@lydia.. das een goed idee.. zal ook eens kijken of dat lukt... meiden die gaan slapen truste!! ben benieuwd of er nog mensen gaan bevallen vannacht
Rinke fijn dat alles goed was! Breastmommy, balen zeg! Weet je al wel wat het inhoud dat je geen volledige rooming in gaat krijgen? Misschien valt het nog een beetje mee, dat hoop ik in ieder geval! Super van je dropjes en ook erg goede timing! Dammir balen van je lappie en je auto, hopelijk een lekkere nacht maken en dan veel succes morgen! Verder allemaal slaap lekkeur!
goeiemorgen, Hier vannacht veel buikpijn gehad, en erg slecht geslapen. Voel ons meisje ook aanzienlijk minder, zo even aangeven bij de gyn. geen zin in zal wel een ctg worden.. Blegh! Neem he Ikea boek maar mee..
Goede morgen allemaal, Dammir veel suc6 vandaag!! Cos: happy birthday!! Juffie: suc6 bij de gyn.. Hoop dat alles goed is! Hier weer eens niet zo goed geslapen. Veel last van mezelf. Niet weten hoe lekker te liggen. Net er ff uitgeweest, ga nu nog ff proberen te slapen... Tot straks.
Goedemorgen dames!! Cos@ Gefeliciteerd!! Juffie@ Knuf en succes bij de gyn! Rinke@ Welterusten! Hier ook slecht geslapen, gelukkig minder harde buiken (LOL, zou dat door de drop komen?) OOh en dat maagzuur, zo vaak naar de WC! Laatste dag vak voor de kinderen, morgen gaan ze naar school!! Zal wel even wennen worden om na 6,5 jaar alleen te zijn thuis! Maar ga er wel heerlijk van genieten!
wat lief! Het zijn de kleine dingen die het doen nietwaar Dammir: heel veel succes vandaag!!! Cos gefeliciteerd Juffie hoe voel jij je vandaag?
cos gefeliciteeerd ! :d dammir succes vandaag!! Oeh breastmommy dat zal gek zijn indd.. Kids naar school... ! Maar nog ff en dan ist weer als vanouds hier op zich goed geslapen alleen af en toe zet ze zo hard af dat ik echt ineen krimp van de steken in mn onderste... ! Haha
grrrr irritant.. Kan enter typen wat ik wil op mn telefoon maar dat 'pakt' ie niet.. Zzet alles gewoon achter elkaar neer.. Heb trouwens net een berichtje van rosa dat k.aj het super doet en straks zn kleertjes aan mag!
Dammir: zet 'em op vandaag! straks heb je je kleine meid gewoon in je armen.... Cos: Gefeliciteerd meid!! JUffie: hoe is het vandaag? Succes bij de gyn Ik ben echt in een jubelstemming, ik heb echt zó lekker geslapen. Het leek bijna een coma Door de 'massage' had ik veel harde buiken (echt abnormaal hard!) waar ik wel wakker van werd, maar ik zakte elke keer ook weer diep in slaap... Hmmm een nacht goed slapen... wat wordt een mens daar gelukkig van
W2B heerlijk! Cos gefeliciteerd! Dammir succes, misschien ben je al onderweg... vandaag in ieder geval geen mossel ellende! juffie klinkt niet fijn, lekker boek mee inderdaad! succes! Lydia irritant van je telefoon zeg! hier regelmatig ruzie met de spel check van de ipad die echt rare dingen voorsteld!
Dammir suc6 !!! Dankje wel voor de felicitaties !! Hier vanacht heel veel wakker geweest het was zo onrustig in mijn buik . Maar net nog even blijven liggen niet echt slapen maar wat soezen. Juffie suc6 bij de Gyn. Mik moet jij vandaag weer naar de VK woensdag altijd toch ? Nou Want2 vanavond maar bevallen dan na die lekkere nacht slaap whaha.
doe mij eens zo'n goede nacht! Vannacht besefte ik me dat we nu 37 weken zijn en de kleine in principe mag komen, werd er meteen onrustig van, met oog op de bruiloft etc, dat + bekkenpijn = veel wakker
Ego@ Ok na het nieuws van gister dat er geen volledige rooming-in is in het ziekenhuis waar ik zou gaan bevallen, ga ik kijken naar een ander ziekenhuis en dan m`n keuze maken, nega`s tegen posi opwegen. Op 9 September hebben we een rondleiding. Heb ze net gebeld, heel aardig en waarschijnlijk hoeft de baby hier maar 2 uur gescheiden te worden vd moeder en 1 keer p/dag tijdens de doktersonderzoeken! Dat is beter dan die andere natuurlijk! Het ziekenhuis staat alleen slechter bekend, maar wie weet! Filmpje van ziekenhuis, hi hi kijk niet naar dat overdreven mens die spreekt... en ze showen natuurlijk de beste kamer die ze hebben met bubbelbad en daar is er maar 1 van... Moet je eens kijken naar het eind, zie je de babyzaal,...zo zielig!!! Is wel in het Hebreeuws.. http://www.youtube.com/v/Gltd2qs_564