Hier ook veel wakker geweest vannacht ondanks dat toch wel wat slaap gehad. Ik had lekkere oefenweeen die lekker doorschieten in mijn boven benen wat een naar gevoel zeg pff. Ik ben nu al even van bed en heb gelijk weer wat harde buikjes. We gaan rustig door hihi. Lydia wij bellen wel als het begint maar willen niet dat ze hier of in het ziekenhuis gaan lopen zenuwachten. We bellen wel weer als de beeb er is. Nou moet ik zeggen dat onze ouders beide nu al een beetje gespannen zijn door al dit voorwerk en gedoe.
goeiemorgen, Ik was gisteravond zo moe adt ik geen boe of ba kon zeggen.. Heb de hele nacht als een roosje geslapen... Had gehoopt op wat voorweeen door die thee, maar niks Volgens mij is dat dus ook weer een praatje poep.. Zal vandaag eens gaan fietsen, dat werkt aardig En ik dacht misschien toch traplopen en bitter lemon? Maja 2 liter dan moet je toch de hele tijd plassen? Ik heb een digitale proefdruk gehad, één ding is niet aangepast aan het kaartje, verder gisteravond nieuwe kinderwagen besteld maar lijkt het een en ander mis te zijn gegaan met de betaling.. Jullie plannen voor vandaag? WIj gaan als gezinnetje boodschappen doen!!hihi en trouwens ik heb geen "problemen"met mn schoonfamilie maar met één persoon uit mn eigen (oorspronkelijke) gezin..
nou ben er ook maar uitgegaan plannen? eehh.. geloof dat we het bed op klossen of iets dergelijks gaan zetten verder niets denk.
Sow ja die viel echt hard, wat een bikkel dat ze het zo nog eens deed en wat een sukkels tot het tot Gordon duurde tot iemand eindelijk vroeg "gaat het een beetje" Opvliegers: yep, ik denk soms wel dat ik in de overgang ben haha @Cos: Gefeliciteerd met je verjaardag! @Rosa: Balen dat het zo lang duurt! *knuf* Bellen: wij bellen pas als ie er is misschien zelfs pas als we weer thuis zijn hehe Vannacht ook een klote nacht gehad, veel wakker, veel pijn, mijn handen en voeten zijn echt opgezwollen en ik was super misselijk
Goedemorgen allemaal.. @Babyleeuwtje, bij mijn zoontje heb ik niet direct gebeld. Het begon ook rond 21 uur s avonds met vliezen breken. DUs tja wat heeft de familie daaraan en om half 10 s morgens nog maar 3 cm. Tenzij je je familie er echt bij wilt hebben zou ik gewoon wachten. Op een gegeven moment kunnen ze wel inschatten hoelang nog. Wij hebben iedereen gebeld direct nadat hij geboren was. Nou ik was nog niet eens gehecht en de familie stond al op de gang. haha @Cos, wij bellen ook als ze er is. Eerst naar de vrienden waar J is, want hij 'moet' als eerste komen hoor. @Juffie, tja al die weeopwekkende dingen, ik weet ook niet of het echt werkt of fabeltjes hoor. Volgens mij komt de baby wanneer hij/zij er klaar voor is en je lichaam ook. (in normale situatie dan)./ Gezellig familie dagje. Hier zijn de mannen al rond 7 uur weggegaan J moet tegen Sparte voetballen. Dus stond al voor 6 uur bij ons, of we ons niet hadden verslapen hahaha...pffff. Wel lief hoor die zenuwen.
Ohh ik ga uitzending gemist kijken of op youtube... Cos, is toch nog niet '' echt' jarig? Klote dat jij zo rot slaapt joh. Vind het echt vervelend voor je. Kan je overdag beetje slapen/rusten.
Nee Cos is pas 31 Aug jarig whaha. Maar ik vier het vanavond. Hier geen wilde plannen hoor lekker kalm aan ga vanmiddag even met vriendin in Groningen kijken op de drafbaan is paardenspul. Lekker op de bune zitten kijken.
Daarom het het ook de 4 maanden dip, aanvraag en vraag moet dan weer even aangepast worden. Het beste is echt dat je contact hebt met een LK, die hebben allemaal truucjes. Mik@ Ha Ha!! Maar idd elk kind is weer anders en al zou je alleen maar 3 maanden geven, heeft ze in ieder geval het colustrum gehad! Beter een klein beetje dan niks. Alle druppels zijn meegenomen! Ga nu alle , met nadruk op ALLE pagina`s ff nalezen...
Oeps gevonden.. RTL XL @Breastmommy, ja is ook zo. Ik ga voor 9 mnd volledig en dan zien we wel. Ben al dankbaar als dat lukt in combi met werk en sport. We zien het wel! Succes met bijlezen...volgens mij kan je gewoon hier starten hoor. Geen babynieuws meer... Tenminste Kleindraakje wel, mocht je die gemist hebben.
Kleindraakje gefeliciteerd met Isa!!!!! Heb ik ook nog wel wat familieleden die er op mogen staan! Dikke knuf!! Acdee@ Welkom!! Aichaa@ Wat mooi gehaakt!! Heb je de links nog? Zou je me die willen emailen? Zo Pff ben er!! Dat was een hele rit om bij te lezen! Hoop dat Rosa nu snel mag bevallen, sterkte meid! Cos@ Die beenween zijn idd niet lekker! Dikke knuf en hoop dat de kleine donder nog ff blijft zitten! Dikke knuf voor de rest!! Volgens mij ben ik de enige en word ik voor gek verklaard, maar ondanks de zwangerschapsklachten die erger zijn, vind ik dit de mooiste tijd vd zwangerschap..Gekke hormonen!
Nee... niet veel geslapen Ik had dat gevoel in mijn slokdarm toen ik veel last had van maagzuur. Dan raakt je slokdarm aangetast. Kan dat het zijn?!
Meiden, ik ben er zo vandoor... Mijn schoonouders vieren een feestje want die zijn vandaag 35 jaar getrouwd!! Fijne dag allemaal! X
Dat gevoel heb ik ook, gaat niet weg, dat in combi met brandend maagzuur...Gelukkig heb ik iets anders gekregen vd gyn voor branden maagzuur, want Rennie en Gaviscon helpt hier niks meer.
Als je van natuurlijke oplossingen houd: bij mij werkt het als ik een paar keer per dag 3 lepels appelazijn vermengd met water drink.
jah kweet niet.. heb zelf niet het idee dat ik last van maagzuur heb, omdat het niet in mijn keel komt.. maar misschien is het het wel.. zal eens wat halen er tegen.. misschien gaat het dan beter