September mama's 2011 DEEL4 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    juffie, groenige worstjes klinken idd niet erg smakelijk..... En nu op de bank en af jij ;)

rinke, oh balen zeg van je auto. Kan je op dit moment ook zo slecht tegen dit soort tegenslagen? Fijn dat alles goed was bij de vk. mijn vk had hetzelfde verhaal wat betreft de liggingsecho. Ik krijg hem ook niet.

2. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @Rinke... weg met dat ding...grrrrrrrrrrr

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    moettie, ach meis dat is idd niet fijn als je dat in je eentje te horen krijgt. voelde je zelf de beeb ook minder vandaag?
    psz en gastouder is idd allebei goed voor de ontwikkeling. De reden dat ik mn dochter bij de gastouder wil houden is dat ze anders weer moet gaan wennen na een half jaar. Ik ga pas begin maart weer werken namelijk. Dan zou ze vanaf oktober tot aan maart daar niet meer komen. Met het risico dat haar plekje straks weg is....

4. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Moettie@ Dikke knuf, wat een schrik!!

5. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland

nee kan ik op dit moment echt niet tegen.... stond bijna te janken aan de kant van de weg... en net dat ik aan het "koken" was en mijn man kwam thuis... ging het ff los..
    voelde me zo onwijs klote, het koken wilde niet zo als ik wilde.. en nu merk ik dat ik gewoon pijn in mijn buik er van krijg!!

6. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ach Moettie dat was schrikken .. Ik snap sommige artsen ook niet hoor die plempen maar lekker tussen neus en lippen even door dat iets niet goed is.. Terwijl het vaak niets te betekenen heeft.

Gelukkig was je ukje later wel goed actief. Hoe zijn de bewegingen nu ?

7. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Rinke, wel irritant van je auto. Zwanger en een kapotte auto gaat echt niet samen. Maar ja wat je zegt, kost ook wel weer een hoop geld.

8. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Rinke kan je hem niet inruilen ergens en dan een klein bedrag bijbetalen vaak wil dat wel..

Je moet inderdaad gewoon een veilige auto hebben voor jullie tweetjes. Ik weet wat het is je bent zo gewend aan je auto en het is gewoon zo handig.

Ik zou hier in het gat waar wij wonen echt onthand zijn.

9. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Rinke
    Is ook niet niks als hoogzwangere met autopech staan.. Ik had eten besteld haha, of manlief, haal maar een blik soep ;)

Al genoeg emoties op zo'n dag, toch?
    Hebben jullie wel gegeten?

DIe groenige worstjes ja waren chipolateworstjes, nou ik vertrouwde het niet.. DUs de mannen toch maar hamburger..
    Ik heb een ei gegeten.. Net wat meloen maar dat valt niet helemaal lekker.

Vanavond eens ff in mn knutselkast duiken heb er zin in :D
    Zo eerst douchen met ukkie..
    Manlief ligt ff op bed, die is erg moe...

10. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Tjonge juffie ik word gewoon moe van jou als ik het lees wat jij allemaal doet ... whaha

Ik doe ook gewoon mn huishouden enzo wel maar lekker in stukjes ben blij als ik savonds na het koken lekker op de bank kan gaan zitten met de voetjes in de lucht.

11. juffie2008

hahah ja nu kan ik nog ff lekker rmmelen.. straks zit ik weer uren te voeden haha ;)

Ik hou niet van tv kijken of stilzitten hihi...

maar met de voetjes omhoog, das wel een goed idee, met olifantenpootjes :D

12. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Nou ik ben ook absoluut geen stilzittend iemand. Ik ben altijd wel bezig. Maar ik heb gewoon de puf er niet voor mijn bekken doen zoveel zeer dat al dat bewegen al zeer doet.

Ach vanavond lekker film kijken met mich.

13. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    thanks allemaal voor het medeleven :D ben nou weer een beetje bij getrokken... we gaan zo de auto ophalen.. mijn vriend rijd hem terug.. dan morgen naar iemand die er naar kan kijken.....

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh dat zou ik precies zo hebben!!!

15. juffie2008

heerlijk al die hormonstertjes hihi
    die mannen hebben het maar te voorduren tijdens de zwangerschappen hihi...
    Fijn dat je man hem terug rijd..

Heerlijk he 2 autos, hier ook, maar dat is nog maar eventjes.. over 3 maanden zullen we het met één auto moeten gaan doen, en dan wil ik een babboebig bakfiets :D Ben ik evengoed een beetje mobiel ;)

16. juffie2008

Kijken jullie ook MasterChef Austalia?

17. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    op net5 of die op rtl 5?? ik kijk ze meestal wel.. nu beach patrol daarna burggers zoo(al zijn dat herhalingen het heb ikze al gezien..)
    en daarna ga ik naar house.. :D mijn avond is gevuld..

auto is weer thuis.. cas denkt dat het dopje een rubertje mist.. ;) hij wil een nieuw dop kopen morgen.. ik wil graag dat ie gewoon weer wordt nagekeken... (dat gaan we nu ook laten doen .. ga niet tegen een zwangerevrouw in hihi)

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    * knuffel voor moettie ! :)

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    juffie ja kijk ik :D:D!

20. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Sterkte! Ik merk nu ook dat het elke dag een beetje slechter met mijn bekken gaat. Toch iets mee rust?!

Deel Deze Pagina