September mama's 2011-- deel 5

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juffie2008, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL
    @frieslandmama: spannend!!! :D

@superstring: hopen dat het verlies van je slijmprop de bevalling in werking heeft gezet/gaat zetten ;)

En hoe zijn beide dames de nacht doorgekomen? toevallig misschien allebei al bevallen?

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Heerlijk hoor. (dat zowel de moeders je huis komen sopppen, als lekker in het bos wandelen)

Hier zo even naar Roosendaal, naar de markt wandelen

3. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Wij laten n.ino zich 's nachts zelf melden... Gaan hem niet wakker maken. Mijn vriend doet de laatste voeding en ik de nachtvoeding (omdat hij moet werken). Niet heel gezellig want ik ga rond 9 uur naar bed maar zo krijgen we beiden een paar uur slaap

4. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL
    Same here... het is inderdaad niet gezellig, maar als we beide geen slaap krijgen dan zijn we beide niet te genieten :)

5. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ha meiden, hier ook weer teken van Leven.

@ Rinke, wat fijn dat het zo goed gaat!! En een erg leuke foto.
    @ Loepie, N.ino heeft lekkere bos met haar.
    @ Rosa, helemaal super dat K het zo goed doet.
    @ Soppie, hihi gaat snel he. Soppiebaby doet het ook goed? Hoe gaat het met huilen, wordt het iets minder?
    @ Aicha, hele dikke knuffel en heel veel sterkte, dat je het volgens topic niet mee schrijft snap ik helemaal.
    @ Friesland en Superstring en en en???

Hier gaat alles zijn gangetje, gister voor het eerst even samen met me man weggeweest en opa en oma(mijn ouders) hebben even opgepast, vond het erg moeilijk, maar het is helemaal goed gegaan.
    Oh ja en we hebben eind oktober ons eerste weekendje weg geboekt met zn 3je naar Kleve, Duitsland. Nu al zin in!!

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Wij hebben geluk dat Jasper al lekker slaapt 's nachts.
    Hij krijgt om 23:30 uur zijn laatste voeding en dan gaat hij zijn bed in. En dan komt hij meestal zo 6:30-7:00 weer.

Ik moet er wel bij zeggen dat hij de laatste voeding een lekkere volle fles krijgt, en die is nog iets verdikt ook met nutriton. Anders drinkt hij hem te snel leeg (lees:3min).

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    snachts laten we s.ophie ook zelf komen, ga haar dan echt niet wakker maken. Maar ik twijfel of ik haar moet wakker maken voor de laatste voeding. Omdat ze dan bijv om 18/19 uur een fles heeft gekregen.

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Wij gaan zondag een dag met alle neefjes van mijn mans kant (intotaal 10 man, de meeste 2 meter lang al) naar Moviepark Germany. Dan gaat jasper voor het eerst een dag naar opa en oma. Ik vind het nu al moeilijk die gedachte.

Maargoed hij kon nog niet mee, want hij heeft nog geen id-kaart.
    Die wil ik trouwens van de week gelijk laten maken, maar hoe krijg je zo een kleintje goed op een pasfoto ?? Hij kan natuurlijk al niet zitten ??? En grote kans als ik naar de fotograaf wandel dat hij zo lekker slaapt dat hij zijn ogen niet open doet voor de foto.

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh lekker dat hij al zo goed slaapt!!!!
    Wat krijgt hij nu aan flessen?
    Ik zat er ook aan te denken om de laatste iets groter te maken. Ze laat al 2 nachten een deel van haar nachtfles staan namelijk.

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik had hem gewoon meegenomen..... s.ophie heeft ook nog geen id kaart, maar wij gaan volgende maand een weekend naar de ardennen, ze gaat gewoon mee hoor :D

11. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL

@smile: Tja weet nog wel de eerste keer dat er op mijn zoon gepast werd, was even slikken maar ook erg lekker om even samen met mijn man alleen te zijn. Een weekend naar duitsland, dat klinkt goed! Hier Gaat het iets beter met huilen (het lijkt iets minder te worden ssst....)

@aichaatje: Heel begrijpelijk dat je niet mee gaat naar onze volgende topic, maar gelukkig houden we contact via hyves.
    dikke knuf....

@gebakje: Wat 3 minuten??? zo hé!!!:$ wel lekker dat hij 's nacht zo goed slaapt....

12. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Dit is F vanochtend, me schatje:)

13. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Soppie, ok fijn, heb je het afgeklopt? Ben wel blij voor je!

Nog geen babies.....

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    smile, wat een schatje!!!

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    ja als ik zijn voeding niet dikker maak dan drinkt hij een hele fles in 3 minuten. Gevolg is dat hij de hik krijgt en kleine beetjes dan weer terug eruit spuugt. En ik heb echt de speen met het kleinste gaatje.

Dus hij krijgt in elke fles een schepje nutriton (=johannesbroodpitmeel), dan wordt het iets dikker en dan gaat het goed. Dan doet hij +/- 12 min over zijn fles.

Hij krijgt een beetje wisselende flessen bij mij. 's morgens een fles van 120+4, want dan heeft hij veel honger omdat hij snachts lang slaapt. Dan overdag meestal flessen van 90+3, en voor hij naar bed gaat weer 120+4. En hij heeft meestal 6 flessen per dag in totaal.
    En hij weegt nu ongeveer 4 kilo schat ik in.

Van het CB mocht ik wat met de voedingen spelen qua hoeveelheid. Zolang hij maar goed plast/poept/groeit. Omdat hij soms ipv een fles of gewoon tussendoor als hij aan het clusteren is ook nog wel eens een toetje aan de borst wil hebben.

Hij heeft een enorme zuigbehoefte, en zuigt heel heel hard. Vandaar dat ze fles ook zo snel leeg is.

16. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Wat een leuke foto smile

Id kaart: lijkt me idd lastig een pasfoto te maken van de kleine... Ook stom eigenlijk. Hoe lang is die id geldig? Vijf jaar... Volgende maand lijkt hij al niet meer op de foto als je die nu laat maken, laat staan over een jaar of langer...

17. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Jasper in melkcoma na zijn fles:

18. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Leuke foto's weer!
    Flesjes kan ik niet over mee praten... Bv gaat hier super. Ze is met een kwartiertje uitgedronken vaak.. Soms wil ze later nog ff wat. Ze is/lijkt een heel tevreden kind! Ze komt vaak zelf na ongeveer 3 uur voor de volgende voeding.

Nog geen tekenen van de andere meiden he.. Zouden ze al bevallen zijn? Ik lig ff op bed moet eigenlijk ff slapen. En saar ligt lekker bij papa :) hihi

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ahh wat een lieve foto.s! Adnalie ik doe 90 water en dan voeding erbij.. Gooi niks weg..

20. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    dilemma... met de kleine naar de winkel of nog wachten dat ie wat ouder is... zie er een beetje tegenop :p

Deel Deze Pagina