September mama's 2011 DEEL4 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Loepie, jeetje zeg klote dat je zo'n pijn hebt. Die trappen bij je werk waren echt niet goed voor je. Heb je nog gevraagd hoe en wat na de bevalling?
    (dank voor je mail, ga zo ff lezen)

@Want2b, helaas bij jou nog geen beeb... s Morgens wacht ik vol spanning op jou en Lydia haha, of niet en dan een buddy bericht...

@Lydia, vanmorgen smste ze dus wist niet of ze weer iedereen had gesmst. Heb een tijdje met dr gesmst want ze voelde zich alleen en was niet zo vrolij. Ro en dr moeder komen zo en dan gaan ze lekker daar beneden lunchen. Zal ze wel van opknappen denk ik.
    Hoe is het bij jou?
    Ze maakt nog geen aantocht? Wanneer weer VK?

@Adnalie, mijn vriendin is dus pas ingeleid bij 39 weken zonder medische indicatie, ze was er klaar mee, hield vocht vast enzo.
    Maandagochtend om 7 uur opgenomen en 1ste tablet. En hij kwam op woensdag avond om 19.00 uur. Vreselijke bevalling, bij haar zat alles ook echt nog op slot. Ik zou er ook niet voor kiezen hoor, snap ook niet dat een gyn dat doet maar ok.
    Het is gewoon onnatuurlijk en zij had ook geen controle want toen woensdags de weeen echt kwamen was er geen houden meer aan.

Mijn buuf heeft bij allebei dr kids inleiding gehad rond 41-42 weken, die wilden er gewoon niet uit maar ze had niet genoeg vruchtwater meer. Ook bij allebei 3 dagen en een hel.
    Ze zat ook nog potdicht.

Ik denk dat bv bij Cos nu, die al half bezig is, het wel sneller zou werken. Net als het strippen bij Pindaatje.
    Als het niet hoeft dan zou ik er echt niet voor kiezen, dan maar weekje tv kijken.
    Hoe is het met jou?

@Gebakje, Heerle..hmm ken ik niet. Wel grotere plaatsen in de buurt dus. Wil je thuisbevallen?

2. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Thanks voor de tips over de fonts, ik ga even achter mijn desktop zitten...ja ja Loepie wrijf het er maar in...

Ik wil ook een MAC...hahaha

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mik, ik hebook geen heel goede ervaring met inleiden. Bij mij braken de vliezen en was er in het vruchtwater gepoept. Kreeg geen weeën, dus eerst 2 keer gel en toen bij 3 cm infuus. Een hel vond ik het.... daarom hoop ik gewoon heel erg dat de weeën dit keer uit zichzelf beginnen .Dat stomme infuus en die weeënstorm aan 1 stuk door..... nee moet er niet aan denken.
    Mijn vk zegt ook dat inleiden pas echt goed werkt als je lichaam er klaar voor is.

4. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Let me know als het niet lukt! Dan denk ik nog even mee... :cool:

5. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    hehe :p once you go mac, you never go back :p

6. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam

Ok heel erg simpel, rechtermuis op font en dan installeren...

OMG ben zoo blond...

Thanks ladies!!

Ja Loepie, ik weet het. Heb deze desktop 1 jaar geleden gekocht en erg getwijfeld over MAC. Toch niet gedaan en nu best spijt hoor. Dit is wel een super pc hoor, met alles erop en eraan. Als ik fotografeer hier dan komen ze direct op mijn beeldscherm enzo maar dat grafische is minder.
    Volgende echt een MAC!!!

7. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    O meid wat vreselijk, hoop ook voor je dat het nu gewoon op gang komt. Ik moet zeggen dat ik het bij J wel makkelijk vond, vliezen braken dus ik snapte dat het was begonnen en binnen een uur had ik weeen. (begon soepel haha).

Ja je lichaam moet er klaar voor zijn, daarom snapte ik de gyn bij mijn vriendin ook niet. Dat hij niet gewoon zei, wacht maar tot na 40 weken, medisch was alles ok.

8. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Ik heb het zelfde hoor... ik heb nu een mac van het werk thuis staan omdat ik nog van thuis uit gewerkt heb op het laatst... maar zelf ook nog een pc. Helaas zijn die Mac's toch aan de prijs! Maar het werkt fantastisch!

9. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Update Cos: Ben nu in UMCG, zo CTG e.d.

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mik, ik weet niet eens hoe het is als je uit jezelf weeën krijgt. Ik hoop dat nu mee te maken ;)

cos, succes in zh!!!

Wat is er zoveel beter aan een mac?
    Wij willen nog steeds een nieuwe pc, nu doen zelfs de toetsen van het toetsenbord het niet op de laptop..... heel irritant. Manlief heeft het altijd over een mac, maar vertel.... wat is daar zo veel beter aan?

11. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Ja de prijs, alhoewel ik uiteindelijk voor deze ook 1599 kwijt was. Heb een heerlijk groot breedbeeldscherm erbij, veel ruimte ivm de fotos enzo. Dus nog even met deze doen..en dan hopelijk..

Moet je die MAC weer inleveren straks? Of mag je na je verlof deels thuis blijven werken?

12. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Het is echt heel simpel in gebruik (bijvoorbeeld dingen installeren en verwijderen is alleen maar slepen) je kunt er geen virus op krijgen, je hoeft niet zo'n computer kast te hebben (het scherm is de hele computer)... ziet er mooi uit :p

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    waar hebben jullie hem staan dan? Het liefst wil ik weer een laptop..

14. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    dan had je al een mooie mac gehad :p Ik ben bang dat hij weer terug moet haha dus ik geniet er nu extra van :D

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    @Mik0705 Nee ik wil poliklinisch bevallen in Roosendaal. (ik werk daar ook in het ziekenhuis)

16. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Virussen zijn er wel hoor op de Mac, alleen een stuk minder dan voor Windows computers.

Elke dag verschijnen er voor Windows 55.000 unieke virussen, terwijl er voor Mac OS X slechts 500 per week verschijnen.

Ik vind Mac wel mooier dan gewone pc's alleen niet alle software die voor windows uitkomt kan je draaien op een Mac.

17. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Hier ook een MAC fan....

Ik heb allebei PC & MAC *bloost*

18. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    hehe... ik dacht ook altijd "wat een onzin, dat gedoe over die mac"... totdat ik er mee ging werken :)

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    zo 2de keer goedemorgen
    heb nog eventjes mijn ogen dicht gehad

vandaag geen bericht van rosa gehad maar las dat het nog niet wil vorderen
    hopelijk komt er beweging in

mik ik las dat ze jou urine willen controleren
    ik denk ivm veel vocht vasthouden op suikers en eiwitten
    kan op zwangerschapsvergiftiging duiden
    let op ik zeg wel kan dus het moet niet

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik moet nu standaard elke week urine mee nemen. Moet over een uur naar de vk.

Deel Deze Pagina