Knuf voor jou, ik had vandaag ook een dipdagje...... Maarkon het nu toch niet laten even bij te lezen
Het valt me op hoeveel meiden er rond 37/38 weken bevallen zijn. Meestal zie je toch een piek rond 39/40, maar hier niet. Ben bang dat de nu zwangeren het gemiddelde 'moeten' opkrikken
vind je het heel erg? hahahaha die 42 hoop ik toch niet te halen hoor! kleine bijdrage kan ik mee leven
ik heb ook het gevoel dat het nog wel ff duurt bij mij.. haha dus zal helpen met het gemiddelde omhoog tekrikken!
Goede morgen deze morgen! Nog beebs geboren vannacht? Hoe zou het zijn met franka? Vandaag gaat mijn vader mijn auto ophalen krijg em alleen pas morgen of overmorgen want hij gaat nog langs zijn moeder in appelscha..... (Grr.. Hihi nee hoor mag wel) Verder alles goed bij iedereen?????
ben ook zeer benieuwd naar franka en naar aichaatje... ah die 1 of 2 dagen kan je dus ook nog wel op je autootje wachten hier een crapy night gehad, heb heel de nacht opgelopen met soppiebaby... gaat vanmiddag vragen aan de arts of ze niet van de bmf af kan, want heb het idee dat ze daar moeilijk van poept.
Soppie, heef ze krampjes? Gebruik je daar al iets voor? Hier vannacht twee uur wakker gelegen..... Was ook niet fijn. Dochterlief slaapt og, dus had gehoopt dat ik nu ook nog lekker lag te tukken, maar helaas
goeiemorgen!! hier nu 39 weken, slik!! van mij mag ze komen... ik verlies sinds gister heel veel dik doorzichntig sliujm? klontjes ? is dat de slijmprop? jullie plannen voor vandaag?
ja ze heeft inderdaad last van krampjes en daar gebruik ik infacol voor. maar ze zit ook aan de bmf (bijvoeding) en ik denk dat ze daardoor moeilijkl kan poepen, dus ben benieuwd wat de arts zegt. jij dus ook niet echt een optimale nacht gehad. misschien dat je 's middags nog kan bijtanken? of slaapt je dochter niet meer overdag?
ja ze mag inderdaad komen en wat betreft de slijmprop die hoef je niet in één keer te verliezen, het kan dus ook in stukjes.
@ Soppie Maar klinkt het als slijmprop wat ik beschrijf? (vorige keer heb ik hem nooit gezien ) Ach krampjes, zo sneu he... Weinig specerijenen en uien eten als je BV geeft... Venkelthee mocht nog wel eens helpen, als jij het drinkt, kan kalmeren..
zoals je het beschrijft kan het de slijmprop zijn, als je hem niet in één keer verliest begint het vaak slijmerig en met klontjes en gaat daarna over in roze/rood. met j. heb ik de slijmprop in één keer verloren en heb er niet echt naar gekeken omdat ik al persdrang had. dus kan er niet echt veel over vertellen. ik houd inderdaad rekening met wat ik eet, dus tja echte krampjes kan je niet voorkomen, alle baby's hebben er last van, maar het is altijd wel sneu om te zien als ze er zo last van hebben.
@ Soppie Ja dat vond ik ook altijd heel naar!! Loop je ook rondjes met haar op je arm dat ze op haar buikje ligt? Snap je wat ik bedoel Dat werkte hier meestal goed.. Dan viel miniC. in slaap hihi.. (kan ik me nu niet meer voorstellen dat ie zo klein was!) Precies alle babys moeten er doorheen, het is heel sneu, maar hoort er echt bij.. Gaat het verder goed met jou? Besef je al een beetje wat er allemaal is gebeurd?
ja die houding ken ik, maar dan gaat ze alleen maar harder krijsen en met j. werkte dat heel goed. ik kon mij ook niet meer voorstellen dat j. zo klein is geweest, maar het is zo heerlijk frummeltje om mee te kroelen en j. wilt ook constant met haar kroelen, zo lief terwijl ik had verwacht dat j. er anders mee zou omgaan. met mij gaat het alweer een beetje ben nu wel heel erg panisch voor bloedverlies van onderen, en kreeg van de week nog de bibbers toen ik nog bloedspetters op het behang zag die over het hoofd gezien waren. het heeft dus allemaal veel impact op mij gehad, maar dat moet denk ik gewoon slijten. 14 september moet ik bij de gyn. terug komen en dan krijg ik een binnenwaards onderzoek om te kijken of er geen afwijkingen van binnen te zien zijn.
Wauw..... Ukkie een dochter!! GEFELICITEERD!! Heb niet al te veel voorweeen gehad vannacht! Wat is dat fijn... Wel heel veel harde buiken, maar die houden me niet zo uit mijn slaap. Overtijd: Soms heb ik echt het gevoel dat ik nóóit ga bevallen... *grijns* Slijmprop: van de week ben ik ook de eerste stukken verloren. Mijn vk omschreef het als 'taai slijm' dus daar moet het op lijken
Ukkie proficiat met jullie meisje... Juffie dat kan deeltjes slijmprop zijn.. gisteren hier ook deeltje verloren.. maar wilt spijtig genoeg niet altijd iets zeggen... Heb gevoel hier ook overtijd te gaan... weet wel dat het maar maximum 10 dagen overtijd zal zijn... Plannen: uitzieken.. sinds gisteren keelpijn en stront verkouden... afvallen... was bij laatste controle ook weer afgevallen... weeg nu -5 kg sinds begin zwangerschap... en was er daar tussen wel 2 kg terug bijgekomen... maar ben er niet kwaad om... babyboy doet het goed en die kilootjes die er nu al af zijn moet ik straks niet meer er af krijgen