September mama's 2011 DEEL4 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Vreselijk zeg.

2. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Heel begrijpelijk moettie, we horen het vanzelf wel.

3. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Hoi allemaal! Hier even een teken van ons :) jee jullie hebben er gewoon al ruim een deel bij gekletst! De tijd vliegt hier voorbij en helaas heb ik niet zo gek veel energie waardoor ik niet aan zp toe kom.. We zijn druk met onze verhuizing, maandag eindelijk de sleutel van ons eigenhuisje we hopen er met de termijn van 37weken in te trekken....
    Ik had gezien dat er al 1 ukje is geboren, maar las ik nu ergens goed dat ook nr 2 er al is?
    Hoe is het verder met iedereen? Wel gek om er zo "helemaal uit" te zijn.. Hopelijk vallen de laatste loodjes voor de meesten mee.
    Hopelijk hou ik nu wat meer energie over om ook wat vaker hier te komen.
    Groetjes!

4. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Wauw, wat is er veel gekletst! Ik zal eens een poging wagen:

@hyves: klinkt als een goed idee om de ‘wie is wie’ aan te houden.

@slapen: hier ook iemand die ongeveer elk uur/anderhalf uur wakker wordt… Ik heb nog geen klachten over snurken gehoord, maar mén wat wordt het zwaar om me om te draaien ’s nachts hihi

@steken: grappig, een tijdje geleden ben ik erover begonnen en toen leken nog niet veel mensen het te herkennen, maar blijkbaar is het nu echt toegeslagen… Ik heb het nagevraagd bij de vk. Zij vertelde dat dit vaak komt door het verweken van de baarmoedermond.
    Lydia, ik hoop dat je er snel minder last van hebt. Bij mij is het ondertussen iets afgenomen.

@Moettie: ik was even heel stil toen ik de foto zag waar Mik het over had… soms schieten woorden tekort.

@Mik: wat heftig joh! Ja dat nieuws zal hard aangekomen zijn… wat een contradictie.

@vluchttas: Ik heb een leren weekendtas en hij zit vol!

@appeltaart: hmmm… als oud-rotterdammer weet ik zeker wat je bedoeld.

@Aicha: spannend joh, deze periode zonder medicatie. Zet ‘em op!

@datums: als onze kleine 17 augustus geboren wordt, zijn we precies 9 jaar samen…

@kinderopvang: daar ben ik echt nog niet uit!

@vandaag: de allerlaatste dingetjes gekocht. En eindelijk weer eens lekker gefietst. Natuurlijk gelijk veel te hard van stapel gelopen, dus een goed excuus om nu rustig te forummen. Misschien ga ik zelfs nog even op bed liggen zo!

Fijne middag meiden! X

5. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Jippie!!! Gefeliciteerd!!! :)

Zuurtje@ Fijn dat alles goed was!

Lydia@ Hier dagelijks steken, deze zwangerschap meer dan de vorige keer. Maar het kan nooit kwaad om te checken op ontsteking voor de zekerheid, dat hoeft niet perse te branden.

Mik@ Wat vreselijk!!

Adnalie@ Gewoon lekker huilen!! Knuf!!

Vannacht ontiegelijk vaak naar de wc, brandend maagzuur en steken, heb de afgelopen 2 dagen heeeeel erg last van nestdrang.
    K`Ga nu ff plat, Maya ligt heerlijk te slapen, dus voor mij een rustmomentje!

6. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    haha veel mensen van de spinasie vandaag..

IK ben net weer thuis, wilde even naar alkmaar maar mijn auto is er halve wegen WEER mee gestopt!!!!!! ben er echt helemaal klaar mee!! ben super pist..
    het is weer iets met de koelvloeistof...... ik hoorde het gaan sissen en dacht.. dit is niet goed.. bij het stoplicht kwam er rook onder mijn moterkap vandaan, het lampje brande nog niet dus ff de bocht om geparkeerd, klep open zat nog vloeistof in de tank dus niet "kapot" gereden. denk dat het er van de bovenkant ergens uitspuit....... het was er op namelijk nat... vanmij mag ie regelrecht naar de sloop!! heb ik daar nou nog mij geld aan uitgegeven... bah bah bah!
    en dan moet je ook nog 5 mensen bellen voor dat je iemand hebt die je kan ophalen... en daar sta je dan langs de weg met de klep open zwangere buik maar dan ook niemand en echt niemand die stopt en vraagt hoe en wat..........

sorry voor het echo bericht...

het was trouwens wel allemaal goed bij de vk.. kleine meid is al lekker aan het indalen, ligt goed. dus krijg geen ligingsecho,
    het word idd wel vergoed als je het nodig hebt maar er wordt nog onderzoek naar gedaan of het een standaart echo wordt dus als de vk geen rede ziet om hem te maken, moet je gewoon de koste zelf betalen (bij ons in de praktijk dan he..) ze zei dat er idd praktijken zijn die hem wel standaard doen maar dat de overheid daar niet zo blij mee is omdat het heel veel geld kost en niet altijd nodig is..

ach.. had het leuk gevonden om haar te kunnen zien nog een keer maar ach over hoop ik iets van 5 en halve week heb ik haar in mijn armen moet ik gewoon ff afwachten!

7. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Oh Rinke ik lees het net op FB .. Wat balen zeg. En nu gaan jullie voor een andere auto kijken ?

Yeah Spinazie dag !! Yam haha

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hey kletskonten, wat gaan jullie als een speer!!

Pfff... volgens mij hebben jullie me gewaarschuwd ;) hihi ben nu erg moe...
    Gordijn is geruild, kan ik hem nu gaan plooien en kan mn man hem vanavond ophangen.
    Kleintje staat lekker treinen tv te kijken ;)
    Ik had net worstjes uit de vriezer gehaald, maar volgens mij waren die niet meer goed :( zagen er groenig uit, jakkie bah!!

9. juffie2008

@ RInke
    wat een gebed zonder end!! Weg die auto!!
    Das niet veilig voor jou en je kleintje!!

10. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland

jah denk het wel, ben er echt helemaal klaar mee van mij mag deze zo de plomp in.. weet niet of ik er nog wat voor krijg.... we hebben gelukkig nog een auto maar baal als een stekker.. dit was mij eerst eigen auto....... zou trouwens niet zo snel weten waar we het geld voor een andere auto vandaan moeten halen. en ik weet 2 auto's is een luxe... maar straks met de kleine wel noodzakelijk mijn man gaat met de auto naar zijn werk en ik wil zelf ook gewoon een auto, ik kan anders straks niets....

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    want2be , geen kinderopvang geregeld ??
    dat heb ik hier bij week 7 gedaan anders had ik geen plek gehad..

hier (ffvies) de afgelopen dagen veel naar de wc gemoeten voor ontlasting.. misschien dat mn buik ook gewoon een beetje van het padje af is.. ?!

rinke wat een geklooi met je auto zeg! snap dat je hem zo de sloop op wilt gooien !!
    wel fijn dat jullie beebje mooi aant indalen is..
    bij onze Vk is het bij week 7,16,36 standaard echo en dan de 20 weken echo ergens anders.. eigenlijk maar weinig ( of ben ik zo nieuwschierig :p hihi )
    ach ja indd nog een aantal weekies en we kunnen onze meiden/mannen int echt bewonderen !!

hihi juffie 'whe said so' ;)

12. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Oh ja, zwangerschapsdimensie.....
    Ik heb volgende week donderdag 14.45 een afspraak in het erasmus. Weet jij toevallig of ze dan ook kijken of je geen ontsluiting hebt? Ik ben dan bijna 36 weken.
    Nee, niks gekocht, moet eerlijk zeggen dat ik daar ook wel klaar mee ben, stom he.
    Heb jij nu elke week een afspraak bij de VK?

13. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Whaha dat kopen en er klaar mee zijn herken ik zo .. Ik heb helemaal niet meer de behoefte om kleertjes te kopen ed.

Ik heb ook even weer wat op onze hyves gezet.;)

14. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ kinderopvang, dat hebben wij al geregeld, 2 dagen creche en 1 dag mijn moeder.
    @ Lydia, niks doen!!! Ik heb hetzelfde zit ik hier en er moet wat aan het huishouden gebeuren, maar doe het toch liever niet. Krijg de rekening namelijk geheid gepresenteerd. Probeer je er een beetje aan over te geven---> RELAX STAND
    @ Juffie, eetse
    @ Aichaatje, sterkte
    @ Maaikyb, lukt het een beetje met de verhuizing.
    @ Cos, thanks voor de tip dextro
    @ Datums, mijn schoonmoeder in 26-12-2009 overleden en ik ben 26-12-2010 zwanger geraakt. Hoe bizar, geeft er wel een apart gevoel bij.
    Hihi lekkere he, die dudokappeltaart, soms moet je jezelf ook even verwennen als je zwanger bent.

15. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Cos@ k`ga snel kijken!

Kopen@ Heb nog helemaal niks gekocht, maar hoef dan ook maar weinig, m`n moeder neemt ook spul mee uit NL, de rest heb ik nog of krijg ik van vrienden/ fam!

Echo@ Hier kijkt de gyn bij elke bezoek + echo 1 keer p/mnd zoiets. Heb eind aug echo voor ligging en BMhalsmeeting.

Heb dus niet kunnen rusten, stom maagzuur! Niks helpt nou ook meer..

16. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Zoo, zijn we weer.....

Mik, wat een ellende zeg! Je kind ziek en zwanger...

Adnalie, helaas is er niets uitgekomen...
    Dat maakt het nu wel even moeilijker omdat ik steeds dichterbij kom...

Huilen? Moet ik niet doen.. dan stop ik niet meer!

Rinke, ik ga lekker een hele pan mosselen in mijn eentje opsmikkelen!
    S6 bij vk
    Ik heb trouwens een troly, die al bijna vol is :$
    Vond een sportas vorige keer niet practisch want ik niets terug vinden...

Cos, wat een toeval! Zou wat zijn als je dan 27ste bevalt!

Adnalie, psz of gastouder is toch ook voor ontwikkeling van het kind?
    Ik zou dat niet vreemd vinden als buitenstaander, maar of ik het zelf zou doen... (volgens vind ik het veeel te gezellig met uk!)

Want2Be, dank je....

Wow Rinke! Doe jij even voorzichtig in het verkeer? Is toch niet verantwoord zo zwanger in een auto die niet naar behoren werkt?

Ieuw! Groene knaks!

Kopen: kan niet wachten tot ik weet WAT ik kan kopen! haha

En tot slot de ctg...
    Wat een drama vandaag. Helemaal alleen word je doodleuk verteld dat ctg niet goed is omdat uk te rustig is....
    Dok loopt langs en vraagt hoe het gaat, ik janken midden in de wachtkamer! Zus belt toevallig, weer janken! Gelukkig kwam ze naar het zh en ging uk zich toch nog van de beste kant laten zien....
    Affijn, een behoorlijk avontuur dus weer! Maar ik ga niet meer alleen voor de ctg.

17. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    jeetje!!! das toch ook wat....

maar goed dat het uiteindelijk wel goed was..

18. juffie2008

@ mOETTie
    ach das een naar iets zo op die manier!! Idd volgende keer niet meer alleen gaan hoor!!
    Dikke knuffel, je zal vast wel geschrokken zijn!!

19. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Moettie, jeetje slopend!! Niet meer alleen gaan hoor.....
    Hou je taai, gelukkig was de ctg uiteindelijk wel goed.

20. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @Moettie.. hugggggggggg voor jou

Deel Deze Pagina