hier is het helaas alweer helemaal dichtgetrokken met wolken..... als het maar droog blijft is het buiten lekker
vanmorgen nog anderhalf uur op de bak liggen slapen. ik schrok wakker van een kus van mijn vriend die naar z'n werk ging hihi. naar de VK geweest, kindje is nog net zoals vorige week. Alleen toen schatte ze het op 7,5 pond en nu op 6, vind het prima, als hij/zij er maar snel is
Hi hi ik val er ook altijd van in slaap, het is voor mij ook nieuw deze zwangerschap. Maar ze zeggen ook op die opname`s dat je in een bepaalde slaaptoestand kan raken en dat je onderbewustzijn het overneemt...ben benieuwd of het helpt, het helpt me wel bij de kleine ween die ik nu af en toe heb. We slapen in ieder geval lekker!!Volgende week ga ik er serieus mee beginnen , elke dag en ondertussen masseren van pirenieum, week 37 begin ik dan ook met de Epi-No, Lekker oprekken die handel daar! Ja schooldagen zijn hier kort, maar er is natuurlijk naschoolse opvang voor werkende ouders .
dammir, van harte gefelicteerd met jullie dochter! gebakje, van harte gefelicteerd met jullie zoon! franka, succes vandaag!!
Sorry dames ben jullie aan het verwaarlozen geweest. Heb nog geen letter teruggelezen, dames die bevallen zijn GEFELICITEERD!!! Ik ben moe, zooooooo vreselijk MOE en uitgeput, zit er helemaal doorheen maar goed, vanacht voor het eerst thuis geslapen en die kleine in het ziekenhuis achter gelaten, zo emo maar ik heb echt goed geslapen, vandaag weer iets energie over. Maar dat wil ik vooral aan de kleine man besteden. Kaj doet het echt super super goed. Is van de monitor af, beetje eng wel hoor. Drinken gaat super hij heeft alleen nog een glucose infuusje maar dat mag er waarschijnlijk zo ook al uit. Hij houdt zich goed op temperatuur en ligt in een "normaal" bedje met kleertjes aan die veeeeeeeel te groot zijn. Hij is 42 cm maar onze kleine boef. Als het een beetje mee zit mag hij het weekend of maandag al mee naar huis!!! Zo spannend allemaal. Ronald zou eigenlijk maandag een weekje moeten werken en dan 3 weken vakantie maar zijn chef belde afgelopen maandag omdat hij had gehoord hoe heftig de bevalling enzo zijn geweest. Ro heeft voldoende uren staan (nog 9.5 week) dus al hij wilde mocht hij nu ook direct vakantie nemen. Nu is ie tot 26 september lekker vrij.... En hij zorgt zooooo vreselijk goed en lief voor de kleine, had nog nooit een luier verschoond of een fles gegeven maar hij draait zijn hand er niet voor om. We lachen gisteren, Ro zegt poepluiers zijn voor jou, dus hij is Kaj aan het tempen, nou dat was meteen poepen erachter aan, ligt er net 2 sec een schone luier onder zijn billetjes komt er nog een hoopje hihihi. Daarentegen ben ik al 1x goed en 1x bijna ondergepiest hahaha. Ga effe bankliggen en dan weer naar me stoere binkie...
Daar ben ik weer... Je raad het nooit: het kon NET niet (ik was 'er' bijna zei ze) Dat is het nadeel als je voor de 40/41 weken dit probeert. Dinsdag wil ze weer een poging doen. *zucht* Ze heeft wel weer gemasseerd. Iewww lekker is anders!
Zei ze nog wat over de opening dan hoever het was ? Fuck !!! dan gaan we dinsdag samen meid ! hoelaat moet jij ?
ROsa, logisch dat je wat minder tijd hebt voor ons komt wel weer joh! fijn dat je mannetje het zo goed doet !en al bijna naar huis joh !! superr !! want2be !! nee wat balen zeg !!... hopelijk doet het masseren wat... wat zei ze verder ??
Rosa, het gaat nu ook ff lekker om je kleine ventje die al jouw liefde nodig heeft. Tank goed bij des te sneller heb je 'm thuis Jammer dat het net te weinig was! hopelijk doet de massage ook wat voorwerk hier al een hele tijd zo'n ongesteldheidsgevoel, heel irritant...
Hallo dames, Zo heb weer ff wat bijgelezen. Hier gaat het wel goed. Isa drinkt nu beter en spuugt bijna niet meer. Ze drinkt nu 30 tot 50cc per voeding. Slapen doet ze goed en op zijn tijd is ze lekker wakker. Papa is sinds dinsdag weer aan het werk tot en met zondag dan 1 week vrij en 4 daagjes werken en dan heeft hij echt 3 weken vakantie. Valt toch wel zwaar hoor dat hij weer werken is. Ook nog maar 2 daagjes kraamzorg en dan staan we er alleen voor pffff.... wat gaat het toch snel. Wel spannend als we dadelijk echt alleen zijn. Dammir: Super gefeliciteerd met jullie dochter Yinthe. Wat een mooie naam....Wat een mooie foto.. Franka: Heel veel sucses. Je kan het... Juffie: Gefeliciteerd Gebakje: Yeeh!!! Eindelijk voor jullie ook zover. Gefeliciteerd met jullie zoon Jasper.Ook al zo'n stoere naam. Becky: Doe je het wel een beetje rustig aan want de kraamtijd is voorbij voor je het weet. Het gaat super snel dus wel goed genieten. Rosa:Fijn dat Kay het goed doet. Kleertjes die veel te groot zijn ja ken het. Isa past ook veel dingen niet enige wat nog goed zit is maatje 50 van zeeman hahahaha....en mutsjes is helemaal erg moet echt prematuur mutsjes zijn. Duimen dat hij snel mee naar huis mag. Want2be: Wat een tegen valler weer wachten....
want2be, oh wat balen zeg!!! Hopen dat hetmasseren toch iets doet.... rosa, geniet maar lekker van je gezinnetje. Reageren komt later wel!
@Want2b, neeheee balen meid!! Grrr misschien helpt het 'masseren' al iets. duim duim duim... @Rosa, geniet lekker van Kaj, fijn dat hij het zo goed doet. Wow dus zijn baas nu een keer meelevend, dat si wel heel tof. Lekker dat hij ook vrij is. @Adnalie, bij jou ook niks? Geen gerommel? @Kleindraakje, fijn dat het zo goed gaat! @Lydia, hoop ook echt voor jou dat het snel begint hoor. @Cos, hoe is het met jou? @Aichaatje, al gesignaleerd?
he wat jammer want2be dat ze net niets kon grrr!! Maar goed als de voorweeen hun werk doen? Blegh, Ikea was saai, Saturn was stom.. hehe... alles is stom vandaag.. zo.
ik heb trouwens een vaas gekocht, batterijen en een discman voor in het ziekenhuis kan ik mn cd van hypnobirthing meenemen.. En mn man komt nu lekker naar huis, heerlijk!! Net de drukkerij toch nog even vriendelijk verzocht of ze nu echt even op willen schieten met de proefdruk, want die heb ik nog niet goedgekeurd... Zo.... Is he tbij jullie ook zulk mooi weer? Ik zit heerlijk op de daktuin met de parasol open..
Ja hier ist ook strak blauw al de hele dag ! hier is mannetje weer aan mn auto aant sleutelen.. pff ! (was nu weer iets anders 'mis') aichaatje is indd wel heel verdacht still
pff.. af en toe (best vaak) heb ik ineens t idee dat ze weer kei hoog gaat liggen.. voel dan zoeen druk net onder mn borsten.. net alsof ik een brede strakke riem eromheen heb.. dit heb ik wel alleen als ik (half)lig.