September mama's 2011 DEEL4 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    *nog even over dat fotoboekje van de kruitvat*

Lydia, jij heb een printscreen van je kaartje geupload. Gewoon zonder geboortjedatum en andere gegevens?
    En moet het boekje je 6e af zijn, of moet je voor die tijd je kaartje opgestuurd hebben?

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik heb de printscreen gestuurd daar staat alles op (de voorkant van t kaartje ) en eronder 00 september..
    dus ze zien wel dat t niet de echte is..

ik kreeg toen een mail dat ik (volgens mij) over 2/3 week dan de code kreeg om het boekje te kunnen maken.... in mn mail.

3. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Ik duim mee dat het onderzoek net een zetje geeft!!!!!
    DUIM~DUIM~DUIM~DUIM~DUIM~DUIM~DUIM~DUIM~DUIM
    Wonderolie durf ik ook niet...!
    Gisteren wel -om maar met zp termen te spreken- geklust. Geen bevalling zoals je ziet, maar wel een heerlijke nacht geslapen :D :D :D

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pff daar moet ik echt ni meer aan denken :p

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Haha Want2be, fijn dat het wel een goede nacht heeft opgeleverd!! Is ook erg belangrijk he? Goede nachtrust ;) !!

Ik zit niet te wachten op diarree haha en dat hoor ik van die wonderolie... Dus, nee dank u ;)

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Mn man wil er niet aan, maar daar heb ik geen boodschap aan haha, jammer dan, dan maak je maar zin ;) !!

7. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Juffie@ Precies!! Laat je man maar ff feesten:D!!
    Hier nog ff lijstje met natuurlijk weeenopwekkers:
    Sex, Scherp eten, verse ananas (met binnenkant), kerrie, thee van frambozenblaadjes, tonic, veel wandelen, trappen lopen, keukenkastjes schoonmaken....

Ik blijk het dus wel te doen, Maya kwam vanochtend niet meer bij...:D;
    Ze heeft het de laatste dagen wat moeilijker en wil dus bij elk bezoek aan de WC dat ik haar breng. Nou gaat dat af en toe een beetje moeilijk want ze gaat echt op het allerlaatste moment. Dan roept ze mij en kom ik aanwaggelen en soms zeg ik dan doe het maar zelf... kan soms niet lopen vd pijn. Vanochtend was dat dus weer zo, was net ff bezig.. Dus ze ging zelf, komt ze bij de WC schreeuwt ze heel hysterisch: Mamaa!!! Mamaa!!
    Kom ik er aan "rennend" zet haar snel op de wc, zegt ze heel dreug: Waarom ren je?
    Zit ze daarna keihard te lachen en zegt ze tegen Aviv: Aviv, mama ging rennen!!

Hoezo een troela!! :D

8. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Dat meen je niet!! Heb er een hier precies het omgekeerde die zit de dagen af te tellen naar week 37, want dan heeft hij groen licht gekregen van de gyn :D

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hahah klein grapjasje :p !

10. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Hahaha... die Maya :D

11. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

hihi juffie, ik denk ook niet dat het laatste fabeltje werkt hoor !!

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    gvd! is mn auto afgekeurd door domme dingen !! ..
    het zal ook is een keer lekker mee zitten met kosten .. bah bah!

magoed.. ik ga ff doucen..
    byee

13. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met je B-day!!

Ja net op controle geweest, alles prima, binnen 5 min weer buiten haha. Volgende week terugkomen dan weer echo voor vruchtwater en placenta geloof ik. :)

14. kleindraakje

kleindraakje Niet meer actief

Hallo meiden,

Sorry heb niets bijgelezen.
    Hier weer even een kleine update. Isa heeft vanacht bij elke voeding weer wat gespuugd 10 tot 20cc. Na de voeding van half 5 was ik het zo zat en heb besloten om niet meer verder te gaan met de difrax fles. We geven nu weer met de advent. De eerste voeding met advent ook weer gespuugd maar drinkt wel rustiger nu al 2 voedingen niet gespuugd en dat geeft een fijn gevoel.
    We doen het lekker rustig aan en hopen dat ze snel de smaak te pakken heeft van het rustig drinken zonder te spugen.
    Gelukkig was de kraamzorg en de vk het met me eens over de beslissing van de fles.
    Hopelijk blijft het zo goed gaan. duimduimduim

15. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Want2B, fijn dat je goed hebt geslapen!! Ben het met Cos eens...laat het vandaag/vannacht maar gebeuren...

@Loepie, klote dat het niet lekker gaat. Zou maar goed nadenken over vrijdag hoor, ook al is het je schoonzusje. Je gezondheid en lichaam gaat toch voor.

@Lydia, grrr nu ook nog kosten voor je auto, balen!! Je hebt het wel beter te besteden nu.

@Breastmommy, zal zo even naar je filmpje kijken.
    ha ha die Maya...dondersteen..zal rustig zijn ja vanaf morgen

@Juffie, je nieuwe wagen al beetje ingereden?

@Babyleeuwtje, hmm nee die fabeltjes...geloof het ook niet. Vroeg het nog aan de VK maar die zeggen ook dat het komt wanneer het komt.

16. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Kleindraakje..ahh hoop dat ze door deze fles niet mee spuugt!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai hai

Sinds gisteren voel ik de kleine een stuk minder dan normaal. Ben gewoon rustig geweest. Ik hou het vandaag nog maar even in de gaten...heb m alleen vanmorgen even gevoeld. Voel m normaal zowat de hele dag wel!!

Cos
    Haha, ik dacht dat je was bevallen want zag allemaal felicitaties staan, maar zie dat je jarig bent:p. GEFELICITEERD!

Juffie
    Jij je ukje weer meer gevoeld ondertussen?

Breastmommy
    Hopelijk bevalt dat ziekenhuis je beter!

Lydia
    Haha Ferdy hyper? Weten we gelijk van wie mini het heeft:p:p

Juffie
    Balen dat inleiden niet kan!
    Wonderolie zou ik echt niet doen. In de apotheek wordt het al niet meer verkocht en het wordt ook echt afgeraden!! En dan niet voor jezelf, maar nog veel belangrijker, voor de baby is het slecht!

Mik
    Super dat alles weer goed was! Wat netjes dat je al een echo krijgt volgende week!

Kleindraakje
    Fijn dat het drinken niu beter lijkt te gaan

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    kleindraakje fijn dat het met de avent fles beter gaat.. succes.. !

lottie, haha ja ferdi is echt zoeen hyperkont! vraag ik offie op de bank komt zitten.. en dan na 2 minuten staat ie weer op .. vraag ik wat ga je doen ?? gaat ie ineens iets schuren/schilderen want dat moet nog.. of gaat ie ineens in de schuur aan zn motor klooien ofzo haha..
    dus kleintje zal het wel van paps hebben ( ookal kan ik ook heel hyper zijn :p lekkere combo dus:p )

hmm kleintje minder voelen .. even goed in de gaten houden.. ik dacht het vanochtend ook maar mini me heeft meteen na n 15 minuten ofzo laten weten dat ze er echt nog wel is! (incl hakken in mn zei!! auu !! ;) )

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier net mn nagels gelakt ! oeioei das niet makkelijk whaha !! :p maar t is weer gelukt :) klaar voor de bevalling haha .

pff zo irritant he (mn zusje!) sta ik onder de douce gaat 10 keer de telefoon !! .. die muppit denkt dat als ik niet opneem ik meteen aan het bevallen ben en belt ze nog 100 keer! heb dr gebeld en gezegt '' ALS IK AANT BEVALLEN BEN HOOOR JE T VANZELF!! GA NIET 100!! KEER BELLEN !!'' oohh zoo irrritant he!
    als ik dadelijk echt ga bevallen zet ik gewoon mn telefoon uit.

20. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Lottie, minder beweging? hmmm ben je erg druk geweest?
    Ff wat zoets eten of drinken?
    En als je je zorgen maakt gewoon bellen he!

@Lydia, haha je teennagels neem ik aan ;)
    Ohh jij hebt dat dus ook met de telefoon haha ik ook hoor. Mijn vriendin brengt nu express paar keer per week J naar school en vorige week vroeg iedereen nog of het was begonnen en nu reageert niemand meer, dus het werkt hihi.

Lees op zw hyves dat gebakje ook wordt ingeleid, spannend hoor!
    Ben benieuwd of we ook nog beebs hebben die op dezelfde datum komen..

Deel Deze Pagina