September mama's 2011 DEEL4 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik voel me vandaag diep ongelukkig, alles gaat mis, dus ik klets weer eena ndere x mee.

2. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Nou meis!! Jeetje.. Rustig aan... Wat vervelend voor je!

3. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Lydia, fijn dat alles goed was. Ik kreeg het potje ook weer mee terug blehhhh. Heb het buiten in een vuilcontainer gegooid.

@Rinke, ik heb nergens matjes op alleen op het bed. Mijn ervaring is dat het water en langs sijpelt zeg maar (hoofdje is een soort stop). Alleen in de films hebben hoogzwangere vrouwen een mega plas.
    Of als je vroeg bevalt net als Soppie zeg maar.

@Juffie, sterkte!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai hai!

Ik ben misselijk! Ben ik eigenlijk nooit. Ja, aan het begin van de zwangerschap smorgens:p. En nu de laatste week wat meer. Geen idee waardoor.

Want2be
    Bedankt voor je antwoorden. We zijn gisteren WEER geweest en we wilden het dan via een betaalplan doen. Normaal doen we dat niet, maar nu zat er dan geen rente bij en anders kunnen we m niet kopen:p. Maarrr...we krijgen de hele tijd een weigering...echt belachelijk. Dus geen kast voorlopig...kon wel janken. Heb namelijk al 8 jaar geen kledingkast en ik was al weken zo blij dat ik hier eindelijk een kast zou hebben.....Waaauw jij hebt een grote kast zeg!! Die van 3 meter? Wat een leuk kamertje voor beeb trouwens!

Aichaatje
    Hoe is t met het zeurderige gevoel onderin je buikie?

Lydia
    Hmm lijkt mijn vk wel. Heb dezelfde "klachten" en ik moet ook alleen mn urine inleveren;). Moet k overigens nog steeds doen;).

Becky
    Had het op hyves al gelezen en gereageerd, maar bij deze nogmaals GEFELICITEERD:D:D

Gebakje
    Wat balen! Wel raar dat je nog tot donderdag moet wachten! Ik zou mooi eerder mn urine even inleveren hoor!

Rinke
    Whaha dan ben je verder dan ik hoor;). Hier alleen bed op klossen. Geen tas klaar, geen bellijstje (wat moet daar ook alweer op;)) en ook geen zeiltje nog op het bed...Hebben nog geen naam (twijfelen nog).

Aichaatje
    Gelukkig is je buikpijn minder!

Hier
    Grrr...zoonlief alweer wakker...45 minuten geslapen, is niet echt veel dus...

Mariss
    Haha, ik moet ook zoute drop halen van de vk:p

Rosa
    Hopelijk spuugt Kaj snel minder!

Ukkie
    Fijn dat de ctg goed was!

5. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
  6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Tab
    Spannend! Hopelijk begint het snel:D

Want2be
    He bah...irritant hoor al dat voor werk!

Gebakje
    Tjee, dat jij nog zoveel kan doen! Lukt me echt niet hihi. Maar ja is niet gek met BI:p

Inge
    Gelukkig is alles iig goed met de beeb!

Hier
    Ga zoonlief maar uit bedje halen, hij gaat niet meer slapen helaas...grrr;)

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Lottie Ik heb ook last van mijn bekken, maar als ik niets doe, of als ik een beetje in beweging blijf merk ik weinig verschil. Al sik wat beweeg lijkt het zelfs iets beter te gaan. Dus ik ga wel op pad, alleen doe ik alles wel 5 tempo's lager dan normaal.

Vorige keren zat er ook geen ei wit in, dus ga ik nu ook maar vanuit. En bij klachten zoals hoofdpijn, band om buik , algeheel niet lekker voelen etc moest ik direct bellen, ook al was het 4 uur snachts. Dus dat doen we dan ook wel, mocht het zo zijn.
    Maar nu voel ik me toch wel aardig goed.

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gebakje
    Ah okee, dat is wel fijn dan! Ik heb gewoon zoveel pijn dat ik al die dingen niet kan;). Als ik het wel doe dan heb ik de dag erop zo'n pijn dat ik niks meer kan en dat gaat niet met een dreumes om me heen:p

Fijn dat het nu wel goed met je gaat en idd gewoon alle symptomen goed in de gaten houden:). Meer kan je eigenlijk ook niet doen.

9. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Zo hier voor het eerst een middagdutje! Moest wel even mijn zoon overtuigen, maar na een poepbroek, groot feest is hij toch even gaan liggen en ik dus ook!

Vannacht slecht geslapen ben uiteindelijk om 6 uur opgestaan omdat ik het bed echt beu was! Het wordt toch wel spannend nu merk ik!

O, volgens mijn voorgevoel hebben Tab en Juffie grote kans om snel een beeb te hebben... Juffie ik hoop trouwens dat je je snel weer beter voelt...

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mariss
    Klopt jouw voorgevoel vaak?? Zo ja, doe eens een gokje qua datum bij mij haha:p

11. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    @bekkenpijn, ik weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten en in standje superslak red ik het wel redelijk, ondertussen rent er dan en dreumes rondjes om me heen...

@zeiltjes, vorige keer weken op zo'n zweet Ding gelegen en pas achteraf door waarom ik het zo warm had 's nachts...! Deze keer alleen een moltonzeiltje in grote maat "geleend" van zoonlief, die heeft nu even weer ledikantformaat, maar eigenlijk zelden nodig. Maar ik ga zeker ook niet thuis bevallen, in principe geplande ks tenzij uk niet kan wachten! Verder nergens, ik ga zeker niet tot uk komt met een luier aan op de bank zitten!

12. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik kom even mijn nieuwe (lege) wagen spammen

13. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Ha meiden, bedankt voor het meeleven!!

Nou... hier even een update van mijn bezoekje aan de vk.
    Ik heb gedaan wat je zei Loepie, en zitten janken (was niet echt de bedoeling)... maar dat werkte wel. Ze nam mij tenminste serieus
    Strippen kon nog net niet. De boel is wel al verweekt maar ze kon er net niet bij om te strippen. Wel heeft ze wat gemasseerd (wat een erg aardig woord is voor iets wat heel wat pijnlijker is) en donderdag of vrijdag wordt er een nieuwe poging gedaan om te strippen.

Als ik niet snel meer ga slapen moet ik waarschijnlijk een nachtje in het ziekenhuis slapen... :(

14. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Mooie wagen juffie, en een dikke knuffel voor je! Voel je je al iets beter?

15. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Nou Lottie, ik kan bij vriendinnen wel verdomd vaak gewoon een cadeau in kleur kopen voor de beeb, maar dat dacht ik vanochtend bij het lezen gewoon! Verder eigenlijk geen idee, ook bij mezelf niet anders dan dat ik toch voor het weekend in mijn hoofd heb...
    Als het nou klopt zal ik iedere ochtend wel even mijn voorgevoel posten :p

16. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Fijn dat ze je nu eindelijk serieus nemen w2b! Hopelijk doet het wat!

Juffie, toch iets heel goed gegaan daar, wat een superwagen!

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nou want2be fijn dat ze je serieus namen :)! hier trouwens ook alleen op bed die matrasveschermer.. Verder niks... Dus als me vliezen breken op bed aub :p

18. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Rot van die bekkenpijn!
    En je ks staat dus al gepland?! Wat spannend...

19. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Hier nog één... hihi.
    Ik heb liever dat mijn vliezen pas breken tijdens de bevalling :p

20. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    AAw hug! Maar nu weten ze wel dat je het écht niet meer trekt! Hopelijk komt het snel goed!

Deel Deze Pagina