Ja ze laten je hier niet meer langer dan 41 weken lopen. Tenminste dat stelt het ziekenhuis. Dus bij 40 weken een echo en dan afspraak. Slijmprop... Het begin van de bevalling | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
Ik ben net wakker, heerlijk 3 uurtjes getukkerd! Zo ff shoppen, ga iets leuks voor mezelf kopen, heb ik wel verdiend!!
@ Mik Nee ik ga niet met een half lege wagen lopen haha! Dat staat stom Het bloeden is alweer gestopt... nou rommelt helemaal niks grrr!
Zijn jullie nu allemaal weg? SNik snik Het is al een tijdje stil aan de Egy. kant? Is dat door suikerfeest of dat de baby onderwge is?
ai da's vervelend! Ik ga het toch proberen vrijdag en zaterdag die bruiloft en als het niet meer gaat haak ik af... heb gisteren nog maar slippers gekocht want schoenen lukt niet meer. Daardoor net wel nog even naar de pedicure gepiept, als ik dan geen schoenen aan kan moet het er wel netjes uitzien nietwaar Kleindraakje: Ze zeggen dat je eigen instinkt het beste is, en dat blijkt maar weer! Lottie: misschien even bellen, of heb je al wat zoetigheid gegeten? Wil ook wel eens helpen Haha lydia lijkt er op dat Ferdi ook nesteldrang heeft, dat heeft die van mij ook je hebt gelijk wat je zusje betreft, alsof je tijdens de bevalling denkt, o ja ze belt nu al de 3e keer, zal ik maar opnemen dan... haha gewoon uitzetten die telefoon!
hihi juffie ik ben er NOG STEEDS!!! (ja want meneer had maar een uurtje werk.... ken die uurtjes van hem ) lekker even iets voor jezelf kopen
Hier een die het red met minder Is heel erg balen af en toe, maar je leert wel te waarderen! We moeten heel erg veel opgeven, maar het belangrijkste hebben we, dat zijn 3 gezonde kinderen, ok bijna 3 dan... Zoals met gister met dat ziekenhuis word je ff met je de waarheid op je toeter gedouwd! MIK, Lydia@ Voor de kinderwagens heb je van die buggyhaken dei moeten heel handig zijn, kun je de vele tassen aanhangen als je daarna gaat shoppen! Dit is ook een leuke webshop! en deze ook! Bij Aicha is het idd rustig! Spannend, ben benieuwd naar Dammir en Gebakje!!
@breastmommy, dat is idd. het belangrijkste , 3 gezonde kindjes daar kan geen geld tegen op! @lydia & juffie , al iets leuks geshopt ??
Hey meiden, Hier een berichtje namens mijn zus DAMMIR. Ze is net bevallen van een gezonde mooie dochter en haar naam is YINTHE alles gaat super goed met beiden. Groetjes lilmomo
zo meiden... Ik ben ook weer aanwezig heb het gezellig gehad vandaag, was leuk in haarlem alleen veel en veelste veel gelopen heb nu zo als lydia het zegt steken in mijn doos haha... verder kan ik niet meer lopen van de pijn en stijfheid in mijn onderbuik en dergelijke! maar als ik zit is er niets aan de hand haha dus maar blijven zitten.. heb wel alles gelezen maar er is niet zo veel blijven hangen...... owja: kosten aan een auto bleehh... kan er over mee praten grr.. kan niet eens normaal iets leuks meer doen :x:x:x verder is de bankpas van manlief geskimt en ingenomen door de bank.. dat is dus 3 dagen wachten op een nieuwe pas.. verder geen nieuwe beebs geboren he.. (of heb ik dat ff gemist.. wel wat mensen aan het inleiden...) loepie: suc6 op de bruiloft!! rustig aan dan moet het goed komen (hoop ik) is het trouwens een beetje dicht bij huis? dan zou je tussen door misschien ff kunnen liggen?
@ Dammir Gefeliciteerd met je dochter Y.inthe!! Wat een prachtige naam, en ik hoop dat alles goed is gegaan.. @ Tante Lilmomo GEFELicteerd met je nichtje
(Ik heb niks leuks gekocht, een waterkoker die we nodig haden van freebeespunten, dus gratis, en pizza voor vanavond voor hubby, en een blik bruine bonen voor mij. het is maar waar je zin in hebt haha )
hihi , van bruine bonen gaat het in ieder geval wel rommelen Dammir, gefeliciteerd met je dochter !!! super mooie naam !
Want2 waneer moet jij weer naar de VK dan ? Rommelt het nu nog ? Ik ben me toch misselijk zo erg is het een tijd niet geweest brrr.