cos! laat je het nog wel ff weten....... hoop dat het wel gewoon rustig word bij je! hier net geboorte kaartje uitgezocht... en de naam.... binnen 10 min ofzo.. hoop dat ik het leuk blijf vinden..
Ja... vooral 's nachts ja. Overdag ook, maar dan niet zo regelmatig... Spannend wat de vk gaat zeggen!!!
Ik ben benieuwd, morgen weer op controle bij de verloskundige. Ik ben dan 38+6. Zou ze weer alleen vragen hoe ik me voel, buik voelen, bloeddruk meten??? Ik sta altijd binnen 10 min weer buiten. Ben eigenlijk wel benieuwd of het bij mij allemala van binnen de goede kant op gaat, verweking, ontsluiting misschien al ???
sorry meide, lig helemaal in een deuk.. We zitten redt mijn vakantie te kijken, maar die achtegrond muziek... net of we bambi zitten te kijken haha
ja zo dacht ik dus ook.. ik ben ook altijd binnen (volgens mij zelfs ) 5 minuten weer buiten.. ik ga wel vragen wanneer ze iets gaan ondernemen als ik a.s week niet beval..
ohh juffie dat kijken wij normaal ook .. maar nu is SYTYCD weer begonnen dus heb dat opgenomen en eerst grenzeloos verliefd gekeken en nu dus soyouthink..
Ik vind het ook zo stom staan om morgen gelijk te zeggen bij binnenkomst: Goh zou je niet eens ff koekeloeren ??? (of gelijk strippen )
Hihi maar als ze vraagt of je vragen hebt bijv.. ik heb normaal ook nooit vragen dus kom nu maar met de deur in huis vallen
weet niet, bij mij heeft de gyn. vorig kee rgekeken.. blij toe! maar wel de hele dag buikpijn gehad van het gewroet! maar gewoon vragen meis, nee heb je Ja kun je krijgen
ik denk ook niet hoor dat ze al strippen bij 39 weken, zeker als er geen aanleiding toe is. Ik zal eens vragen wat ze doen als ik volgende week weer kom en die kleine er nog niet is.