vrijdag word een hart filmpje gemaakt en daarna naar de gyn.. voor een afspraak voor inleiden.. maar ga er nu nog vanuit dat ze gewoon komt
gut ik leid aan zw.dementie, dat heb ik net gelezen... Dat je niet naar beverwijk wilde of andersom haha. Ben niet zo scherp meer hoor in de avond. En nee, dat ziekenhuis vrijdag haal je niet hoor, je bent voor die tijd gewoon bevallen. Dat is bij deze afgesproken. Universum, hebt u het gehoord?
Haha, we hadden liever geen excuus en een kind in onze armen ipv in de buik. Ik vind het knap dat je het zo goed volhoudt, zover overtijd al... 9 maanden geleden zouden we enorme testdrang hebben, maar nu kun je niks haha!
even laten weten dat het onderzoek van mijn mannetje goed was alle test waren goed dus er is geen reden tot ongerustheid we moeten wel onmiddellijk aan de bel trekken als hij hartkloppingen krijgt of pijn in de borststreek
verder zijn we vandaag naar buiten geweest en heb heel wat winkels gedaan op zoek naar een fopspeen van tommee tippee maar niet gevonden helaas ik had er zo eentje cadeau gekregen op de beurs en laat dat nou net degene zijn die ze wil naast de borst(voeding) o 's avonds in slaap te vallen (ipv aan de borst of als ze veel heeft teruggegeven) roze wolk: ik zit er heerlijk op maar ik heb dan ook een heel gemakkelijk meisje (tot nu toe en hopelijk blijft het zo) 's nachts slaapt ze door dus mama kan goed rusten overdag eet ze ongeveer om de 4 uur, 's avonds wil dit wel wat vaker zijn
Hallo Dames, Zo het weekendje centerparks zit er helaas op. We hebben een top weekend gehad. Mooi weer en Isa deed het super... Het zwemmen vond ze vooral helemaal fantastisch!!! Ze genoot samen met papa in volle teugen. Wel nog s nachts eruit gemoeten voor voedingen want ze slaapt nog niet door nouja komt vanzelf...... Iemand gouden tip?
Btw. Een jaar geleden stopte ik met de pil, en morgen ga ik alweer de minipil aanvragen waar blijft de tijd?!
zuurtje fijn dat het goed wat in het ziekenhuis met je man! had je hem op de 9mndbeurs gehad? ow nee... misschien niet je je komt natuurlijk uit belgie.. mmm.. zat al te kijken of wij hem hier hebben liggen. maar nee. sorry anders had je hem mogen hebben. had even op internet gekeken maar ook erg onduidelijk waar hij te verkrijgen is :S:S het is toch die genen van 0tot3 maanden? Closer to Nature fopspenen van Tommee Tippee | Tommee Tippee djones: nee kan niets anders doen dan wachten.. ach.. wen je aan kleindraakje: mooi dat het leuk was in cp! en zwemmen geweldig hihi kan niet wachten lijkt mij zo leuk met die kleine!! tip heb ik nog niet voor het slapen haha... tab: morgen al weer aan de pil.... ja raar he..ben vorrig jaar mei gestopt.. eerst dat kind er maar eens uit.. dan maar kijken waar ik voor ga....
rinke ja dat is die speen ik heb hem op de mix en meggybeurs gekregen (is een beurs van zwangerschap tot feesten)
aahh.. oke.. vandaar.. Tommee Tippee Closer to Nature fopspeen 0-3 mnd set van 2 - IkenIk hippe babywinkel en kinderwinkel met kinderkamer accessoires en thema?s hier kan je ze online bestellen.. misschien is dat wat als je ze verder niet kan vinden in de winkels.. suc6 er mee..
Hahahaha djones heerlijk verhaal over voetbal/. die van mij wil niks meer in de kruising. de schat is bang dat ie de baby zijn hoofd stoot omdat ie te diep komt. dus wij houden het bij hand en mondwerk sinds weekje 38 geloof ik. (zo zie je maar dat mannen ook onzeker zijn tijdens de zwangerschap) En rinke is er al wat gebeujrt? hier nog steeds niks. ben benieuwd wat de verloskundige morgen zegt, ben wel een beetje zenuwachtig
Hier nog steeds niets echt spectaculairs gebeurd.. Alleen dat ik nu eindelijk ws iets van de slijmprop aan het verliezen ben.. Helaas zegt dat totaal niets... Verder dus weer gewoon wakker midden in de nacht en dit zal niet de laatste keer zijn..... Superstring suc6 bij de vk straks!
Nog niets bezig bij iemand? Hier de fles aan het geven. Helaas komt mevrouw snachts even vaak als overdag.... Had gehoopt dat ze wat langer door zou slapen.
Uuuhh... Auw!! Geloof dat er toch echt wat gaande is in mijn buik.. Mmm maar nog niet te vroeg juichen.... Keep you posted.....