Lilypadz werkte vorige keer goed tijdens de zwangerschap maar daarn Ik heb nu in de aanbieding die Natusan zzoogcompressen gekocht, die vind ik persoonlijk erg fijn! Van kruidvat ook, etos weer niet.. hahah Hema waren wel oke... Hebben jullie veel luiers ingeslagen bij Kruidvat?
Jaaah ik heb al een tijdje pads in mn bh. Maar snachts slaap ik liever niet met bh. Maar goed dan maar met topje gaan slapen en pads.. Acihaa is idd verdacht still... Ben benieuwd. oh ja 8 sept Soppie .. Dat is nu bijna toch wel apart dat ze er gewoon al is he ? Ja hoe omschrijf je het anders die slijmprop whaha gewoon vies brr Slijmprop komt inderdaad in stukjes als de beeb ligt te duwen tegen de uitgang. Het schijnt inderdaad zo te zijn dat het weer bijgroeit.. Het ruikt hier buiten gewoon naar zomer zo lekker !!
Daar ben ik ook benieuwd naar... En inderdaad Juffie, laat die kleintjes maar hun vlinderkamertjes komen bewonderen!!
Nee geen kv luiers, bon uitgeprint maar ik vergeet hem steeds! Hier juist met gewone en uitwasbare Compressen ellende! Zogen zich vol en dan kwam de stroom pas echt op gang!
Ik heb 5 pakjes kruidvat luiers .. Jullie dan ? 3 had mn moeder gehaald 1 kreeg ik bij de tas en 1 door mn zusje whaha.
van die gratis luiers had ik 20 pakken op voorraad maar het gaat echt hard dus iedere week haalt mijn schoonmoeder er een paar bij (heb nog heel veel van die bonnen liggen)
Soppie: wat vervelend van die krampjes.. Slijmprop: hier nog niet gespot.. Lekkende borsten: alleen als ik er in knijp... Verder groeien we gewoon verder haha... Aichaatje: heb nog niets van d'r gehoord als d'r buddy. Denk dat ze het te leuk heeft met haar man... Rosa: wat fijn dat ie ws al zo snel naar huis mag !!! Luiers: geloof iets van 8 pakken..
ik vind persoonlijk de zoogkompressen van natusan erg fijn. goed gevormd en zuigen inderdaad niet alles leeg.
Wasje staat al aan. Ik ga nu even boodschappen doen dan kan ik straks als het echt echt echt lekker warm is lekker relaxt in de tuin zitten. Ik ga nog even langs de kruidvat ze hebben nieuwe kleurtjes nagelak en me als nagelakfreak moet dan even kijken of er iets tussen zit voor mij. Geniet !!!!
ik gaat jullie weer even verlaten, loop nog rond in mijn duster en moet vandaag nog een hoop doen, maar kom vanmiddag nog wel even spieken of er nog baby's zijn geboren. fijne zonnige dag toegewenst
hii ! pff heb me toch koppijn ! dacht nog ff te slapen maar als ik eenmaal wakker ben kan ik toch ni meer slapen.. (wel goed geslapen trouwens ) rinke, autotje is iig onderweg naar huis ! nicee. elsken beterschap! juffie, ik heb geen verstand van de slijmprop want2be, ik deel je gedachte ( dan weet je wel wat ik bedoel hihi ) cos, oeh das niet fijn lekkende borsten!.. hier gelukkig geen last van.. wel 1,5 cup gegroeid ofzo (ben blij als ik mn eigen boobies weer terug heb ! bh's zitten nu ookal voor geen meter meer!-> doe ik gewoon ni meer aan als ik ni wegga haha ) kruidvat luiers.. zal straks er nog es langsrijden.. moet je wel verplicht ook iets kopen toch... hier waren ze vorige week ALLEMAAL op .. int centrum en ook in die daarbuiten.. stomme KV (heb er trouwens nog geen gehaald alleen die uit dat gratis tasje )
Goed nieuws rosa! Ukkie van harte met jullie dochter! Hier een erg vermoeide mama. Aron meldt zich snachts om twaalf uur en rond drie uur. Na de voeding van drie uur steunt en kreunt hij van de krampen om vervolgens om half zes weer voeding te willen. Noah is sochtends altijd om vijf uur wakker en wil dan naar beneden. Dus weinig slaap zo. Aron groeit goed. Is morgen twee weken thuis en is van 2200 gr bij thuiskomst naar 2690 gr vandaag gegaan! Ow en vandaag was ik uitgerekend.
Blegh ik had net zo'n buikpijn dat ik 2 paras heb genomen... nu ik weer zit begint het weer Net ff de post weggebracht met mn kleine man, heel stoer, hij mocht de brief vasthouden Hahah en zo gaat hij naar bed en ik ook
NEe ik bedoelde KV luiers dat ze deze week in de aanbieding zijn 2 plus 1 gratis. Ik heb 3 pakken 1 ingeslagen voor ukkiepukkie en 3 pakken voor mn zoontje. Ze zijn niet zo heel vaak in de aanbieding, vind ik.. @ Mama Ohhh wat een rotnachten zeg!! Kan je niet één nacht vragen of je man het overneemt? @ Want2be Voel je je vandaag wel wat happy-er?