gebakje, heel begrijpelijk hoor Ik moet zeggen dat mijne erste bevalling echt een hel is, maar hoe gek ook... ik heb er nu gewoon zin in!!! Mn man veklaart me voor gek hahahahha
juffie je mag ook hier douchen hoor! haha en idd neem de cake lekker mee oei kom net bij mijn ouders vandaan, ze wilde even op de fiets naar het dorp.. ik zeg kan wel is lekker weer net nog mijn auto gewassen enzo hahaha zit ik nu thuis op de bank en de lucht word me toch een partij zwart!!! (hoop niet dat ze al onderweg zijn.....en dat het maar ff overwaait!!) verder krijg ik weer een zere (vermoeide) rug.. dus maar ff de was ophangen en dan languit.. hoop dat het werkt.
ik zie ( tot nu toe ) ook nog niet op tegen de bevalling. alleen zie ik ENORM op tegen het bloot moeten van onder haha
Meiden, ik meld me even af vandaag... heb mijn dag totaal niet. Gelukkig net twee uurtjes kunnen slapen en ik duik denk ik weer mijn bed in! X
Ik denk dat je dat bloot moeten straks je helemaal niet eens erg vindt. Als je zulke weeen hebt dat je kindje er uit wil kan het je denk ik helemaal niets meer schelen. En als het goed is hebben de gene die jouw bevalling doen ook wel vaker een naakte vrouw van onderen gezien hoor
Ja oke, dat is zo. Misschien kan je vragen of hij/zij der ogen dicht houdt ?? (hebben het al zo vaak gedaan, kunnen dat vast wel op gevoel)
Ik snap wel wat je bedoeld Lydia maar daar denk je straks echt niet aan hoor! @Want2be slaaplekker meis!
ik heb mn 1e badjasje binnen deze : (maat 50-56) Bam Bam baby badjas en die roze met haar naam komt dan volg. week
die is leuk! Hier schijnt ondertussen het zonnetje weer. Ging net even boodschappen doen en het was werkelijk aan het hozen dus ik bleef in de auto zitten want rennen tja dat gaat niet meer. Klopt er opeens een mevrouw op mijn raam die gezien had dat ik zwanger (lees: niet mobiel) was en die zei, wil je mee onder mijn paraplu! Da's toch lief!!!
Rinke groot gelijk van je auto, uit bozigheid toen ik de inruilwaarde van mijn autootje hoorde is de hele deal bij ons niet doorgegaan, nu de allerleukste, maar meest onpraktische auto ever... maar ja ik ben er wel verliefd op! (tweezittertje cabrio en straks 2 kinderen... we zien wel!) Aicha klinkt heel herkenbaar van je bekken, deze keer met name voor, vorige keer rechts achter... cake, mmm! Dammir ik zie het al helemaal voor me, lijkt me de moeite waard om op te wachten en niet vergeten een filmpje te maken tijdens het puffen! Lydia, balen, dan hen je er jammer genoeg niets aan, pijn tot daar aan toe, maar dan wel voor een goed doel! Hier druk in gevecht met de eeuwige wasberg, hoe kan dat toch steeds zo veel bij komen in no time... de mannen zeker! aaah Juffie koud douchen?! verschrikkelijk! Enne opzien tegen de bevalling... wordt een keizersnede, dat kennen we al, ik zie hooguit tegen het herstel ervan op met een kleine uk en nog een peuter en 6 weken niet kunnen tillen!
pfff ik zit in de vreet modus. Al een kom met brinta op ( vraag me niet waarom), toen een schaal aardbeien, daarna een tros radijsjes, en nu 2 kleine zakjes chips. En nog heb ik trek.
Lydia super dat badjasje! Ben benieuwd hoe het gebruik je gaat bevallen, hier nooit een badjasje aangehad, oké 1x bij het CB. gebakje, heb je dat al heel je zwangerschap of nu pas? Rinke wij hadden in het westen vanochtend het rotweer, maar nu in het noord/oosten, hoorde net dat de bliksem op de snelweg op 2 auto's was ingeslagen! hopelijk is het NH dan al voorbij voor je!
Nou dat heb ik af en toe eens een dagje. Gelukkig is de brinta/aarbeien/radijsjes nog redelijk gezond. De chips niet,maargoed die moest en zou ik gewoon naar binnen werken.
Lydia, daar zit je tegen die tijd niet meer tegenop hoor, zeker. niet als je weet dat je je lieve meisje daarna in je armen heb. Komt helemaal goed.
@lydia, die spulletjes van Bam Bam vind ik echt super leuk !! ik heb die kleine bad slippertjes gekocht ... Niet dat je daar iets aan heb ofzo haha maar ze zijn zoooo leuk