September mama's 2011 DEEL4 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ja indd ... we gaan ervoor :D!

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

ach ik had nu een vrouwelijke gyn. dan vind ik het minder erg.
    Vorige zwangerschap had ik een man als gyn, bij de 38 weken maar die had zulke grote handen dat mn man zelfs zat van oke!!! haha hou die handen maar thuis haha

3. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Whahaaaha ik moet hier wel een beetje om lachen! Grote handen!
    Nou geef mij maar een manlijke arts ik vind die vrouwen altijd zo "hormonaal" krengetjes! hihhi althans hier!

Ik heb dus de hele tijd al buikpijn van het gevroet hier vandaag!

4. juffie2008

Nee ik voel me bij vrouwen beter op mn gemak haha...
    Maar bij jullie zijn ze zoiezo meer heetgebakerd toch?
    Hoe dichter bij de evenaar......

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik zit in een team van 4 verloskundige, en het zijn alle 4 vrouwen. Dus geen idee wie ik morgen weer zie bij de controle. Maar ik moet zeggen ik vind ze alle 4 heel aardig, alleen 1tje is altijd wat meer gehaast dan de andere.

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Girls ik ga mn laptop wegdoen..

op naar goeie nachten voor ons allemaal!
    spreek jullie morgen weer :)

(12.00 pas naar de vk )

xx

7. juffie2008

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Slaap lekker. (hier 13.40 uur pas verloskundige)

9. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    ja heerlijk de knoop door gehakt idd...

hier robinson aan het kijken :)

ben nu nog voor leuke gedichtjes enzo aan het kijken uiteindelijk komt het allemaal goed :D

10. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Nou ze is weer weg. Dit was de andere VK... Niet zo'n heel leuk mens vind ik dat ..

De heeft hartje geluisterd en dat was super. Toen inwendig onderzoek .. Ze kon er niet bij :( Ze heeft heel lang gewroet en gevoeld. Ze kon net een stukje voelen dat was rond de 2 cm. Verder kon ze er niet bij ik vind dat zo raar.

Deze mevr is wat ouder en zei vorige keer toen ik haar een keer had ook al vroeger mochten we niet doorvoelen en harder duwen. Als vroedvrouw mocht dat niet had ze geleerd.

Ik had liever dat ze wel even door had gevoeld dan hadden we zeker geweten hoeveel het was.

Ze adviseerd nu overdag 2 uur extra plat liggen op bed. Dinsdag heb ik weer controle bij de andere VK eens zien wat die er van zegt.

Ik ga nu op bed nog even tv kijken en eens zien wat de nacht brengt..

11. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland

hmmmm.. daar heb je ook niet zo veel aan!! dan dinsdag idd maar ff afwachten......
    hoop dat het dinsdag ff duidelijker word voor je!!

12. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Mijn ritme moet ik. Weer effe zien te pakken. Heb onwijze last va de hechtingen en het gevoel dat ik moet poepen maar het lukt niet en ik durf het ook niet zo goed.

Ro heeft gister de eerste foto's op hyves neergezet, en we hebben hem gisteravond voor het eerst op schoot mogen houden. Zo lekker en geweldig.

Nu toch nog effe gaan proberen te slapen en dan strakkies lekker naar de kleine toe. Net nog gebeld dat mag 24/7, hij doet het goed lag heerlijk te slapen, hield zijn temp netjes op 37 graden en ze waren gestart met heel klein beetje voeding (3 mll) maar dat heeft ie ook weer uitgespuugd was nog beetje misselijk proberen ze later weer opnieuw.

Truste en tot later

13. juffie2008

morguh, hier al sinds 5 uur wakker

14. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Goede morgen,

Het mag wel in de krant, 2 nachten goed geslappen!!

Rosa, wel fijn dat je altijd ff kan bellen, hoop dat je zelf beetje in je ritme komt! Oei niet kunnen/durfen poepen. Het moet er toch uit anders word het harder en krijg je het er helemaal niet uit!

Juffie vanaf 5 uur al! Zozo pfff.......

Cos: hoe is het met jou???
    Manlief is net uit bed voor zijn werk ik draaie me nog ff om, truste allemaal en tot straks

15. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    GOEIEMORGEN!

Jaaa.... ein-de-lijk een nachtje aardig geslapen :D
    En ik duik er zo nog even in... (zou jij dat ook niet doen Juffie ;) )
    Het heeft wel nog veel gerommeld, maar ik kon toch slapen. Heeeeerlijk!

Rosa, wat een heftige start! Ik hoop dat je snel in een ritme komt...

16. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Goedemorgen...

@Cos, hoe is het?

@Rinke, hi hi geslappen? hihi je slaapt nog denk ik ;)

@Want2b, slaap lekker nog ff. Vind het wel tijd hoor voor je...
    En Lydia trouwens oook....

@Juffie, uit jezelf zo vroeg wakker of door C?
    Voel je al wat?

@Rosa, ohh leuk ga ff op hyves kijken. Doe rustig aan!

Hier veel leuk onverwachte visite gehad het weekend. Mijn vader weer terug van vakantie..vriendin stond voor de deur met een gave zelfgemaakte luiertaart, echt heel tof. zal zo een foto plaatsen
    Zus met nichtje, vriend van me kwam nog ff buik bekijken..

Kortom...ze mag komen...

17. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Ha ha geef mij ook maar een vent! De eerste gyn waar ik ook ben geweest was een vrouw, ik kon daarna bijna niet meer fietsen.

Cos@ Wat balen met die VK, daar schiet je ook niks mee op! Hoe was het vannacht?

Rosa@ Wat balen met je hechtingen, gewoon ff om pcm vragen hoor! En als het na een paar dagen niet ophoud, weg laten halen, tenminste hier doen ze oploshechtingen. Mij hadden ze alle twee keer te strak gehecht, na 4 dagen mochten ze er al uit, heb toen eerst keihard Hallelujah staan zingen vd opluchting!;)

Hier de dag al begonnen met een paar harde buiken en was net vandaag van plan om de vloer eens ff goed te gaan dweilen...Gaat niet door dus..:( Dan maar met de webshop en de was aan de gang!

18. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Breastmommy, ja met die hechtingen dat had ik ook. Na 6 dagen deed het zoooo'n pijn, ik hield het niet meer. Dus mijn man gebeld, o zegt de VK dan kom ik toch even. Zat er een knoopje dwars en te strak, knip, nou wat een opluchting.
    Als ik dat nu weer krijg ga ik niet zo lang wachten nee.

Weet jij of de kans dat je een knip krijgt groter is als je dat al een keer hebt gehad? #vraagtzeangstig

19. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Goedemorgen!

Rosa, gefeliciteerd met jullie K.aj!
    Zag op de foto's dat hij ook zo'n heerlijk verwarmd bedje heeft ;)

Mik, bedankt voor je sms.

Pindaatje jij ook gefeliciteerd natuurlijk!
    En nu was er nog iemand, maar ben even vergeten wie (mijn wel gemeende excuses :() Maar in elk geval gefeliciteerd!

Even een update:
    S.ophie ligt nog steeds in het zh. De bloedsuikers herstelde zich heel snel, alleen heeft ze nu dus geelzucht.
    De waardes van de bilirubine lijken steeds te dalen, maar bij een volgende controle zijn ze steeds weer gestegen.
    Het arme kind heeft ondertussen geen hielen meer over van al dat geprik.
    Zaterdag leek het ook goed te gaan en mochten we haar zelfs mee naar huis nemen. En zo doken wij in onze eigen grot in plaats die van het zh.
    Zondag moesten we wel weer komen prikken, en helaas.... ze moest weer onder de lamp en aan het infuus. Ze willen namelijk dat ze meer gaat drinken, maar dat kan ze dus niet aan. (ik zou ook misselijk worden als ik ineens 2 x zoveel moest eten ;) )
    Wij hebben toen ook besloten om haar niet aan te leggen, maar alles gekolfd uit fles te geven. Zodat ze zo lang mogelijk onder de lamp ligt.
    Ik ben nu maar thuis gaan slapen, want langzaam maar zeker verlies ik mezelf en word genieten steeds moeilijker. Dat is een goede beslissing geweest, want heb even bij kunnen slapen.
    Dus ik ga zo weer op naar het zh, om lekker bij mijn meisje te zijn.
    Het bijzondere is dat S.ophie het verder gewoon geweldig doet! Ze eet, ze poept ( het liefst alles onder als ze getempt word :p ) en ze huilt bijna niet... Ze laat het allemaal gebeuren zeg maar...
    Ik kom snel weer even voorbij piepen!
    Mik, wil jij me op de hoogte houden van al die september-baby's die nog komen?

Dikke kussen voor iedereen!
    PS bedankt voor alle lieve reactie's op hyves... doet me goed!

20. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Luiertaart...zelf gemaakt door mijn vriendin...

Deel Deze Pagina