vrienden van ons hebben een fietskar en hebben dus ook vanaf 3 maanden deze gebruikt. Zij vinden het ideaal, alleen een hele hobbelige weg is natuurlijk niet zo prettig. Wij gebruiken ook nutriton. Ons kleintje krijgt er juist dunnere ontlasting van. Maar het spugen is een stuk minder. Ik gebruik nog geen half schepje op een fles van 120. Als ik meer gebruik, dan krijgt hij echt diarree. Nu is het vla-dikte. Sorry voor het smeuige verhaal
@Want2be Succes bij de osteopaat. Ik ben er zelf nooit geweest, maar ik heb er hele goede verhalen over gehoord. Hoelaat mag je er heen???
Ah vandaar haha ik dacht dat het een typ fout was Wij hebben een fietskar maar nog geen ervaring om er mee te fietsen met de kleine erin
Handige uitvinding, maar niet als je 2 kinderen wilt vervoeren J. zit namelijk nog bij mij achterop...
cos wat irritant zeg.. ! hopelijk hebben ze indd een passende oplossing.. ! want2be.. knuffel ! snap dat het nu te gek word .. hoop dat de osteopaat iets voor jullie kan betekenen succes ! xx
Ben vandaag zo lui... moet nog boodschapjes doen maar heb geen zin, maar ik moet wel want er is hier niets in huis. Misschien dat ik gelijk een nieuwe frituurpan aan gaat schaffen, want deze is het schoonmaken niet meer waard.... Las op mediatv dat er hier in capelle een verwarde man is opgepakt omdat hij met een machine geweer iedereen op het winkelcentrum neer wou knallen. Verekte koekwaus!!!
Soppie.. nou lekker ze heftig hoor! Hier halen we ook elke jaar een nieuwe pan kosten bijna niets en is het schoonmaken vaak niet meer waard!
Je slaat de spijker op zn kop! Perfectionistisch zijn is in deze gevallen niet fijn..... Je kan namelijk niet alles sturen. Gister een goed gesprek met manlief gehad. Ik moet het proberen los te laten en niet overal controle op willen hebben. Het komt allemaal een keer goed
Half 1 de laatste, wow ben je zo laat nog wakker? Mijnndochter spuugde heel veel, maar die kreeg bv, dus ik kon er iets tegen doen. Het ging pas weg toen ze bijvoeding kreeg met 5,5 maand
Vannacht zijn de batterijen in onze babyfoon ontploft! Ik ging sophie verschonenen toen zag ik allemaal zwart poeder op de commode. En de achterkat van de. Babyfoon lag er af en daar kwam allemaal troep uit. De fout zit waarschijnlijk in het feit dat ergeen batterijen in horen als hij in het stopcontact gaat. Dacht dus eerst dat het onze fout was, maar in de handleidng staat: plaats batterijen in de baby unit en steek stekker in stopcontact..... Heb contact gehad met fabrikant en die schok ervan. Ze nemen het erghoog op en waarschijnlijk wordt de handleiding aangepast. We moeten deze opsturen en krijgen een neiuwe!
Oh en gister ben ik sophie wezen wegen. Geboortegewicht:3320. Laatste kraamdag ( vorige week zaterdag)3180 gr. Gister3625!!!!!!!! Goed gegroeid dus
hoe had dat af kunnen lopen gelukkig is het hierbij gebleven, verder geen schade aan de commode/muur/stopcontact?