September mama's 2011 DEEL4 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rosa
    gefeliciteerd!!! Eindelijk issie er!! Hopelijk blijft alles goed gaan!

Bevallen
    ik denk dat weer iemand waarvan we t niet verwachten eerst begint;). Voorweeen zeggen helaas niks. Kleindraakje typte 2 dagen ervoor nog dat ze er nog even niet aan mee deed hihi. Toch kwam Isa snel!

Adnalie
    aaaah wat lief van je:)!!! Al gelukt met de kast ondertussen? Ons project voor komende week is o.a een garderobekast:$ bluhh hihi

Cos
    hier wisselt het. Sommige dagen heb ik ze om de 3-5 minuten:$. En dan zit of lig ik gewoon! Ik heb er elke dag heel
    veel en ze houden ook wel eens langer dan n minuut aan. Zeker de laatste week!

Mik
    bij mij zijn ze ook vaak regelmatig, volgens mij kan dat wel. Zolang ze geen pijn doen (hardebuiken)

2. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam

hier doet ze ook heeeeel hard dr best hoor wanneer ik een harde buik heb, niks stil
    soms denk ik dat ze gewoon gaat staan ;)

3. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ok maar ik bedoel meer omdat Cos al ontsluiting heeft ze geen risico moet nemen.
    Reni dacht ook niet dat het echte weeen waren.

Als bij jou nu je vliezen breken, dan moet je direct gaan liggen?
    Of wat hebben ze gezegd?

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Smile
    bevalt de kast? Welke maat hebben jullie? Schuifdeuren? Wat vind je handig qua accessoires? Foto:D?!

Mik
    Welke app is dat? Ook voor iPhone 3? En kan je er veel mee?

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mik
    ahh okee:). Snap m:). Volgens mij is m'n vk sowieso makkelijk! Vraagt ze of ik denk dat t weeën zijn toen ik er was en ik zei dat ik dacht van niet. Zegt ze "Oké" en verder niks. Soms zijn ze wel gevoelig. Maar bij reni deden ze wel licht pijn toch?

Nee, ik mocht rustig naar huis gaan en dan gaan liggen. Ook dat is bij anderen weer anders las ik...

6. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    @mik: dinsdag mag ik weer naar de bekken fysio. Krijg steeds meer pijn, vooral 's nachts :( tegen het eind van de nacht doet het z o'n zeer dat ik blij ben dat ik kan opstaan. Probeer overdag nog een uurtje te slapen.

7. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    De harde buiken komen hier gewoon als ik rustig lig. Ik heb net geteld om 4 uur begonnen en om kwart over 4 had ik 5 harde buiken gehad.

Ze houden niet lang aan zakken vrij snel af. Maar ze doen wel zeer vooral aan de bovenkant van mijn buik.

Hier ook een Baby die niet stil is als er een harde buik is hoor. Pff whaha

8. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Even geen zin om meer dan 30 pagina's terug te lezen maar dat begrijpen jullie vast wel....

Met de kleine gaathet heel erg goed, ligt in een koude bedje ivm de reanimatie van vanmorgen, en die temp zijn ze nu langzaam omhoog aan het brengen omdat ie goed op alles reageert.

Ben echt zoooooooooooooooooooooooo vreselijk verliefd. Net even gegeten en zo weer lekker bewonderen en knuffelen.

Ook lekker me schoonmoeder paste op de hond, zei van de week nog kan tot maandag of dinsdag wel blijven, nu moeten ze opeens weer naar dat KUT Heerenveen want hij moet ' belangrijke' post ophalen die man waar ze mee gaat. En hij moet langs zijn schoondochter dus ze zouden

9. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    fif om half 6 komen brengen, leuk voor ronald kan ie dus niet hier blijven slapen morgen kan ze gelukkig naar hethondendagverblijf maar leuk is anders maar ook weer typisch mijn schoonmoeder.

Ze wil bij ons in de buurt blijven wonen want blablabla maar als we haar nodig hebben moeten ze weer naar heerenveen. En ik had echt ZO gezegd vandaag GEEN bezoek ik wil effe met zijn 3en zijn en eventueel mijn moeder die zo vreselijk veel voor ons gedaan heeft maar verder even niets en nu komt ze dus zo met Ronald hierheen want ze wil haar kleinzoon zien voor ze naar Heerenveen gaan.

Mijn gevoel zegt gaat lekker daar wonen TRUT!!!

Maar goed KAJ is even het aller aller aller belangrijkste en daar gaan we van genieten.

10. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    rosa wat irritand van je schoonmoeder!! heb je niet iemand anders (vrienden ofzo?) die ff op je hondje willen/kunnen passen?

ben benieuwd naar jullie kaj, ene geniet er van he!! laat je niet kisten!!! jullie zijn met z'n 3 en het belangrijkste nu!!

11. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Rosa .. Schoonmoeders zijn wel het laatste waar je je druk om moet maken hoor. Als je niet wil dat ze komt dan niet !! Ben je mal jij bent eigen baas. Dan kijkt ze maar later hoor......

Sterkte daar !!

12. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Yara gaat het ietsje beter... de monsters komen nog wel dagelijks maar met vlagen!

@Rosa wat lomp van je schoonmoeder! Genieten jullie maar lekker met zn 3tjes!

hier ook wilde trappen tijdens hardebuiken!

13. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Mik, idd ik dacht echt dat het voorweeen waren....... vrij pijnloos 4-5 cm ontsluiting had ik echt NOOIT verwacht. Maar gelukkig is niet iedereeen zn bevalling mijn bevalling. Had ff dat zetje van jou nodig om toch ff het zk te bellen.

@ Rosa, ik merk het zelf ook, iedereen wil m zien. Maar houd je poot stijf, neem ff lekker de tijd met zn drieen en geniet daarvan.
    Kan me het gevoel helemaal voorstellen, het liefst zou je ff lekker met zn drieen in een hutje op de hei willen zitten.

@ augustusbeebies, zouden er tot woensdag nog kindjes geboren worden??????..........

@ Moettie, hoe is tie met jou en jullie meisje?

14. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Oh vreselijk dat heen en weer met die baby`s in het begin! Dat gebeurt bij mij echt niet! Die kleintjes hebben heerlijk 9 maanden alleen in een buikje gezeten, worden ze geboren wat al een hele gebeurtenis is, wat is er veiliger en rustiger voor hun dan lekker bij papa en mama te zijn? Het laatste wat die kleintjes nodig hebben is een paar tante beppen die tadadada boven de wieg of in hun armen zitten te doen.

15. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

@rosa , eindelijk !!!! man wat hebben jullie een geduld moeten hebben !! en dan nog zo een heftige start ook... hopenlijk vanaf nu alleen nog maar genieten van de kleine smurf , met een prachtige naam !!!! Gefeliciteerd :)

@aichaatje, hihi ik pas bijna ook geen broek meer !! 1 spijkerbroek kan ik aan .. die is voor als we op visite gaan en voor thuis heb ik mn tokkie outfit haha

@mik, haha geweldig gewoon een app. op je telefoon voor de weeën hihi

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja ik had ook t idee dat t echt wel harde buiken waren .. mn buik is dan kei hard/strak en mini doet er dan nog ff strethes (of hoe je dat ook schrijft ;) ) bij ... !
    maar daar zeiden ze dus dat bij een harde buik mini niet beweegt..
    daarom twijfelde ik

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jeetje rosa wat een sloeder bah !
    wat een smoes ook dat ze perse kaj ff wil zien voordat ze gaat... had gewoon gezegt kom dan maar morgen als je terug bent..
    wat flauw zeg.. zou echt een streek voor de ma van ferdi zijn ! ..

maar niet te druk maken meis.. lekker genieten van jullie wondertje!! :D:D! fijn dattie het zo goed doet!

18. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Hey Rosa, ik had niet verwacht je hier al zo snel te treffen, gelukkig gaat het goed met jullie mooie manneke! Laat e niet kisten door je schoonmoeder en focus je lekker op je nieuwe geluk (wel ontzetten balen dat door haar actie Ronald niet kan blijven slapen) *hug*

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik met mn goeie ideeen dacht lekker ff in bad.. lekker rustgevend en fijn voor mn buikie maar ik ga NOOIT in bad omdat ik daar niet tegen kan.. word dan kei dol door de warmte ( en vind een koud bad niet fijn ;) ) en ben er altijd binnen 15 minuten weer uit alst niet eerder is..
    haha nu dus ook .. !

20. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    haha geweldig!

Deel Deze Pagina