Hoooooooi, ik zwaai even voorbij. Was even nieuwsgeirig hoe het met Rosa was.... Iedereen die het nodig heeft, (((hug)))
haai meiden rosa ik hoop dat het nu eens eindelijk gaat opschieten hier vandaag uitgeslapen tot half 12 met 2x opstaan mannetje heeft vandaag thee gehaald voor me om het vocht te doen minderen eten: hier broodpannenkoeken gegeten nu eerst vk een mailtje sturen om een afspraak te maken voor ik het vergeet
Eten; champignonnensoep met stokbrood We hebben bij Ah bitterlemon gekocht 4 flessen (bonus) maar ik vind het zo vies. heb nu 4 glazen op maar jakkes.. en ik drink ook nog frambozenthee en toch rommelt er niks.. grr!!
We hebben gisteravond dus de Kees tandem luxe besteld, dinsdag komt ie binnen De kleur Brass heb ik uitgekozen Ben er helemaal happy mee!!
ik hoop toch echt voor rosa dat het niet lang meer duurt eerst denken ze dat ze de 28 weken niet haalt en nu wil die kleine smurf er niet uit juffie diarree misschien is je lichaam zich aan het voorbereiden om te bevallen, dat hoor je namelijk vaker dat je diarree kan hebben net voor de bevalling begint
broodpannenkoeken zijn pannenkoeken gebakken van een deeg gemaakt van oud brood, melk een beetje suiker en bloem
Ik ken het niet broodpannenkoeken, maar klinkt erg lekker!! @ RInke Ja ik heb het ook wel eens gehoord van diarree voor die tijd, maar ik ben bang dat ik ff teveel suiker heb genuttigd Ja ik heb alle duobuggys getest met mijn zoontje, en hier zit hij het beste in.. Hij heeft vrij lange benen en kon die in de andere (goedkopere!) duobuggys niet kwijt
sorry nu pas een dubbele rosa update.. heb tijdens het eten bij ons thuis afgehaakt en ben op de bank gaan liggen.. pff wat een pijn zeg in mn buik.. en mini maar heen en weer duwen van links naar rechts en van boven naar AU! onderin !! 17:51 sms : de hele dag weeen,smurf doet het super en heeft het goed naar zijn zijn. en ik heb nog steeds 1 cm ontsluiting! net weer nieuwe gel en nu weer afwachten. 20:21 sms : Weeenstorm nu echt op gang gekomen.. en me vruchtwater is net gebroken hopelijk zet dit door en kan ik snel een geboorte sms sturen ! * GOOOO ROSAA!!