spannend!! ja een meid er bij kunnen we wel gebruiken!! heel veel suc6 morgen! en slaap lekker voor vannacht!
o de dag aanbieding. Moet je dan voor 6 sept een fotoboekje maken.. hmmmm dat ga ik ook niet redden denk ik.
Want2be gelukkig nemen ze je wel serieus! Kan best dat t masseren t gaat versnellen! Hoop het voor je Juffie mooie duowagen! Strippen weet eigenlijk niet eens precies wat t is!?!? Rinke super dat alles goed is Breastmommy pfoee dat is duur! Cos wowie dan ben je zeker goed aangekomen in korte tijd nog zeg!! Super! En ook dat alles verder wel goed was. Dammir spannend!!! Heel veel succes morgen! Zet m op
Dammir@ Sterkte en succes morgen!! Juffie@ Dikke knuffel!! Geen kans, tja en de beeb moet er uit, dus heb geen keus. Moet me er nu op instellen dat het zo is en dat er niks aan te doen is. Weten jullie dat een groep vriendinnen mij 2 dozen met drop heeft gestuurd en dat heb ik vandaag gekregen!!! Dat heeft mij zo opgebeurd! Ben nu helemaal dropstoned!
Meiden , houd ermee op voor vandaag, hoop dat jullie vannacht rustig kunnen slapen en morgen allemaal weer fris wakker worden!
ja flauw he.. ik heb gewoon een printscreen van mn kaartje gemaakt ( kaartje staat klaar bij kaartje2go ) en die opgestuurd.. volgens mij werd die goedgekeurd dan krijg je een code over 2 weken ofiets..
slaap lekker wie er al ingaat ferdi is morgen na 11.00 lekker vrij heerlijk ! moeten wel de auto laten keuren + 2 poezen in laten enten maar goed .. verder lekker niks