ja dat doe ik al 5 weken :x bah. 1 voordeel: met zo een hoge bloeddruk laten ze je volgensmij niet tot 42 weken lopen
Gefeliciteerd Becky en Gezin !! Wauw wat een wervelwind bevalling zeg ... Lekker genieten nu. Hmm Gebakje dat is inderdaad wel een groot verschil. Rustig aan.. Ik heb mn caviavoer binnen en stomme slofjes whaha ik dacht die zijn wel handig als ik wel in het ziekenhuis moet bevallen.
zo becky dat is snel gegaan!! onwijs gefeliciteerd!! heb een leuk kamertje voorbij zien komen! van w2b geloof ik erg leuk inge:ik herken dat strakke gevoel niet weet ook niet of het met je bloeddruk te maken kan hebben.. misschien ff vk bellen?? dan weet je het zeker.. gebakje: wat vervelend dat de controles niet goed zijn.. idd rustig aan blijven doen.... en goed je zelf in de gaten houden.. lydia.. jeetje laten ze je echt zo ver door lopen als ze niet komt.. ik weet eigenlijk niet hoe dat hier is... nouja afwachten dan.... juffie irri dat je niet meer kan slapen....... ik ga ff wat doen hiero tot laters allemaal!
door drop te eten heel en heel veel zoute drop... of zoethout stengels knabbelen... salmiak eten!! suc6
k`Ga morgen wel weer verder lezen, ben op, heb de hele dag gewerkt en kan niet meer vd pijn. Dat is nou weer een nadeel als je je eigen zaak hebt, je moet wel door...
@Becky, gefeliciteerd met jullie 3e babyboy!! wat een turbo bevalling joh, jeetje zeg. bedoel je nou dat je vriend te laat was voor de bevalling
badd buddy ikke ! had een sms van Rosa om 1 uur vanmiddag bij deze : Update: K.aj doet het so supergoed dat we waarschijnlijk vanmiddag al naar een ander ziekenhuis overgeplaatst worden. over een uurtje horen we naar welk ziekenhuis en wanneer en hoe laat enzo. grote kans dat het maasstad word garantie gekregen dat de bacterie NIET op neonatolodie is daar.
van harte gefeliciteerd Becky!!! mooi kindje ook hier een gigantisch offfffffffff-day (ik wou dat ik met laatste kerst een boksbal had gekregen) ben klaar met de buik, zit mij teveel in de weg. kind zit een voetafdruk in mijn lever te maken. en dan vanavond nog eters (3e avond achter elkaar....) gelukkig doet ML het huishouden! ben blij als ik lekker in mijn bed lig vanavond. en als de visite om 10 uu rnog niet weg is duik ik er gewoon in, ga er niet op wachten ;D Heb ook een mooi kamertje gezien trouwens!!! hoop dat de rest een wat beter humeur heeft, morgen voor mij een nieuwe ronde en nieuwe kansen!! CIAO
net gebeld door de kraamzorg of ik nog vragen had... eehh.. nee geloof het niet... ze vroeg of het bed al op klossen stond: ja hoor (eehh nee ) zeiltje in het bed: ja hoor (dat ligt er echt in) tas al klaar: ja hoor (bijna dan) nummer om te bellen bij de hand: ja hoor... (ergens in een la in de babykamer..) hihi ben al blij dat we een naam hebben... ach dat mens doet ook alleen maar haar werk rosa: fijn dat de kleine k.aj het zo goed doet!
Becky gefeliciteerd... klinkt goed zon bevalling Ik zag een enig kamertje voorbij komen Ik heb goed een uur geslapen.. buipijn is minder... Hubby komt vanacht om morgen dagje bij ons te zijn... en met 1 beetje meer geluk is het morgewn hie al 1e dag suikerfeest.. (ligt aan stand vd maan) zou leuk zijn!
Becky & family gefeliciteerd!! Rosa fijn dat het zo goed gaat! Rinke fijn dat jullie uit de naam zijn en het geboortekaartje (hier ook pas 1 week!) want2be er was nog wat maar ik weet het niet meer, grrr.... Net iets te veel pagina's vrees ik! mik leuke luiertaart Moertje jammer dat het niet helemaal lekker nog gaat! hopelijk dalen de bili's snel, en voel jij je snel weer wat beter! Apk ik stond vanochtend met 10 min buiten, inclusief nog plassen en controle van de urine! Alles goed, alleen wat meer drop eten, 90/55, volgende week heb ik niets meer over! Urine schoon maar wel een spoortje eiwit... adnalie leuk hoor een nieuwe kast! juffie nu al bijna je wagen, dat is snel! Dat beurse gevoel, mijn bekken voel ik met name midden voor, en welke houding dan ook maakt niet uit, misschien iets te veel gelopen? cos het blijft onrustig hè, gelukkig iedere dag wat dichterbij de 37 weken! Wel beetje zinloos zo als de vk langs komt... Aicha, Stil zitten met de benen over elkaar! lottie bij jou ook beetje raar van je vk bezoeken, hier bij 32 wkn en 36 weken controle met ook groeiecho, maar tussendoor niet en nu vandaag 38,5 en nu iedere week tot ks... Zo ben benieuwd wat er weer bij is gekomen terwijl ik zat te tikken!
O ja, heel leuk kamertje voorbijj zien komen! En Rinke, nog nooit van gehoord telefonische inspectie van kz!