September mama's 2011 DEEL4 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. als ik de vorige 2 zwangerschappen na doe zal ik weer de laatste of één van de laatste zijn die bevalt.. of er moet iets zijn waardoor hij vroeger gehaald wordt... of komt...

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Elsken
    We zullen het zien ;)

@ Gebakje
    Heb jij de thee nog kunnen krijgen bij de Tuinen?

Gek, eergister dus gigantische voorweeen snachts, en vannacht... niets!! Haha ik denk dat het door het fietsen komt.. Ik zei al tegen mn man ik ga vandaag dat meisje eruit fietsen haha!
    Hij dreigde me mn fietssleutel mee te nemen hahah, hij weet dat ik het deels meen haha

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Dat heb ik nou ook. Al moet ik zeggen dat het de ene dag meer is dan de andere hoor, want vandaag heb ik weer frisse moed.

Ik heb heerlijk geslapen, alleen een beetje jammer van al die muggenbulten die jeuken.

Vandaag op het programma:

- Nu de was weg werken ( is er maar 1tje)
    - Beesten eten geven
    - Douchen
    - Even naar de markt ( 200m verder op , 3 kramen)
    - Vanmiddag als man lief werken is, beneden alles poetsen. (zodat het ook netjes blijft)
    - Vanavond lekker zwangerschapszwemmen.

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Jazeker, alleen ik durf hem niet meer te nemen.
    Aangezien ik eergister 2 koppen brandnetel thee heb gedronken, en 3 koppen van die frambozenblad thee en ik prompt 's nachts die migraine aanval kreeg. ( al 2,5 jaar niet gehad)

Waarschijnlijk kwam het daar niet door, maar door de hormonen in mijn lijf, maar wil het risico niet nemen dat het wel door de thee kwam en ik vanacht en morgen weer plat lig.

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

6. juffie2008

@ Gebakje
    Klinkt als een leuke dag vooal die 3 marktkramen ;)
    Neem maar niet meer die thee nee, als je er (waarschijnlijk) migraine door krijgt...

Ik zat net te denken aan Ikea, maar weet niet of ik daar zin in heb om heen te gaan... (zit om de hoek hoor)

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ikea ben ik van de week ook geweest. Vond het wel lekker om daar te wandelen, was lekker koel. En 1 rondje ikea was precies ver genoeg voor mij. (ivm met wat last van bekken)

Die 3 markt kramen is al heel wat hier hoor ;) Een goede visboer, kaasboer, en fruit/groente kraam. Aangezien die hier pas sinds januari staan omdat er geen supermarkt meer in het dorp is. (5 min verder, dorp verderop wel)

8. morgend trouwens dames

even bijgelezen...

Rosa hopelijk vandaag toch je beebje in je armen....

cos hopelijk blijft jou beebje nog even zitten en zakt de pijn wat af

en dan nog even succes voor al de dames die het nodig hebben...

Ik ga vandaag denk ik de badkamer eens onder handen nemen....

9. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Gisteravond werden de harde buiken ineens een stuk minder .. Baby was ook stukken rustiger voor zijn doen. Ben toch maar gaan slapen met die pil. Ik heb wel redelijk geslapen maar merk niks aan verschil met of zonder pil dus die neem ik niet weer.

Nu is de beeb nog extreem rustig. Ik lig nog even op bed. Als hij zo na het eten nog niet veel bewogen heeft ga ik bellen naar de VK. Het is zo'n contrast...

Daarnaast verloor ik al stukjes slijmprop maar dat was wat wittig. Vanmorgen had ik heel ook weer stukjes prop maar bloederig groenig. Dus ook dat ga ik even vragen. Kan goed komen door de onderzoeken natuurlijk.

10. juffie2008

@ Cos
    Slijmprop kun je al weken van tevoren verliezen, maar idd in jouw geval wel handig om te bellen
    Meid, waarom laat je jezelf niet opnemen in het zkh?
    Daar kunnen ze jou en ook de baby de hele dag goed in de gaten houden...
    Ik snap dat het niet leuk is, maar het is wel zorgwekkend hoor, jouw harde buiken en al beetje ontsluiting....

11. juffie2008

@ Elsken
    Sopse!! Heerlijk, alles ff fris en fruitig :D

Ik moet alleen de oven nog, maar ik denk dat ik zo een rondje ga fietsen met ukje en dan zie ik wel weer daarna.

12. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Goedemorgen allemaal...

@Cos, zou inderdaad maar even bellen als je ongerust bent.

@Smile, fijn dat het goed gaat. Ik zag net al je berichtjes via Whatsapp, lag al te slapen haha.

@Elsken, 'zegt' dat wat dan, bij hoeveel weken je vorige kindje(s) kwam?

@Juffie, bij welke ikea woon je in de buurt dan?

@Gebakje, in welk dorp woon jij dan?

hier straks naar de VK voor controle en urine inleveren. Ik hou best veel vocht vast, heb zere vingers en handen. Al een paar weken last van, kan s morgens echt geen kracht zetten en bijna niet buigen.
    Dus ze gaan de urine controleren, ik weet eerlijk gezegd niet waarop maar dat zal ik wel horen.

13. juffie2008

@ Mik
    Ik zou oo niet weten waar ze je urine op gaan checken :( Vreemd!! Maar wel goed dat ze je even controleren..

Ik woon aan de rand van Utrecht, dus voor mij 4 minuutjes met de auto naar Ikea Utrecht.

14. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    sms Rosa nu net (ze vraagt of ik het hier wil plaatsen maar ik weet niet of ze meerdere smst dus zet het er maar gewoon op).

Medicijnen gehad tegen pijn om te slapen, 4 uur gelukt. Net 1e tablet van vandaag gekregen en een kansloos ontbijt. Verveel me de tering, lig alleen en zo voel ik me ook op de verloskamers zonder tv ofzo. had nog steeds maar 1 cm dus schiet ook niet op. Kan 4 dagen duren zeiden ze net maar dan wil ik wel naar de zwangerenafdeling.

15. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Aha dat is wel makkelijk ja.
    Daar in de buurt zijn wij toen bij Baby Dump enzo geweest. Alles bij elkaar, erg handig. En voor de deur parkeren.

Nee ik heb ook geen idee maar ik vraag het straks wel. Jullie horen het wel :). Nog 2 dagen en dan is mijn vader terug van vakantie, dan mag ze van mij pas komen hihi.

16. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ja dat je hem al eerder kan verliezen weet ik hoor dat had ik ook al een tijdje he in delen.

Maar nu is het anders het is anders van structuur nog dikker en de kleur is anders. Dan valt het wel op ...

Ah ik ben nu ff wat zoets in het joch aan het gooien even kijken of hij reageerd. Is het om 10 uur nog zo rustig dan ga ik bellen.

17. juffie2008

@ Mik
    Ja 4 babywinkels in 500 meter haha! heerlijk!! Ik was vaak op de woonboulevard te vinden ;)

Nou nog 2 dagen binnenhouden hihi...
    Dat moet te doen zijn toch?

Maar is er in Rotterdam niets te doen dan Mik?

@ Cos
    Goedzo! Wel bellen als he tniet goed gaat...

18. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    pfff jeetje heftig hoor, vier dagen :$

@Juffie: haha jouw idee van niets doen op een dag is een heel programma voor mij :p lukt je nooit! *uitdaging* een hele dag niets doen :p

19. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Juffie, nou echte babyzaken zijn er op zich wel hoor maar niet zo bijelkaar als daar. In de stad zit wat, en bij het Alexandrium zit een mega prenatal. Ikea zit in Barendrecht en Delft. Eigenlijk best raar al die echte baby speciaalzaken zitten in zo bijelkaar als in Utrecht.
    Ik woon in Bergschenhoek, dat is aan de kant van Rotterdam Noord, richting Zoetermeer.
    dus voor mij, lang leve online shopping :p

@Cos, hihi iets in dat joch gooien..muts. Ik zou ook gewoon bellen en vragen of je langs kunt komen of zij kan komen. Beter voor de zekerheid lijkt me.

@Loepie, minder pijn vannacht?
    Mijn logo staat online haha, ga straks met de site verder. Ik ben aan het uitvogelen hoe ik dat lettertype Champagne toe te voegen zodat ik hem kan gebruiken op mijn pc.
    Dus houdt me ook wel bezig.... Jij plannen vandaag?

Ja Juffie is een bezig bijtje, word er soms al moe van hahaha.

20. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @Mik0705

Ik woon in Heerle (noord-brabant). Dat ligt tussen Roosendaal en Bergen op Zoom in. (kom oorspronkelijk uit Amstelveen, dat ligt tegen Amsterdam aan)

Deel Deze Pagina