Mijn VK zegt dat dat vervelende gevoel.. Dus dan niet die felle steken maar gewoon af en toe een steekje de handjes kunnen zijn soms komen ze met hun handjes bij hun hoofdje en als ze dan al diep liggen dan voelt dat heel vreemd net of ze er een hand uitsteken ofzo whaha Ik ga ook lekker slapen !
Mama GEFELICITEERD met Aron! Fijn dat het goed gaat met hem. Hopelijk mogen jullie snel naar huis.. Moettie, wat naar zeg! Volgende keer gewoon iemand meenemen idd.. Sterkte.. Rosa, succes morgen. Lydia, jah gek he die gedachten! hihi, nog maar heel even!! Mik, ja die ieniemienie plasjes herken ik wel, maar toch lucht het soms wel echt even op Kleindraakje, jah leuk he? de hema collectie! Marloes2001, welkom! Cos, vervelend van je bekken.. Lekker rustig aan doen.. Rinke, jeetje wat een verhaal, balen zeg. Misschien kun je hem nog inruilen? of verkopen? Wel fijn dat de controle goed was Iedereen die ik ben vergeten, sorry!! Hier gaat het nog niet goed, bijna heel de dag in ziekenhuis geweest ivm mn hoge hartslag/hartkloppingen etc. Ze kunnen er niks aan doen, behalve de beeb en mijn saturatie in de gaten houden... maar het breekt me echt op, ik heb hierdoor totaal geen energie.. Als het zo heftig blijft, kan het zijn dat ze me toch gaan inleiden om de bevalling eerder te starten. Ik ga weer snel mn bed in kruipen..
Mik gelukkig oh okee wist ik niet! 3 aug was ie nog niet ingedaald iig en ik heb veeel ruimte nog zei ze. En dat met m'n 1.60m. Zal wel andere ruimte bedoelen
even vluchtig gelezen, ben nu moe genoeg om langer door te tukken hoop ik. Weltrusten en niet stiekum bijschrijven hoor, er is al genoeg te lezen
zo weer lekker veel gekletst vandaag haha morgen lees ik wel even bij nu heb ik er e kracht niet meer voor vandaag bij de gyn geweest en alles zag er weer goed uit beentje 32 w hoofd 33 w en buik 39 w (dik tonnetje haha) qua gewicht was het nu 2600 gram maar de verhoudingen zijn wel vreemd vind ik. over 2 weken weer terug en dan gaat hij kijken of hij me kan inleiden hij hoopte dat ik dan al bevallen was ??? ach ja dus man lief had er toch niks over te zeggen en knikte maar ja en amen haha zo ik ga slapen tot morgen
Goede morgen Jippy ben blij! Heerlijk geslapen eindelijk weer een keer! Nu net pas voor de 1ste keer wakker :-D Moest ik ff met jullie delen!
*is jaloers* (is al voor de vijfde keer wakker) Nee hoor, tis je gegund! Heerlijk is dat zeg, zo'n lange nacht slapen!! Ik kan die niet meer herinneren!!
Thanks!! De meeste foto's heb ik zelf gemaakt Ik heb inderdaad een spiegelreflexcamera en wij vinden fotografie allebei erg leuk... dus we amateuren wat
Moguh, Geen goede morgen hier, vroeg bedje uit want we moeten vroeg in het ziekenhuis zijn. Echt een klote nacht gehad, zoveel last van mijn bilspier en trok naar mijn onderrug dus ik kon op een gegeven moment niet draaien me benen niet optrekken of strekken helemaal niets. Heb liggen janken van de pijn. Het gaat nu ietsjes beter maar lekker is anders........ ben zooooo benieuwd wat ze straks gaan zeggen. x
Dammir fijn dat alles goed is! Waarom zo vroeg inleiden als kleintje tvzo goed doet? Misschien heb ik ergens overheen gelezen hoor rinke joepie!!
Rosa klinkt als zwangerschaps ischias! M'n collega had t al vanaf 9 weken en kon idd ook amper lopen. Succes in t ziekenhuis! Rest goedemorgen. Ben kapot maar zoonlief is al wakker. Blehh vroeg voor zijn doen. Ga er zo maar uit
Su shine, wat rot dat je je niet top voelt. Moet je elke dag voor controle? Rosa, succes weer vandaag. Beeb is hier rustig.... Heb nog niets gevoeld en ben toch al ruim een uur wakker. Bah vind het maar niks. Die laatste weken ben ik zo bang dat er iets fout gaat. Je hebt er gewoon geen grip op, dat is het frustrerende.
Morguh Hier ook geen goede morgen hoor.. eerst werd ik wakker om 3 uur moest plassen.. en toen werd ik wakker met pijn op mn borst wat veranderde in slokdarmpijn? Geen zuur maar, nouja verschrikkelijkk! Ben uit bed gesprongen van de pijn.. MAar was zooo moe dat ik weer wilde slapen.. Nu slaapt mn kleine mannetje nog, dus kan ik nog ff 10 min 'liggen.. Ik heb wel een superdeluxe naaimachine hihi kan ook bordureren etc.. maar uhh internet hahah, nee zit er niet op. Laptop stond naast mee.. zat met wat andere meiden te kletsen en tsja kon nie tkiezen haha! Sunshine jeetje!! Das ff schrikken van je hartslag. Ben ja l naar de internist geweest? Bij mij hebben ze toen een 24uurs meting gedaan.. Wellicht kunnen ze dat bij jou ook?