LOL... nou die van mij moet nog maar tot zaterdag blijven zitten hoor straks moet ik het nog alleen doen! Gyno in turkye, manlief niet thuis... zie je het voor je
Goedemorgen !! heb nog geen smsje gehad hoor dat becky is bevallen... maar ja kan me voorstellen dat je daar zo in t heetst van de strijd ook even niet aan denkt hihi @luiertaart... die is super cool !! en de rest ben ik al weer vergeten hahah ik ben echt een zeef !
@Lottie, als het zoet ruikt kan het idd vruchtwater zijn. Wanneer moet je naar VK? Of anders even bellen? @Cos, fijn alles nog binennboord. @Breastmommy, idd beter laat dan nooit, zal man straks maar naar de drogist sturen.
Goeiemorgen, @ mik, leuke luiertaart en fijn dat je man lekker thuis is vandaag. @ lottie, volgens mij had je met iemand anders een gesprek over paxkasten, weet alleen niet wie....... @ cos, fijn dat je beeb binnenboord is gebleven, houden zo. @ moettie, las later je hyves. Hoop dat jullie meisje snel de goede waardes kan vasthouden. En mee naar huis mag. Hier alles goed, F heeft alleen een beetje moeite met drinken, hij valt in slaap en is bijna niet wakker te krijgen dan. Verder gaat alles goed en ben ik helemaal gek op m. Ik heb soms wel nog even de omschakeling van ik zou nu 37 weken zwanger zijn, oh nee hihi ben al mama. Dat zal tot de uitgerekende datum wel zo blijven.
Franka ik heb geen idee!? Het is helder. Verder eerlijk gezegd niet naar gekeken.. Heb t al n paar keer gehad, maar dacht dat ik wel meer klachten moest hebben als t vruchtwater was. denk altijd dat t bij mij vast niks bijzonders is aichaatje ik heb t niet warm hihi. Eerder koud! Maar jij weet bij jezelf dus ook niet zeker wat t is? Becky huh? Echt? Ik ga weer ff naar Hyves, had net nog niks gezien namelijk..
@Lottie, nee ik heb ook geen idee maar ik heb het al wel een tijdje en al veel controles gehad daarna dus ik maak me er maar even niet druk meer om!
Mik heb niet geroken eraan. Zal straks eens proberen (heb slechte neus). Ik moet 6sept pas naar de vk. Ze laten er elke keer te lang tussen. Vorige keer 3 weken. Nu van de week perongeluk 2x geweest door liggingsecho. Smile oh huh..dacht dat jij zei dat je de pax expert was haha. Ik weet t ook niet meer dan. Sollie!
Aichaatje ik heb t nog niet gezegd tegen de vk eigenlijk. Gelukkig word je goed in de gaten gehouden ja!
Tnx.. bij mij heeft het ook niet een bepaalde geur ofzo! Tjee maar jij maar 1 keer in de 3 weken, hoezo zo weinig?
Ze zei wel dat je vanaf 37 weken elke week moet, maar op de site staat vanaf 36 weken. Vorige keer zat er 3 weken tussen omdat 1 dat voor hun niet uitkwam en de andere dag (week erop) voor mij. Andere dagen werken ze blijkbaar niet. Nu moest ik eigenlijk 30 aug, maar omdat ik de 26e een liggingsecho heb gehad vond ze dat niet nodig en heeft ze m ineens naar 6sept verplaatst. Ik heb ook heel erg veel harde buiken, maar daar reageren ze ook niet echt op. Ja, rustig aan doen. En voorheen zei ik nooit wat eigenlijk dus daar ligt t niet aan
@ Lottie Je kunt zelf even "checken" of het vruchtwater is, dan blaas je zachtjes in de handpalm, als je dan vocht verliest is het dikke kans dat je vruchtwater verliest. (of kende je het trucje al?) Wie wil er een hangerige huilerige peuter lenen?
@ Adnalie Hier hebben ze ook een grote Karwei, daar koop ik vaak leuke dingetjes... Zo het huis is gezogen, zo nog ff wat opruimen en dan vind ik het wel weer mooi.. Kan de worteltjes en aardappels alvast schillen..
Ik hoezo? Heheh ik ben de hele dag strandballen en ballonnen aan het opblazen, komt die kleine de hele tijd mee aan haha