gebakje Ohh gebakje ook bevallen! GEFELICITEERD!!! IKEA kast!!! Jaaaaa!!! We gaan m vandaag toch halen waarsch! We mogen t tijdelijk lenen v schoonouders! M'n man laat vrije dagen uit z'n pgb omzetten in centjes en dan betalen we t over 2 weken weer terug. Kan k toch eerder opruimen!! Denk nie dak er over 2 weken nog zin in heb! Hopelijk zet mannetje m ook snel in elkaar dan Mik lief dat je t zegt. Doe idd nog wel dingen die te zwaar zijn, maar zou me schamen als t hier vol en rommelig is als de vk en kraamzorg komen. Al woon ik hier pas 1,5 week. Ik heb nu idd geen werk. Wil wel weer wat gaan doen straks. Mijn ukkie oja hij heeft gisteren avond wel bewogen en vanmorgen om 8:00 ook. Blijf t even in de gaten houden Franka whaaa!! Ineens inleiden! Lijkt me idd even omschakelen!! Doen ze dat altijd als ze dwars liggen!?!? Veel succes iig!
Wauw... het gaat echt hard nu! Gebakje een zoon, Franka mag vandaag... Bedankt lilmomo voor het plaatsen van een foto... wat een plaatje weer! Hier een ouderwetse nacht met voorweeen gehad, dus ben maar niet te vroeg uit bed gekomen Ik heb net de vk gesproken. Het lukt haar niet om hier langs te komen, dus ga ik er vanmiddag naar toe (kwart over één). Ben heel benieuwd of strippen al een optie is.
Goeiemorgen. Ja het is dan eindelijk september dus nu mogen de baby's komen hahaha Kyano is een heerlijk mannetje, die overdags lekker slaapt en snachts lekker wilt spoken Alles gaat helemaal goed, papa heeft hem dinsdag voor het eerst in badje gedaan. Eigenlijk heeft papa alles de eerste keer gedaan, ook het flesje in het ziekenhuis. Mede omdat hij de bevalling gemist heeft en hij zich daar zo zwaar klote door voelde. Met moeders gaat het eigenlijk goed, geen rust in mn kont hahaha. Moet van de kraamzorg ook mn rust nemen maar dat doe ik dus niet echt (heb dinsdagavond gewoon zelf staan koken savonds). Vandaag de stuwing behoorlijk begonnen pfffft. Had al cup F maar het zijn nu echt ballonnen hahahaha. Mn moeder stuurt bijna dagelijks een smsje vanuit Duitsland, en zit gewoon mega te balen dat ze pas zaterdag terug komt. De broers zijn helemaal trots en blijven kusjes geven, zelfs Damian met zn 11 jaar hahaha, die wil hem veel vasthouden steeds en Gino vind het ook prachtig. Kyano word zo gewogen en dan mag ik hem voor het eerst in bad gaan doen dus ik ga straks weer ff verder lezen. @Dammir gefeliciteerd met je dochtertje
Want2be hè bah die irritante voorweeen! Niet leuk! Jaaa we weten hoe we m willem hebben. Ik twijfel alleen over de deuren. Bij klapdeuren kunnen we n grotere nemen haha. Het is ook nooit goed Becky fijn dt alles zo lekker gaat! Snap dat je man onwijs baalt dat ie er niet bij was. Hoe was en is dat voor jou?
Is beebje van Gebakje nou geboren? Lees ik dat goed? Eens even op Hyves spieken.. Zooo ons huis is weer aardig schoon, bedden verschoond, vloer gezogen, wil eigenlijk zo even dweilen als dreumesje naar bed gaat.. Hij is vannacht paar keer wakker geworden en vanmorgen om 6 uur, heb hem pas om 7 uur opgehaald uit bed hoor, eerder is hij niet welkom haha (ontaarde moeder he )
Gebakje, van harte met je kleine mannetje!! Klinkt als een heftige bevalling!! Wat een prachtige naam hebben jullie hem gegeven, heel mooi! Geniet van je kleine mannetje en een spoedig herstel toegewenst!
Yeah Gebakje gefeliciteerd meis met jullie zoon !! Prachtige foto van Dammir haar dochter. Wat een mooi meisje. Becky wat heerlijk dat alles goed gaat thuis. Lydia ??? Ben je al wakker ??? Aichaa is ook te stil whaha die zit of in het suikerfeest of met kind op dr arm ? haha Want2 spannend hoelaat moet je er zijn ? Ik hoop dat ze kan strippen !!! Hier ook een nacht met rare buikpijntjes bah. Nu ben ik wakker heb ik knallende koppijn eens zien of dat wegtrekt zo. Lottie fijn toch je kast !
@Lottie, meid wat fijn voor je dat je schoonouders even bijspringen! Heerlijk straks alles inruimen, daar krijg je positieve energie van. Begrijp wel hoor dat je alles netjes wilt hebben, dat herkent iedereen wel denk ik.. Probeer je er even aan te herinneren dat je hoogzwanger bent. @Want2B, zou fijn zijn als ze vandaag kan strippen en dat het dan echt op gang komt. Wel even uitrusten nog voordat je gaat he, want als het echt op gang komt, heb je je energie nodig. @Lydia, bij jou ook nog rustig? @Becky, leuk om van je te horen! Rot voor je man dat hij het heeft gemist, bizar gewoon. Begrijp dat je moeder nu op vakantie is? Lief he hoe kleine babies alle soorten mensen doen smelten, zelfs 11 jarige stoere jongens.. Jouw herstel gaat dus ook goed? Geen letsel van die turbo bevalling. @Cos, hoe is het met jou?
Lottie, ik snap dat zo met de verhuizing je geld even op is! Fijn van je schoonouders! W2b vervelend dat het zo blijft rommelen! Gebakje gefeliciteerd!!!! Mooi meisje langs zien komen! Leuk Dammir Becky, je voelt zelf het beste wat wel en niet kan toch?! Sterkte met de spooknachten, wel fijn dat de grote broers zo reageren! Nou Tab en Juffie, mijn voorgevoel zegt dus echt niets! Trouwens mijn gyn probeert me gerust te stellen met de opmerking dat de meeste kindjes tussen de 40 en 41 weken worden geboren. Van mij mag het ook vandaag, tegelijk met de 40e verjaardag van een heel goede vriend!
September mamas !! Lydia1986, uitgerekend :05-09-2011 Want2be, uitgerekend : 05-09-2011 Gebakje, uitgerekend: 06-09-2011 Sunshine mama,uitgerekend: 07-09-2011 Babyleeuwtje, uitgerekend :08-09-2011 Mik-0705, uitgerekend : 09-09-2011 Juffie2008, uitgerekend : 09-09-2011 Aichaatje, uitgerekend : 13-09-2011 Franka83, uitgerekend : 13-09-2011 Tab, uitgerekend : 13-09-2011 Ukkie2009, uitgerekend: 15-09-2011 Adnalie, uitgerekend : 17-09-2011 Rinke, uitgerekend : 19-09-2011 Lottie, uitgerekend : 20-09-2011 Inge S, uitgerekend : 20-09-2011 Loepie, uitgerekend : 21-09-2011 Elsken27,uitgerekend: 23-09-2011 Zuurtje81, uitgerekend : 24-09-2011 Cos, uitgerekend : 28-09-2011 Friesland90, uitgerekend : 29-09-2011 Breastmommy Uitgerekend :30-09-2011 Bevallingslijst : Soppie: (34w,4d ) 01-08-11 S.anne 2340 gr & 42 cm (keizersnede ) Mama079 (36w,4d) 09-08-11 A.ron Xavi 2160gr & 44,5 cm Smile82, ( 35w, 3d) 17-08-2011 F. 2435 Gr & 45 cm moettie30, (37w,1d) 18-08-2011 S.ophie 3890 gr & 53cm Pindaatje, ( 38w, 6d) 24-08-2011 S.ilvijn 3440 Gr & 53 cm Kleindraakje, (38 w) 25-08-2011 I.sa 2796 gram & ?? cm Rosa, (37w,4d) 28-08-2011 K.aj L.ucas 2040 gram & ?? cm Becky, (38w,2d) 29-08-2011 K.yano 3040 gram & 50 cm Dammir, (38w,3d) 31-08-2011 Y.inthe 3258 gram & 47,5 cm 4 meisjes & 5 jongens * Voor wijzigingen/aanvullingen PB aan mij ( bij mijn afwezigheid door een hopelijke bevalling van ons meisje, een PB naar Zuurtje