aahh..... djones, dat ff een verrot idee he... meis ook voor jou komt het.. ik heb nu volgens mijn het idee dat de, laat ik het maar even weeen noemen.. wel iets sneller komen. ze duren ongeveer van 30 tot 40 sec... (uit het hooft geteld duskan ook anders zijn ) en ongeveer rond de 10 min tussen ofzo... zou het dan toch nog doorzetten bij mij??
Woohooo klinkt goed rinkie!!! Owww spannend! Moet je al puffen??? Oh god, ik ben gewoon helemaal wappie hier haha! Bellen als ze om de 5 minuten komen he... Klinkt goed dat ze sneller komen, dan gaat het vast gebeuren nu. Je meisje komt eraan! Hopen dat het door blijft zetten, kom maar op met die soepele bevalling!
rinke, succes wijffie, ik denk aan je! Ik ga mijn bedje induiken. Maak er een mooie gebeurtenis van xxx
ik hoop het ook rinke! succes! ik zal vannacht wel wakker zijn, dus dan kan ik je supporten!virtueel dan!
nou meiden ik begin mijn slijmprop ook te verliezen.. maarja het zegt natuurlijk allemaal niets.. kan ook nog lang duren, maar denk en hoop het niet(dat het lang duurt) hihi...... ga nu naar bed.. naja proberen iets van te slapen ofzo... hou jullie op de hoogte!
Jaaaaaa zet m op meis! Pak nog ff een paar uurtjes slaap als het lukt. De volgende voeding kijk ik of kleine rinke al ter wereld is! Good luck!
Slapen lukt niet.... Krijg ze echt ongeveer om de 10 min.. Kan ook niet liggen.. Dan doen ze meer zeer dan dat ik sta en zit...