Als ik bevallen ben is het ook het eerste wat ik ga eten, ik ben dol op sushi. Net als: een broodje filet american, een lekkere medium gebakken biefstuk, carpachio, en gerookte zalm. Hmmmmm
want2be, pff das ni fijn.. als t nu es echt doorzette!! hoopte toch dat je me een beetje had nagedaan en ook es geslapen had! .. weet wel dat als er nog veel van die nachten komen je gewoon kapot bent als de bevalling straks echt gaat beginnen.. ! knuffel voor jou ! juffie hoop dat je zo nog wat slaap kunt pakken ! Ook n dikke slaap knuffel voor jou !
Ik ben trouwens net voor de 2de keer mijn slijmprop verloren ( vorige keer was een week of 2 terug), of een deel daarvan. Zat weer geen bloedsliertje of zo door, maar toch blijft het ranzig. Bah. Hopelijk is het een goed begin van de dag
Ik moet zeggen dat ik niet iets heeel erg mis, misschien een lekker koud pilsje, maar daar denk ik gewoon niet aan want dat kan voorlopig niet...
Hier zeiden ze dat zacht gekookte eitjes wel mochten trouwens. Want daar kan jij wel ziek van worden (salmonella of iets dergelijks), maar daar krijgt je kindje niets van mee.
Cos gaat het al wat beter ? hoop t wel.. nice dat je een leuke verjaardag hebt gehad .. alleen beetje minder van die steken.. daar zit je niet op te wachten als je lekker op de bank aant kletsen bent..
loepie, wat een lieve verrassing ( ik hou er niet van maar als je het lekker vind is het een super leuke verrassing ) ahh klein draakje wat een poppetje ! aichaatje, ik vind dat minibeeb van jou ookwel mag komen.. wat is dat toch met al die nachten van ons ! .. ontbijd op bed ! krijg ik int weekend ook altijd de laatste maanden . en alssie vrij is door de weeks maar aangezien hij normaal moet werken en dan al om 6.00 weg is hoef ik dan nog geen ontbijt hihihi
Lydia de steken blijven. Ik had gisteren volgens mij ook echt een soort van weeen. Ik moest puffen en goed ademen om niet kapot te gaan zeg maar. Er zat regelmaat in maar zakte af gelukkig !! De steken blijven eigelijk aldoor een beetje.
zacht gekookt eitje eet ik wel hoor..... het rommeld nog steed bij veel meiden he!! hoop dat het voor jullie een beetje doorzet!! Ik dacht vanmorgen heb de kleine al een tijdje niet gevoeld meestal als ik me omdraai in bed beweegt ze wel.... ben er maar uitgegaan.. en jahoor na mijn blikje cola vol op aan het bewegen pfff.....
hmm... een paar beebjes mogen komen en die komen maar niet en jou beebje moet nog even blijven zitten en die is eigenwijs
de majo in nederland word niet meer van rauwe eieren gemaakt dus dat kan je zonder probleem eten.. ( uit de potten enzo he..)
Mijn kleintje is smorgens vaak heel rustig, dus ik maak me geen zorgen als ik hem rond de lunch nog niet gevoeld heb. Hij is vooral 's avonds heel actief. Of als ik chocolade heb gegeten of cola heb gedronken.
Ja hier ook, maar toch willen ze het risico niet nemen. Ik eet het trouwens wel hoor , alleen uit potten.
Ik denk dat het risico bij ons ook nog weer wat groter is ivm warmte breastmommy.. heb trouwens wel mayo op.. en ook af en toe een milkshake van de mac ZOOOOO ik wil deze week bevallen hoor! Vandaag naar de gyno.. als er geen vooruitgang in zit ga ik mijn gordijnen wassen Ik moet trouwens telkens P^^pen!