Goedemorgen heb gisteren, zoals ik al schreef, drukpunten gemasseerd... Het enige wat rommelt zijn m'n darmen helaaaaas. Of t moet vandaag nog beginnen, maar ik geloof er niet in dat t overdag begint. Bijna altijd snachts of smorgens vroeg toch?
@ Want to be, GEFELICITEERD met jullie dochtertje A.nna. Hoe gaat t met jullie? We horen je verhaal nog wel. @ Cos, haha lust je ze nu wel rauw daar in het ziekenhuis. Meis, ik hoop dat ze een beetje mee gaan denken met je, want zo is t ook niet te doen. @ Lottie, jeetje lees het nu pas, maar fijn dat ze je gerust hebben kunnen stellen, pfff die verschillende medische kijken op dingen is echt vervelend. @ Soppie, hoeveel voedingen heb jij voor Soppiebaby? weeg jij haar bij het CB? @ Mik, hoe gaat t, gaat de BV goed? @ Adnalie, misschien beval je net als Mik op de uitgerekende datum... kan nog steeds.
Smile dank je. Je schrikt toch best wel en dan wil je t wel even delen hier... M'n bericht was vast te lang. Adnalie ik mag na de massage nog de hele dag bevallen Ga vandaag gewoon weer verder met blauwe plekken duwen. Bij gebrek aan seks whaha. Oja beeb was wel druk vannacht, dat is ie snachts nooit!!
Smile zou idd nog kunnen, maar ben bang van niet. *raapt zichzelf weer bijeen en wordt weer positief *
Lottie, Beeb was hier gister in bed ook over acief. Ach misschien ga ik in een verveeld moment ook maar masseren
smile: ik mag haar 7 voedingen geven, maar ze komt toch nog op de 8 voedingen. en heb geprobeerd om haar voedingen naar 85 cc op te hogen maar dat is nog te veel voor haar. ze word donderdag voor het eerst door het cb gewogen hier thuis. dus ben benieuwd hoeveel ze nu weegt. hoeveel weegt jullie mannetje nu?
hoi meiden zag opeens dat nieuw deeltje was geopend We lopen nog rond.. gisteren weer goedgekeurd.. wel al 3cm opening dus afgelopen week die weeën hebben toch iets gedaan... even bijlezen..
ga even vlug reageren op laatste berichten. .het zijn er veel om op iedereen te reageren.. maar duim voor jullie allemaal dat babytje vlug mag komen... Mik en IngeS proficiat met jullie beebjes Lottie drukpunten??? want2be proficiat met jullie meisje Adnalie zo herkenbaar.. Hier neem ik sinds gisteren ook maar weer aan dat het ook deze keer overtijd zal worden... en dan krijgen we een oktoberkindje had zo gehoopt op een sept.baby
Lieve Want2be en man, Van harte met jullie dochter Anna!! Wauw daar is ze dan!! Vreemd gelopen? Ik hoop voor je dat het met jou goed gaat!! Ik ben benieuwd naar je verhaal!
LOL Had het niet eens gezien!! Lottie@ KNuf! Sorry lieverd had het ook over het hoofd gezien, er gebeurt nu ook zoveel!! Ben ook wel heel benieuwd naar die drukpunten! Adnalie@ Knuf!! Bekijk het zo, je weet dat je kleine meid er in ieder geval over 3 weken uit is! Cos@ Sterkte! En pak se an!! Laat je niet weg sturen, iemand waarvan het water al is gebroken word hier in IL niet weg gestuurd! Maar die "wijven" hier kunnen me toch schreeuwen!! Net terug van de zuster, alles was goed, was wel in een week anderhalve kilo aangekomen... Donderdag even naar de gyn, want de streptokokken test was posi terug gekomen, Dus moet ff met hem adviseren wat er nou gaat gebeuren.
Elsken met 3cm opening ga jij denk ik echt okt niet halen. Ja je kan plekjes op je handen en voeten masseren en dat wordt heel veel in Amerika gedaan om de bevalling op te wekken aan t einde.
Mmmm weet het niet.. bij Jade liep ik toch 7 dagen overtijd en bij Xandy zelfs 11 dagen... dus hoop er niet echt op.. maar wil wel dingetjes proberen die geen kwaad kunnen.. zo hebben we gisteren nog sex gehad.. maar het was deze nacht rustiger dan de afgelopen 5 nachten.. dus heeft al niet geholpen...
Nog ff 2 linkjes met dingen om weeen op te wekken... Bevalling zelf op gang brengen (36 Reacties) - Zwangerschap/bevalling - Forum Babyopkomst.nl Zin en onzin over het opwekken van je bevalling | Mens en Gezondheid: Zwangerschap