Soo nice, doe maar duur haha... Voor je werk? Of jullie fotografie hobby? @Loepie..hmm jammer dat je hem weer moet inleveren, volgende prive dus ook een MAC? @Andalie, dan een Macbook.. ook prijzig maar ok. @Gebakje, ja dat is wel een nadeel al die programmas. Dan moet je dus echt goed kijken waar je m voor wilt gebruiken. @Zuurtje, o ok vandaar, nou ik ben niet snel in paniek hoor, dank voor de info. Jullie horen het wel. Ga me nu maar echt even fatsoeneren en dan hup naar de Vk. Tot straks meiden!
Rosa dat wachten is waardeloos, ik hoop dat het snel doorzet, maar houd er rekening mee dat inleiden een paar dagen kan duren! Ze gaan ongetwijfeld je urine controleren op eiwitten ivm zw sch vergiftiging. Extreem veel vocht vasthouden kan hiermee te maken hebben. Ook zou je doorgaans een te hoge bloeddruk moeten hebben (boven de 160/100 of een verhoging van je gebruikelijke bloeddruk met 20 punten voor de bovendruk en 15 voor de onderdruk)
Ik moest ook een paar weken lang elke week urine inleveren. Ik ging van een 120/60 gemiddeld naar een 155/85. Nu nadat mijn urine 3 weken schoon was, en mijn bloeddruk nu eindelijk weer iets gezakt is hoeft het niet meer. Ik vind dat altijd zo'n gedoe in een potje plassen, op de 1 of andere manier kan ik dat niet goed, zeker niet nu met een dikke buik.
Hey kletssokkies!! GA ik even fietsen gaan jullie ineens gigantisch kletsen.. Inleiden: Helemaal mee eens, als je lichaam er nog niet klaar voor is dan is het echt een HEL! hier ging het gelukkig goed het inleiden maar ik had ook al een klein beetje ontsluiting. Ze hebben toen de vliezen gebroken en weeeninfuus, niet prettig, maar goed was er wel binnen 6 uur(!) vanaf.. Dus mij hoor je er achteraf niet over klagen.. Als het nu kan dan graag Laptops, nooit meer een HP heb er 2 gehad en alleen maar gedonder.. We hebben nu een netbook, packerd bell, was het goedkoopste haha.. zaten toen beetje in een dure periode, maar ik ben erg blij met mn netbook.. Ik heb nieuwe buikfoto, zal hem zo plaatsen in het desbetreffende topic oke? @ Want2be Klaag meid!! Het mag!!
Heb hem onverwachts van mijn zwager kunnen overnemen voor een heel mooi prijsje Gebruik hem vooral voor films monteren en vormgeving (adobe). Hoe was het bij de vk?
ff snel nog voor ik wegben naar mn zusje + neefje Mik, hier niks aan de hand nee... ik ben straks pas weer terug dus zal rosa haar berichtje's heir even niet kunnen plaatsen ( als we gewoon in de gaten houden of iemand anders het al geplaatst heeft ) ik moet a.s maandag weer naar de VK.. ff vragen wat ze doen als ik over de 40 wk heen ga.. ?
@juffie Hier juist wel goede ervaringen met hp pavilion laptop. Hier 2 x drama gehad met een acer. Zo zie je maar dat het per merk kan verschillen nog. De kaiserbroodjes zitten in de oven hier, zo lekker beleggen met verse kaas van de markt. Jammie. lunchtijd. Beste tijd van de dag.
Cos, hoop dat alles goed is ! hier kan ik ECHT NIET zonder mn laptop ! staat dag en nacht aan (compaQ) Tot straks xxx
Heeft iemand trouwens nog iets van Cos gehoord? En van Rosa? En Aicha is ook nog niet langs geweest toch?
cos is dus in het zkh, rosa schiet niet erg op en aichaatje? Geen ide.. Heb er nog niet gezien... Had ik een foto leuk bewerkt online kan ik hem op die manier niet op zwp plaatsen.. nouja dan maar de onbewerkte
Ik ben druk aan het lezen "kletskousen " Hoe si het met Cos en Rosa nog geen nieuws? @Want2be hugggg voor jou! Ik wil ook lekkere thee en broodjes dus ik schuif aan! @Loepie wat naar zon pijn! Inleiden.. liever niet! Bij de bevalling van Yara ook 3 keer geprobeerd en daarna alsnog aan infuus vreselijke weeenstorm... Moet nog douchen dus later meer! Dag lieve meiden!
Buddynieuws van Kleindraakje!!!!!!!!!!! Hallo vandaag om kwart over 12 zijn wij trotse ouders geworden van dochter isa alles is goed gegaan ze weegt 2796 gram liefs ik kom zelf echt zsm weer hoor! Ben erg druk!! Sorry! Kus