Dames, Vraag: Ik heb een beurs gevoel aan de onderkant zeg maar alsof de bevalling al is geweest.. wat zou dat kunnen zijn?
beeb is nu gelukkig weer duidelijk aanwezig had vast een dipdagje hahaha. Ja leuke vazen/ potten voor op een strakke kast. Wat aankleding voor erop.
Vriend van mij roept al sinds begin zwangerschap dat ze bij mij op 1 sept komt haha, dus we zullen zien.
Mik@ Ben benieuwd!! Adnalie@ Fijn dat je beeb weer goed voelt, dat kan je zo onzeker maken! Kun je je nu volledig richten op het vullen vd kast!
@Breastmommy, o dat ken ik niet, zal eens kijken op internet. Bij J heb ik me ook suf gemasseerd met die Perineum olie van weleda, helaas toch een knip omdat het hoofdje stond en er kwam geen perswee. Uiteindelijk liever een knip en een gezond kind hoor. Maar het deed wel veel pijn en vooral die herstelweek. Heb het nu eigenlijk niet gedaan..misschien toch maar moeten doen... hmm Lekker even wat tijd voor jezelf de maand september, kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt. Is de temp dan nog zo hoog daar? @Juffie geen idee? Misschien omdat het nu echt zo hangt op je schaambeen? Duowagen, heb C erin pop erbij en gaan..of ....je echte meisje hihi @Adnalie, hier doen ze ook niet snel strippen, alleen wanneer er enigszins 'iets' aan de gang is, anders heeft het geen zin en is erg pijnlijk.
@Loepie succes bij de VK. @Lottie, dat is CXT Timer, er zijn er meer, maar bij eentje stond bij de recensies, na 20 weeen moet je de App upgraden door te betalen, daar zit je op dat moment niet op te wachten. hihi nee idd. Als je zoekt op contration dan die je verschillende. Lijkt me wel handig. Hoop dat ik m snel mag gebruiken...
Hier niet geknipt, maar gescheurd...hoop dat ik na 2 bevalling nu zo uitgerekt ben dat we het minimaal kunnen houden... Wat betreft Perineumolie, beter laat dan nooit! Hi HI wist niet of dat in NL ook zo heet.. Ja het is hier nog bloedjeheet.....zal voorlopig nog wel zo zijn.
Ik ben ook weer wakker .. Best een vreemde nacht gehad. Maar alles zit nog binnenboord hihi. Ik moet dus smorgens 2 uur langer blijven liggen en smiddags ook 2 uur extra op de al afgesproken 2 uur dat is 4 uur smiddags.... Best pittig want het ene probleem gaat dan het andere erger maken zoveel liggen kan mijn rug niet hebben. We gaan het wel zien of er verschil in komt. Het is hier net herfst zo grauw is het buiten. En wie gaat vandaag bevallen ??? Liefhebbers ? hihi Loepie suc6 bij de VK ! Moettie ik las het al op hyves. Hopelijk mogen jullie snel weer naar huis samen. Rosa fijn dat het goed gaat met jullie mannetje ! Mik mooie taart hoor echt leuk !
Leuk die taart Mik... Morguh... Ben alweer een tijdje wakker... met buikpijn?? Hoop dat t afzakt.. nou mag dus niet meer wandelen dan maar deken afmaken ofzo...
Mik ohh das fals! Ben je druk aan het timen en dan moet je ineens upgraden!! Haha idd niet echt handig vocht ik verlies echt wel erg veel vocht trouwens van onderen. Ben net 40min uit bed en broekje is helemaal nat. Zit ook wel wat afscheiding bij. Heb t vooral smorgens. Herkenbaar? Het is geen urine.
Dat herken ik ook wel Lottie, maar ik dacht dat het bij mij van het zweten/hitte was? Lees ik het nu goed is Becky vanacht bevallen?? "hyves"
@ Adnalie Wat is je smaak, meer riviera maison strak of jan de bouvrie strak? Misschien Trendhopper? kun je ook online kijken... Beurs gevoel: Nee het voelt echt alsof mn bekken uitgerekt is ofzo, dus echt mn botten zeg maar. misschien haar gewicht idd.. zo was staat aan, stofgezogen, zo ff de bloemen weggooien en wat poetsen, ben ik straks lekker moe!
Moguh !! Hier opzich wel aardig geslapen. Om 4 uur 1x wakker om naar het toilet te gaan. En toen om 6.45 werd ik wakker met een hele erge buik kramp. Eerst vloeken natuurlijk, en toen bedacht ik me dat de weeen misschien wel begonnen waren. Na 20 min weer kramp, en daarna nog 1x heel licht en nu weer helemaal niets. Jammer. Lekker een ontbijtje gehad, en straks is even naar de verloskundige en boodschapjes doen. Verder lekker een rustig dagje houden denk ik.