hier kwamen we net thuis en er zat me toch een HUGE!! spin om de muur.. pff kleine kwam er bijna spontaan uit!!! IEHHHH ben zooooo bang voor spinnen ! heb hier trouwens net bij de benzinepomp paracetamol gehaald.. niks voor mij maar misschien slaap ik dan wat beter.. en weet toch dat als ik maandag tegen de VK zeg dat ik al paar dagen kei buikpijn heb dat ik dat moet proberen dus doe ik dat op voorhang maar..
hmm.. tja.. heb wel champignonnetjes en uitjes op en wat stukjes kipfilet maar constant met buikpijn dus echt lekker was t niet..
Ja indd ! sorry hoor voor mn ego 'gezeur' maar phoe wat moeten wij vrouwen doorstaan voor zoeen wondertje .. !
haha maar lydia dat mag hier toch!! lekker lullen over je eigen! ik heb het idee dat ik dat ook alleen maar doe! (namelijk ook last van me buik... en slaap slecht enzo.. denk dat ik ook met pcm ga slapen straks )
Rosa mooi meid vliezen gebroken! Op naar de beeb! Lydia klinkt niet fijn! Hopelijk doet de PCM wat voor je Juffie ik sluit me volledig aan bij wat eerder al gezegd werd, grote schoonmaak voor de bevalling! Zo nu was het mooi voor vandaag, morgen druk programma, dus zwaai!
Slaap lekker Maris.. Ik heb net het bad staan leeg scheppen, meisje zat in bad en toen ging putje niet meer open GRRRRRRRRRR Beep vond dat niet leuk en bezorgt me nu een blauwe heup geloof ik
ik heb gewoon het berichtje over rosa gemist (schaam schaam) dus ff terug gelezen! rosa! ik hoop dat die kleine man maar snel mag komen!!! zet em op!
Beep ligt met hoofdje goed en helemaal ingedaald met de bips bij mijn navel en de voeten en benen rechts LOL 90 graden dus! Wat zijn jullie aan het doen? Ik ben aan t multitasken... eet druif, praat met beep "ompraten" haak muisgrijze slofjes (muts is af en erug leuk geworden) en internet! hihih