breastmommy, bij mn dochter ging het gewoon niet snel genoeg naar haar zin.... vandaar dat huilen. Dan ging ik het kolven om het ineen fles te geven, en toen liep mn productie echt heel snel terug. Ik heb toen ontzettend veel op het bv forum gelezen en gevraagd.
vanmiddag weer controle gehad. de kleine ligt nog steeds mooi met het koppie naar beneden, al mooi diep ingedaald. volgens de gyn kan het niet meer draaien naar een stuitligging. gewicht word nu geschat rond de 6 pond. mooi op gewicht dus. het heeft lange benen (langer dan gemiddeld volgens de echo) en het heeft haartjes. dus geen kale baby. er was een leerling die de echo deed, heb bijna 1 uur daar op de bank gelegen! was wel leuk, om weer zo uitgebreid te kunnen kijken! mag over 2 weken weer terug (als de kleine er dan nog niet is).
hallo daar, ik wip even langs, ben vandaag wel aan het mee lezen geweest maar weet mij god niet waar ik de tijd vandaan moet halen om te reageren. manlief is 3 weken vrij dus kan moeilijk zeggen gaat lekker heel de dag op zp zitten lezen en typen hahahahaha... heb zelfs geen tijd om op hyves foto's te plaatsen, misschien doe ik dat vanavond even, want iedereen is wel benieuwd naar de eerste foto's thuis. we wilde vandaag voor het eerst naar buiten gaan met soppiebaby, maar er kwam geen einde aan de regen, jammer genoeg, ach ja maybe tomorrow.... buikkrampjes zijn ietsjes gezakt, omdat ik gisteren ben begonnen met infacol en een andere fles. hopen dat ze vanacht een beetje doorslaapt... again een big hugg aan alle dames die hem kunnen gebruiken.
MIjn man vond het belangrijker dat onze zoon bv kreeg met alle belangerijke voedingsstoffen dan dat hij perse zelf een flesje gaf. Hij haalde hem uit bed, gaf m aan mij, dan ik voeden en hij weer boertje . En na een week of 4 ging ik oefenen met kolven en kon hij een flesje geven. Nu is hij ook weer helemaal voor bv en hij is er trots op dat ik ook doorga als ik werk met kolven enzo. @Breastmommy, 2 jaar vind ik persoonlijk te lang. Ik ga voor 9 maanden volledig...tenminste dat is mijn doel. Hoop dat het weer zo voorspoedig verloopt. Ik heb echt mazzel gehad want ik ben uiteindelijk in zkh bevallen van J. En s avonds haalde ze hem dus bij me weg, ik vroeg hun hoe het werkte s nachts omdat ik net was bevallen en bv wilde geven. Nou zeiden ze, dan brengen we hem wel hoor. Dus niet!! hij had gewoon een flesje in zijn wiegje. Echt schandalig. Ik had een goede melkproductie dus erg veel mazzel. Mijn zusje wilde het ook maar bij haar ging het zo moeizaam. Zij heeft ook 1 ingetrokken tepel. Bij haar werd het hoe Juffie het beschrijft, zij is er ook vrij snel mee gestopt. Ik ben het er wel mee eens dat de begeleiding beter zou kunnen. Die 2 vriendinnen van mij die resp 25 en 27 juli zijn bevallen zijn allebei alweer gestopt met bv omdat het niet lukte. Is toch zonde.
Jammer dat het bij haar niet lekker liep. Ik zou het gewoon weer proberen joh, wie weet loopt het nu als een tiet
Zo jullie zijn lekker bezig geweest vandaag! Hier ook maar dan met het pimpen van een rolgordijn en het maken van een naamslinger... Nu is mijn verlanglijstje echt wel klaar, tenzij ik weer over iets leuks struikel natuurlijk. Trouwens goed nieuws... Niet met volle maan maar juist in de dagen er voor is er een kleine geboortegolf!
Ja douchen was echt even lekker.. Echt afzakken doet het niet lig nu lekker op de bank. Beetje tv kijken.
grrrrrrrrrrrrr Dropbox heb ik even geen ruimte want er staan fotos in. Balen zeg. Ik snap er niks van. Ben wel benieuwd wanneer je de envelop krijgt. Ben je erg brak? Was aan het teruglezen en zag een andere reactie dan gister op sister-in-law....
ik heb heel lang ouderschapsverlof opgenomen, dus na 9 maanden ging ik werken en moest kolven in de RT ruimte, drama! Iedereen kon gewoon binnen lopen grrr... Nu stop ik een jaar met werken, dus heb ik dat probleem niet meer Ik moet wel achen om je hoor Mik, dan loopt het als een tiet haha! Ik vind BV geweldig, had op slot 8 liter in de vriezer haah. WIj gaven savonds altijd een fles BV, kon manlief lekker ff knuffelen met het manneke
Jaaa ik ben er ook wel benieuwd naar! Kan Yara lekker kijken! Tja vandaag wil het even niet zooo.. zij zit niet lekker in de vel "sorry hoor zelf met insuline gaan prutsen en vasten dan krijg je ook troubles" en ik heb slecht geslapen en pijn in mijn rug etc dus nogal lichtontvlambaar! Heb zelf flink meegewerkt met de schoonmaakster en als het dan binnen een uur weer vies is! GRRR keukenvloer is nu vet, fornuis, muur etc ze zegt het op teruimen ik ga kijken hoelang dat nog duurt