Goed zo! Nu weten ze hoe je je voelt! Dus nog geen strippen...wie weet helpt dit, net een zetje.. Ben je nu wat rustiger van binnen in je hoofd?
Dikke knuf meiden!! Over flessen, deze moeten goed zijn.. En over de hoeveelheid, baby`s zijn toch geen ganzen die we moeten opfokken? Wij hebben ook niet elke tijd evenveel honger? We hebben niet voor niks ons moederinstinct gekregen, dus luister goed naar de signalen die je krijgt, elke kind is anders en jij kent je kind het beste! ego@ Hier vannacht ook lichtelijk gerommel, maar heel onregelmatig. Hoeft van mij ook nog echt niet! Heb nog 4 weken te gaan, loop ondertussen wel als "Happy Feet"... Beetje baaldag, heb definitief gehoord dat er geen volledige rooming-in is in het ziekenhuis waar ik ga bevallen. Ik kan wel in het "babyhotel" gaan ,maar dat kost 360 Euro en dat hebben we niet.
Sorry ik weet niet precies wat rooming in is maar 360 euro is een hoop geld ja voor een baby hotel, wat is daar allemaal inbegrepen?
dus dan zit je samen op de kamer... en wat houd het verder in dat rooming inn ? ( klinkt als dat hubbie er dan bij mag blijven ofz ?! ) ik ga ff googelen
Een beetje wel, maar ook wel erg in een dip vandaag... zal de vermoeidheid wel zijn. Hoe is het met jou?!
Hoop echt dat je beter slaapt. Misschien zo al gaan slapen, dan heb je r al een paar uur op zitten als het mee zit? Is je buik nu rustig? Met mij beter, had gister echt een mindere dag. Goed geslapen (sorry) en dat scheelt een stuk. Lief dat je het vraagt. Moet morgen naar de VK. Maar hier nog niks qua krampen of iets hoor. Alleen heel snel harde buiken.
Nee mijn buik is niet echt rustig nu... had net toch weer harde buiken, maar niet regelmatig. En het voelt wat zeurderig van onder, maar dat is niet zo vreemd want ze heeft flink zitten roeren... Hihi... wees maar blij dat je geen krampen hebt. Vannacht is er een kennis van me bevallen en die had nog geen pijnscheutje gehad voor die tijd. Misschien doe jij het ook wel zo
Hier heb je een iets wat groter kamer dan normaal en die moet je delen met nog een moeder die ook volledige rooming-in wil, maar je beeb is wel 24/7 bij je, maar door de renovatie in dat ziekenhuis kan het dus nu niet. Hier is het trouwens niet zo luxe als op die link. Wel in dat babyhotel, maar ja, the world belongs to the rich... kunnen we echt niet missen!
oohke.. ja wel fijn dat je kleintje bij je is.. maar indd het moeten delen is dan wel weer minder.. hmzz.. ik zou die euri's wel hebben maar er zeker niet voor uitgeven.. liever aan kleding/spullen dan aan zoeits..