hahaha ja kom maar op vannacht om 0.00. Geloof er niets van.... voel echt totaal helemaal niets. Als ik verhalen hier lees over voorweeen etc, dan zal het hier nog wel 4 maanden duren ik wil in het zh bevallen.
Ohh oke, fijn hoor lekker naar het ZKh eN 4 maanden hahah!! Je bent geen olifant !!! Nee hoor misschien piep jij ineens wel voor You never know
Ik moet zeggen dat ik het wel wa voel trekken in mn buik doordat de gyn. heeft zitten voelen.. MAar oke hoort erbij ! En de baby was aan het oefenen met ademen, zo lief!! Je zag haar rbbetjes heen en weer gaan, heel schattig!!
laat die baby's maar komen, des te sneller ben ik aan de beurt ben er nu ook wel ff klaar mee, buik zit in de weg, pijn in m'n onderrug waardoor zitten ook pijnlijk is. ik zal die pens zo niet missen (denk ik) *zucht*
Hihi... dat had ik ook opeens rond de 37 weken. Opeens zat die buik in de weg en was ik er helemaal klaar voor...
voor de baby is alles klaar idd, maar het huis is nog niet op orde. daarnaast heeft vriendlief zijn verjaardag in 2-en gedeeld, zaterdag en zondag. plus maandag eters uitgenodigd.... wurgneigingen hier. ga zo wat boodschapjes halen en ik hoef alleen maar kipsate te maken voor op de bbq. ook geen zin in... iets met laatste loodjes... sorry voor ego-geklaag, komt ineens opzetten, zou het door het fantastische natte weer komen? zie bijna zwemvliezen tussen m'n vingers verschijnen!
Ik dacht dat bij de eerste ook ik ga die buik echt niet missen maar na een paar dagen begon het hoor werd er echt verdrietig van voelde me zo alleen vreemd he. Nu heb ik het weer kan bijna niks meer buik zit zo in de weg mijn bloedruk is laag waardoor ik helemaal geen enegie heb pffff kan niet wachten tot de kleine er is.
Ook goedemorgen allemaal. 11 uur en nu al 4 pagina's die ik terug moest lezen. Hier een heerlijk nachtje gehad. Wel een paar keer wakker geweest, maar dat was omdat mijn man verkouden was en lag te woelen. Verder heerlijk geslapen, voor de 2de nacht op rij. Ik heb nog wel steeds vage krampjes, maar het voelt nog niet aan alsof het gaat doorzetten. Al mag het vandaag wel eens gebeuren hoor Ik ben benieuwd wie de eerst volgende is, die haar kleintje vast kan houden.
RoSa baby luistert niet en vanmorgen is de ballon ingebracht en dat vind ie wel leuk geloof ik want de beweeglijn op de ctg was alleen maar bewegen. We kunnen niets anders doen dan wachten
@ Tab Meid, laat het hem lekker zelf regelen? Hoogzwanger en dan zovaak verjaardag vieren????? @ Rosa baby Foei foei!! Wel luisteren!! Nu meot je wel een beetje gaan opschieten hoor boef!! Dr uit!! @ Wiebertje KNUFF meid! Nou wie zich niet lekker voelt of zich verveelt, pak de trein naar Utrecht en kom gezellig thee leuten.. over 40 minuten is de eerste cake klaar. Extra zoet Heb er extra vanillesuiker in gedaan
goede morgen meiden! jeetje cos! jij was vroeg wakker... suc6 in groningen juffie ook al zo vroeg..mmm misselijk? goed geweest bij het ziekenhuis lees is... je weet teminste waar je aan toe bent nu!(eetze trouwens) babyleeuwtje: om 7 uur al zo veel gedaan?? zozo... jij had er zin in.. lydia: buikpijn bah! hoop dat het wat is weggetrokken door je douche zuurtje: mmm raar hoor van je urine hoop dat ze wat met je uitslag kunnen. fijn dat je zo goed hebt geslapen! becky: ik ben wakker geworden door die onweer.. ik hou er helemaal niet van.. dus nog maar ff dieper onder de dekens gekropen hihi rennen.. haha nee dat gaat hier ook al een tijdje niet meer... rosa: ik lees nog steeds aan het wachten.. pff.. hoop dat die ballon wat doet voor je!!!!! hier gister avond met rugpijn naar bedgegaan..maar hele rare pijn het was namelijk net onder mijn schouderbladen zo'n vermoeit gevoel ofzo niet.. kon echt niet lekker liggen. ben uiteindelijk door de vermoeitheid in slaap gevallen (en nu is het gelukkig wel over..) denk dat de hele avond op een harde stoel zitten het niet meer is voor mij.. pff... wat een rot weer he...... ik wilde nog ff wat aan mijn auto doen voor de verkoop maar het regend dus dat word niets... ga maar hier in huis rustig aan wat doen..
@ RInke Vervelend die rugpijn Even een warme douche of warme kruik? Nee, nu lekker in een comfi stoel gaan zitten hoor!! Oke i kga ff de vaatwasser uitruimen, nog half uurtje dan belt de gyn...
Sterkte Rosa, hopelijk heb je vannacht nog wel een beetje kunnen slapen. En wat verwacht je nu, geef een jongen een bal(lon) tuurlijk gaat hij bewegen! Juffie fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt gekregen, nu zo meteen nog wat mooie bloeduitslagen en je kunt er tegenaan! Aicha je bent toch nog maar net begonnen met haken?! Meid wat een gave dingetjes heb je al gemaakt! geweldig! Lydia heb je weeën of andere buikpijn? ik hoop het eerste voor je! Grappig dat iedereen toch echt ongeduldig begint te worden! Maar zo nieuwsgierig als ik ook ben kan me ook echt nog niet voorstellen dat mijn ukkie er straks gewoon is! Veel beebjes in augustus trouwens ook al, al zegt de topic titel wat anders....
Rinke ga je zelf je auto verkopen of gaat hij naar de dealer waar je je nieuwe hebt gekocht? Leuk trouwens! Cos, succes in het Groningse... Als je weer naar huis mag zou ik langs Knol rijden... mmm! Droge worst en groningse koek, ik sanp nu waarom ik nog niet zo veel ben aangekomen als bij mijn eerste zwangerschap Net tijdens het tikken alweer een pagina er bij, o mijn arme demente hoofdje....
ik ga hem zelf verkopen.. de dealer van de andere auto wilde er maar 3 a 4 honder voor geven.. en hij zei dat ik hem particulier er meer voor kan krijgen.(hij heeft hem niet gezien, maar hij ziet er nog goed uit.. ) zo maar ff foto's maken en op marktplaats zetten
Wij zijn ook weer thuis. CTG was wel goed maar duurde wel even voor hij echt in beweging kwam en er mooie pieken te zien waren. We kunnen nu gewoon niets doen dan afwachten. Ik heb nog altijd licht bloedverlies met ontzettend veel slijm. Net lag er in de wc een hele vreemde prop naja zal wel goed wezen.