Weer effe update het broodje was effe de druppel, gister daar heerlijke salade met geitenkaas gegeten. En toen zag ik vbroodjes tonijn en die zagen er zoooooo lekker uit. Zat me er al sinds gister eigenlijk op te verheugen en bestel zelf dus het verkeerde, het was gewoon alles bij elkaar en ook dit broodje was lekker maar eff e TOO MUCH. We zijn verhuisd naar de zwangerenafdeling en Ronald mag vanavond lekker blijven slapen gelukkig. T gaat weer een beetje met me maar hoop wel dat die ballon morgen echt zijn werk gaat doen. Klein draakje gefeliciteerdmet jullie dochter! Truste allemaal en thanx voor de support
Hier misschien toch wel te veel gedaan vandaag. Nu om de 5 a 10 min harde buiken. Of wie weet is het wel het begin van...... Ik ga nu in iedergeval even lekker zwangerschapszwemmen, dat is heerlijk ontspannend. ( en ik zal een beetje extra hupsen/springen in het water )
@soppie: leuk een update. hopelijk nemen de krampjes af. @tab: fijn dat de controle weer goed was. @smile82: fijn dat het zo goed gaat. @franka: lekker draaikontje dus. hopelijk blijft ze nu met haar hoofdje naar bendeden liggen. @klein draakje: gefeliciteerd met jullie dochter! @cos: fijn dat het ctg goed was. @zuurtje: hopelijk is de urine morgen goed.
klein draakje gefeliciteerd! Lekker dat je al thuis bent! Rosa fijn dat je mannetje vannacht bij je kan blijven en je op de zwangerenafdeling bent... hopelijk vannacht een betere nacht en morgen een goede dag! Cos waarom nemen ze je eigenlijk niet op, dit kost je ook een heleboel energie, tuurlijk thuis is altijd beter, maar zo is het ook erg spannend! Aicha ik begreep dat je man een tijd reizen verderop zit nu, kan hij dan wel op tijd bij je zijn als de bevalling gaat beginnen? Of is hij straks, maar dat is het al bijna, dichterbij huis? Het valt me wel op dat veel dames hier toch best een heftige zwangerschap hebben, zo al die verhalen bij elkaar valt het echt op...
@ Zuurtje dat klinkt niet goed Ik hoop voor je dt het morgen beter is!! Hoe is het met Cos? Ik ga zo ff de wc soppen heb ik zin in haha
Hij is op 3 uur afstand dus dat word een poosje benen bij elkaar houden tot hij er is Gyno houd het voor zover mogelijk goed in de gaten! Nu vakantie nemen zou zonde zijn.. straks ga ik nog overtijd whahhaa geloof zelf niet dat ik dat nog zou zeggen! @Zuurtje... hoop dat het niet zo is! @Sas, fijn dat hij mag blijven slapen @Juffei, kom je ook zo bij mij? Ik ga nu een cake bakken!
hahah benen bij elkaar succes meid! als je kind eruit wil dan wil het eruit @ Lydia, ja maar ik irriteer me er nu aan..
@Rosa van fijn dat Ronald mag blijven slapen zeg. Hopen dat de ballon zn werk gaat doen morgen. ach die emmer zit zo vol zeker nu, alles is denk ik heel emo op het moment. Hier ook lage rugpijn en buikkrampen vanmiddag en gelijk harde buiken. Lekker ff gedoucht met Gino en toen ging het wel weer. Damian is zonder eten naar bed gestuurd, die kwam pas om half 9 vanavond thuis van buiten spelen(?) dus gelijk douche en naar bed (en hopen dat hij dat niet nog een keer flikt) Zuurtje hopen dat het morgenochtend beter is. Aichaatje, hmmm ja als hij op 3 uur afstand zit zeker benen bij elkaar hahahaha Wat zijn jullie actief savonds, cake bakken, wc schoonmaken. ben moe en wil eigenlijk naar bed maar weet dat ik da toch rondejs ga draaien dus nog ffspellentje spelen op de pc
Cos zit hier .. Whaha Het gaat harde buiken in combi met lichte krampen en nog steeds vies slijmverlies wat toch wel wat bloed is. Niet echt helder bloed maar wat oud bloed denk ik. Ik weet het niet hoor als ik het straks niet vertrouw dan bel ik gewoon weer ze kunnen me wat.
Idd gewoon blijven bellen hoor, beter 10 keer voor niets dan 1 keer te laat zeg ik altijd (met de kids)
@Cos, gewoon bellen hoor als je het niet vertrouwd!! Cake staat in de oven.. heb ik al sinds gister zin in! Shit sluit mijn ovendeur niet goed meer! Knopjes allemaal heet! Ik ben s'avonds actiever dan overdag.. kan toch niet slapen! Heb net ook al gewandeld, rondje door de buurt! Ga ff foto's uploaden en kom ik nog ff terug!
@ Cos Goedzo dat je er nog bent hihi Idd gewoon bellen hoor @ Becky Ik heb de hele dag geen klap uitgevoerd, en zag nu een vlek in de wc en die moest gewoon weg haha.. Was ff lekker aan het poetsen
Mooi Aichaa ! Die van mij is bijna klaar knopen moeten er nog op maar dat moet mijn mams ff doen. en jouw haaksels ??