jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! L heeft gewoon doorgeslapen!! Moest m na 6 uur slapen wekken!! En nu slaapt hij al 4 uur (m'n tieten ontploffen!!), dus ga m zo weer wekken. Hij had vd week veel krampen omdat poepen niet lukte en dat gaat nu wel. Heeft overdag wel soms krampen. Benieuwd of hij dit zo volhoudt. Zou wel erg veel mazzel zijn, twee slaapkoppies wooow hoor nu n poepexplosie naast me hihi
ik heb gister een bykay draagdoek gekocht heerlijk zeg! Ons meisje lag er heelrijk in te slapen.. Mn moeder is hier dus de hele week fantastisch! Echt genieten!
Lottie, wat heerlijk een nachtje doorslapen! En dan die poepexplosie, haha alles komt lekker op gang zeg maar. chardonnay83, oeh klinkt als een heftige bevalling en je kindje is ook best groot! Gefeliciteerd met je zoontje, hoe heet hij? Rosa2009 wat zielig dat je ventje zo'n last heeft van krampjes en dat je dan zulke beroerde nachten hebt. Lekker middagdutje doen als hij ook slaapt... En hier nog niets aan de hand. Gelukkig maar want mijn vriend zit hier 2 uur vandaan voor zijn werk!
Ehh OK, ik schrijf net dat er niets aan de hand is, maar er komt net een soort menstruatieachtige kramp opzetten en mijn buik is keihard. Het voelt niet hetzelfde als een pijnlijke harde buik die daarna weer wegtrekt zoals ik wel vaker heb gehad. Zijn dit nou echte weeën of kunnen het ook oefenweeën zijn? Gets, net nu mijn vriend zover weg is, vind dit niet fijn! Ik wil hem ook niet voor niks hierheen laten komen... Wat denken jullie??
@djones: Zit er regelmaat in? Zo ja, om de hoeveel min komt het en hoe lang houdt het aan? Bij mij heeft het namelijk vanaf de eerste kramp zo'n 12 uur geduurd. Maar die eerste krampen kwamen om de 20 min en hielden heeeel kort aan. Had er de eerste uren amper last van. Laatste 3 uur waren er pas echte weeën. Zou niet voor het eerste krampje bellen, maar vertrouw wel op je eigen gevoel!! Als jij denkt: Jaaaa dit is hem, dan zou ik hem inlichten. Je kan ook de VK eerst langs laten komen om te laten kijken of er al iets bezig is.
Goedemorgen, Hier vanmorgen ook al twee poep explosies gehad!! Heeft iemand nog tips om de handdoeken waar poep op komt schoon tr krijgen? Probeer nu biotex maar het blijft erin zitten. Mijn zoontje heet g.iovanni
@ Djones, zet het door? spannend!! @ Chardonney, gefeliciteerd met de geboorte van G.iovanni. Flink mannetje met de geboorte, lijkt me wel heftig met de tang...
Regelmaat, ja, het is constante pijn, dus het is nu zo'n 10 minuten aan het zeuren. Ik voel me wel erg onrustig moet ik zeggen, het voelt anders dan hiervoor. Ik wacht nog even af, misschien bel ik de VK zo wel even voor advies. Spannend... En die poepbroeken eruit krijgen, is de oxi action niet iets? Daar krijg ik altijd alle vlekken mee uit. Al heb ik geen ervaring nog met babypoep. Hopelijk komt daar snel verandering in haha!
Elsken27,uitgerekend: 23-09-2011 Superstring, uitgerekend:26-09-2011 Djones, uitgerekend: 27-09-2011 Friesland90, uitgerekend : 29-09-2011 Toy toy meiden, sterkte nog ff...... Nog meelezers bevallen ondertussen??
Lottie: Hoe is het nu met je baarmoeder? Heb je er veel pijn aan? En met de tepels? Inmiddels al wat verlichting? Rinke: Gefeliciteeeeerd!! Ben heel benieuwd naar je verhaal! Geniet van je meisje en laat je lekker verwennen!! Hier hebben we een heeeeerlijke nacht gehad. Na het onrustige vanaf 17 uur tot 23 uur (ze heeft maar 1,5 uur geslapen in dat stuk), is ze om 23:30 k.o gegaan tot vanmorgen half 7!! Zo mag ze ons vaker de hele avond bezig houden als ze die nachten zo goed doet . Gisteren was ze maar liefst 130 gram aangekomen en zit al ruim boven geboortegewicht!! Ben benieuwd hoeveel ze nu weegt. Wij gaan iig een mini rondje buiten lopen vandaag, even kijken hoe dat met mjn bekken gaat. Mag van de fysio maar 1 keer de trap op en af. Dat frustreert me nog wel een beetje. Maar ik zal braaf luisteren dit keer , hopelijk een snel herstel daardoor...
Jeetje duimerijntje, dat is wel een lange nacht! Fijn hoor! Lekker een stukje lopen, het is heerlijk weer. Wel lastig dat je nog zoveel last van je bekken hebt. Goed rust nemen, want je hebt er niets aan als die klachten lang aanhouden!
Ik heb net in het algemene bevallingstopic mijn vraag even gesteld. Krijg net de goede tip onder de douche te gaan staan om te kijken of de weeën doorzetten of afnemen. Maar ja, heb vanmorgen al gedoucht, kwam er eigenlijk net vandaan. Nou ja, deze onrust is ook niet prettig natuurlijk, dus misschien doe ik het wel even.
Lol gefeliciteerd haha Poe explosie... Hadden wij gisteren ook. Rinke gefeliciteerd met jullie dochter 's.aar!!!!
Nou ik heb net een halfuurtje onder de douche gestaan en de pijn blijft aanhouden. Hopen dat dit gaat doorzetten! Ik bel zo even met de VK wat haar advies is en mijn vriend toch maar op de hoogte brengen dat het vandaag weleens zou kunnen gaan gebeuren.. Ga ook even een beschuitje eten tegen de bibbers.
Rinke gefeliciteerd met jullie meisje daar is ze dan eindelijk !! Hier een trotse mama binkie heeft lekker 5 uur geslapen en daarna nog een keer 4 uur. Dat is haast al 1 voeding minder in de nacht !! knappe man. Rosa wat sneu zeg dat hij zoveel last heeft daarvan helpt infacol niet?
Even update: Ik begin nu wel een begin en eind te voelen en heb 3 lichte krampen van 30 seconden tot 1 minuut in 7 minuten tijd gehad. Ik heb de VK gebeld en ze komt zo even langs. Ze ging toch net op weg naar een andere bevalling. Er schijnen 2 andere vrouwen op het punt van bevallen te staan, dus ze heeft het al druk! Ze was blij dat ik het heb gemeld, kan ze er rekening mee houden dat ik tussen nu en 24 uur hopelijk ga bevallen. Mijn vriend heb ik ook op de hoogte gebracht en hij komt naar huis. Hij wil me gewoon bijstaan, ook al zou het nu alsnog stoppen. Over 2 uurtjes is hij hopelijk thuis! Tot dan hoop ik mijn support hier vandaan te kunnen halen, vind het best spannend allemaal!
Ik heb geen twijfel meer of mijn bevalling is begonnen, ik voel nu echt de start, opkomende pijn, piek en dan weer afnemend. De weeën komen nu om de 3 minuten en houden soms anderhalve minuut aan. Op zich wel goed vol te houden, maar dit moet het echte werk wel zijn!