Lydia, of juist niet hopen dat het overgaat, maar doorzet:d Zuurtje, ben benieuwd wat de vk zegt. Hier ook noodweer met onweer. Ben blij dat ik nog even in bed lig.
haha die houden we erin! Ik heb echt geboft met mijn schoonfamilie @Juffie: leuk zo'n pakketje! @Kleindraakje: Wat fijn dat jullie al thuis zijn en dat het je is "meegevallen"! Geniet ervan! @Zuurtje: Oeps, hou het maar goed in de gaten dan! Heb je het vocht over je hele lichaam of op een plek, heb zelf sinds twee dagen enorme olifantenvoeten @Cos: kan me zooo voorstellen dat je het even niet meer trekt, fijn dat je mannetje mocht blijven slapen en hopelijk zet het vandaag door *duim duimduim* @Aichaatje: wat een leuke haaksels! Die slofjes en mutsjes, super cute! @Cos: sterkte!
Hier ook uit bed geflitst en gedonderd. Vannacht twee keer rechtop gezeten door maagzuur, ging bijna over m'n nek zeg gadver. Veel te vet gegeten gisteren dus...... Lig nog in bed, geen zin om eruit te gaan.... Sterkte cos en rosa ligt nog voor de kat z'n viool of komt het nu op gang? Ik weet niet meer wie met ochtendurine problemen had, succes strakjes! Hopelijk niks ernstigs.
Hey meiden, allereerst bedankt voor alle felicitaties, ook al kom ik hier niet zo vaak.... Het gaat super goed met zowel Silvijn als met mij! Heb mn bevallingsverhaal op de ZP hyves gezet voor de geinteresseerden Hopelijk volgen er snel meer! Liefs Pindaatje
Sterkte, lees nu je berichtjes. @Kleindraakje, geniet ervan!! @Tab, zo hier ook onweer en mega wolkbreuk, fijn zo rond half 9.... Ben maar met de school gegaan naar J zijn school, toch allebei zeiknat geregend, kan niet echt meer rennen haha. @Loepie, jij nog beetje kunnen slapen? @becky, ja de wolkbreuk is echt hier in de regio. @Zuurtje, hoop dat de uitslagen goed zijn. Bij mij is urine schoon, ze heeft idd op eiwitten getest. Vocht vasthouden hoort erbij . Bloeddruk was goed. @Aichaatje, leuke dingen heb je gemaakt zeg!!!
Morning ladies!! Alle beebjes nog binnenboord? Hier de 4e nacht (achter elkaar!!) met voorweeen die niet doorzetten... deze keer een paar uur lang netjes om de 8 minuten. Ondertussen heb ik er al 6 van deze nachten opzitten. Wat denken jullie, betekent dit dat het over niet al te lang zal doorzetten, of kan dit nog weken zo doorgaan?! Fijne dag allemaal!!!
@want2be, pffft dat zou ik niet weten. Maar snap dat het niet leuk is zo elke nacht. @aichaatje, wat een leuke haakspulletjes. knap gedaan hoor. @wolkbreuk, het is nu weer lekker licht en droog. Hahaha mik, rennen wat is dat ook al weer??? dat kan ik al maanden niet meer Het is elke keer weer spannend als ik smorgens op zp kom, wie zal er nu weer bevallen zijn. Ik mag nu ff nog niet, moet een week wachten. Mn ma gaat morgenochtend voor een week op vakantie en kan niet terug komen dus ik moet het maar inhouden. Zo gelijk maar ff naar de hema, een bh terug brengen die ik gisteren gekocht heb en bij kruidvat ff nog een pak fv halen. vanmorgen al bijde spar blauwe muisjes gekocht (waren in de aanbieding) en kijken of de c1000 grote dozen soesjes hebben, dan kan ik de tractaties vast gaan maken voor de kids. Gino heeft feestje straks dus ik kan lekker gaan kliederen.
Hoe het in het ZKH was... Aardige gyn, nog niet eerder gezien, eerst even gepraat over bloed en hoe nu verder.. Ik weet nu precies waar we aan toe zijn.. hé hé eindelijk eentje die duidelijk vertelt wat we kunnen verwachten.. De kinderarts blijft eigenlijk buitenbeeld, tenzij er complicaties tijdens de bevalling optreden maar das normaal.. Net nog bloed laten afnemen, nog een hertelling trombo en even checken op zwangerschapsvergifiting. Werd vanmorgen wakker met behoorlijke hoofdpijn, naturlijk bij de balie gemeld, urine was schoon, geen BO, ook geen eiwitten dus de GYN. verwacht niets spannends uit mn bloed maar moet toch ff gecheckt. 12.00 krijg ik de uitslag Nou dan inwendig onderzoek Heb even gevraagd of ze wilde kijken, wilde ze wel 1 vingertopje ontsluiting maar de baarmoedermond staat nog deels Inleiden had deze week wel gekund maar dan met tabletjes enz. Ik zei ook al ik wil pas inleiden als de baby er aan toe is, en dat is nu dus niet.. Dus woensdag kijkt de gyn. weer. Ik ga ff ontbijten, zwaai!
Ik mag volgende week dinsdag weer... Ja, ik denk dat strippen dan wel een optie is, want ik raak helemaal uitgeput ondertussen Hoe is het met jou?
Fijn meid!! Eindelijk duidelijkheid... Maar... het zou voor jou dus ook wel eens kunnen gaan opschieten!! Hoe voel je je verder?!
Nou ik denk juist niet dat het opschiet.. Ben een pot thee aan het zetten haah!! Als de baarmoedermond nog niet helemaal is verweekt... Schiet op haha!! Ik wil dat ze wordt geboren, geduld is niet meer mijn ding misselijk en knallende koppijn!! En jij? Straks ook weer even lekker slapen meid? Weer een crapy nacht? DIe voorweeen bij jou doen vast en zeker goed werk! Idd als ze je net dat zetje geven zal het vast wel doorzetten bij je...
oh erg he, dat wachten. Die laatste weken vind ik het meest verschrikkelijk... .dat afwachten en niet weten hoe lang nog..... Ikben erg ongeduldig.
Als de boel rijp is wil ik dat ja.. Ik ben het spugen meer dan zat! Ik moet toch in het zkh bevallen, dus kom maar op..
Soms wou ik dat ik ook bij een gyn liep . Zie zijn toch wat makkelijker dan een vk. Vk doet niet zo snel iets.Zowiezo strippen ze hier pas vanaf 41 weken.....