ook zo naar bed.. geloof dat ik na zo veel dagen weinig slaap toch wel moe aan het worden ben en toch een nacht kan door slapen..

14. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

Vandaag gaan we lekker BBQen bij mijn ouders, maar eerst gaan we even met S. naar de huisartsenpost omdat ze nog geen ontslasting heeft gehad sinds vrijdagmiddag. Dat komt omdat ik donderdag ben overgestapt van bv naar fv. Gisteren wel contact gezocht met de huisarts en die zei dat het met die overgang wel een paar dagen kon duren voordat de ontlasting op gang komt, maar als ik vond dat ze er te veel last van had moet ik maar langs komen, dus dat doe ik dan maar want niets ik zo vervelend als je niet kan poepen...

Het word vandaag een mooie dag, dus ik zou zeggen; meiden geniet er nog maar van zolang het duurt...

groetjes

15. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Soppie: geen ontlasting aauuW!! Hoop dat je wat mee krijgt om het soepel te maken... Denk dat je lactulose krijgt,,
    Veel plezier met bbqen!!

Verder hier NOG rustig.. Morgen word ik gestript, hoop dat dat wat opleverd... Nou vandaag maar lekker van de zzon genieten! :D.

16. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

goeiemorgen!

17. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Moge juffie!!

18. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh !!

Wat een heerlijk weer.
    Van mij mag het altijd zo blijven.

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

19. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Genieten van mn gezinnetje en jullie?

20. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    bevallen... :D

(maar of dat vandaag gaat gebeuren is afwachten hihi)

dus dan maar lekker naar buiten zo..

Deel Deze Pagina