@ Want2be DAn ben ik ook de slijmprop aan het verliezen... Hihi, als onze meisjes nou eens besluiten om eens hun mooie vlinderkamertjes te komen bekijken?
@ Soppie Lijkt me ook heftig als je er weer mee wordt geconfronteerd op die manier idd... Jeetje!! Nou ik hoop dat je het allemaal een plekje kunt gaan geven op den duur..
*buddynieuws van rosa* Kaj is infuusvrij dus geen draden en snoeren meer. Hij drinkt al "grote" flessen leeg, nu zijn glucose nog op peil houden. Misschien in het weekend an naar huis?! x *einde buddynieuws*
fijn dat je een goede nachtrust hebt gehad ja zeg zal je net zien, de meiden die al een tijd last hebben van weeen die lopen het langst.
Slijmprop deeltjes verlies ik hier nu al 2 weken. Gisteren zei ik het nog tegen Mik. Echt een absurd dikke vieze kloet glibberde er ineens uit. Zo had ik het nog nooit gehad whaha. Maar ja het zegt allemaal niets. Zielig die krampjes bij Soppiebaby. Hopelijk helpt het als ze van die voeding af is. Waneer was jouw uitgerekende datum eigenlijk Soppie ? Want2 heeft beter geslapen dus ! Zou het een voorteken zijn... Whahaha Hier ging het wel redelijk vanacht ik heb alleen ontzettend lekkende borsten heel vervelend is dat. Hier is het super weer hopelijk word het ook een beetje warm !
goedemorgen meide die bevallen zijn gefeliciflappert hier migraine vandaag niet fijn dat ik alleen aar een molletje mag want daar gaat het niet van weg heb nu al voor de 2de keer 1g genomen vandaag
Vervelend die krampjes.... Gaan we hier straks ook weer krijgen. Zo machteloos ben je dan. Ja dochterlief slaapt nog overdag, maar vandaag niet vrees ik, want ze ligt nu nog te slapen. Maar goed, heb nu net nog een uurtje mn ogen dicht gedaan.
Bizar! Maar niet zo gek met al dat spugen. 39 weken... Nog max 3 weken (heeeel irritant die opmerking)
Ik verlies al weken taai slijm, maar hier geloof ik niet dat dat ietsbvan de slijmprop is. Fijn dat je zo'n goede naht hebt gehad.
@cos: iew lekkere omschrijving van de slijmprop hahahaha... ik zou 8 september zijn uitgerekend, wel raar nu die datum naderd. ach ja zal die datum er niet veel bij stil staan, want dan is j. jarig en ben nu achteraf wel blij dat ze niet op de uitgerekende datum is gekomen... hier ziet het weer er ook erg mooi uit, we moeten er maar flink van genieten na al die regen. lekkende borsten had ik ook in de zwangerschap, en ben toen ook al pads in mijn bh gaan dragen misschien een ideetje?
Zou toch goed de slijmprop kunnen zijn! Als je kleine beetjes verliest schijnt t weer aan te kunnen groeien...
Hebben jullie allemaal lekkende borsten?! Hier merk ik geen verschil, behalve dat ik een cup gegroeid ben...
@ rosababy super ventje!! weer aangroeien, nou niks ervan!!! TIjd dat onze babys even te voorschijn komen Ik voel me een beetje lui hihi.. (niet dat ik dat ben) Ohja en ik denk da Aichaatje haar meisje al lang in haar armen heeft..
Ukkie gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam! Rosa ook goed nieuws, fijn! Juffie slijm prop kwijt, zegt niets, maar wie weet! Soppie sterkte met de krampjes! Breastmommy kan niet een moeder uit de buurt ze meenemen voor je? Rinke nog even geduld dus! W2B lekker nog even wat bijkomen! Hier relax en opruimdag, kleine man op het kdv dus even tijd nu!
Gelukkig hier geen lekkages, anders dan gisteren een gaslek... Maar mijn borsten houden het droog! Vorige keer ook tijdens de bv, alleen een TSR gaf wel lekkage aan de niet bezette kant Ik had toen lillypads en ben daar heel blij mee geweest, je ziet niets, merkt niets, en kunnen ook 's nachts zonder bh! Ik heb ze al in mijn tas zitten!