misschien slaapt ze? Ff chocola eten haha! Ga je 5 weken van te voren met verlof? Lekker hoor!! Ik heb nu verlof tot 3 dec. en dan ... is het klaar...voor een jaar
Ja anders had ik na de vakantie nog 1 week moeten werken, niet handig. Ik neem ouderschapsverlof op tot eind febr.
Adnalie snap dat je het spannend vindt! Is het ook. Hopelijk krijg je snel weer een por juffie jeeeeej! Genietse hierrrrr aaaaaaahhhh stond net te kokhalzen... Sta in de badkamer en komt zoontje (19mnd) aanzetten met iets. Ik zeg "bah" dus hij laat het vallen. Hij raapt t weer op en wil t aan mij geven... Was t een hoofd van n veldmuis!!! katten...grrr
ohhhhhh bah lottie!! Gatsie!!! @ Adnalie Heelrijk geregeld zo idd voor een week ga je niet meer werken hehe.. en lekker verlof daarna
gelukkig dat het geluid goed is. beweging had ik van de week ook niet, had soppie aan de lijn en zei dat het me niet lekker zat. We hadden nog niet opgehangen of mijn ribben werden uit elkaaar getrapt en buik ging alle kanten op. Hopelijk laat beeb zich snel voelen ik ga naar benee moeders is onderweg en dan weer op controle
Goedemorgen! Bedankt voor alle lieve reacties.... En het is echt elke keer als ik alleen ga, dat er iets gebeurt! Dus heb moeders opgetrommeld en die gaat vanmiddag weer gezellig mee.... Had zoiezo mijn dag, want 's avonds hadden we hier toch een knal! En uitgerekend op dat moment was ik alleen thuis, want hubbie was nog werken. Ik heb gewoon 2 uur op de bank gezetten what's uppen met vriendin omdat ik de bank niet af durfde... Ben beetje een mietje geworden geloof ik Heb nog steeds geen idee wat het was. Sunshine, wat vervelend zeg hartkloppingen... ik word al kriebel als ik het even heb. Dammir, zolang het kindje eigen lijn blijft volgen gaat het goed. Maar wel apart dat ie over 2 weken al wil inleiden, terwijl kindje mij zo klein lijkt... Meestal laten ze het dan zo lang mogelijk zitten. Jeeeiiijjj Rinke! Rosa, kunnen ze niets aan die bilkramp doen? Fysio ofzo? Succes dadelijk! Adnalie, kindjes schijnen tegen het einde wel rustiger te worden. Heb je al een beetje geport enzo? Ik kon mezelf ook gerust stellen met Angelsound, hoop dat het voor jou ook werkt. Juffie, gefeliciteerd met de 1e dag van je verlof! Ieuw Lottie! Gelukkig komen mijn poezebeesten niet buiten, maar die staan wel te schreeuwen alsof hun leven ervan af hangt als ze honger hebben
Ja pakketje is binnen, ik kanweer voor de dag komen, ook nog ff lekkere joggingbroek erbij. Denk na de bevalling ook wel fijn. Ik weet niet of ze dat nakijken, hihi ben nog een groentje. Vandaar dat ik ff vroeg of jij dat wist. Door die afscheiding(WATERIG) ben ik bang dat ik het verschil tussen vruchtwater en die afscheiding dalijk verkeerd zie.
@bewegen: spannend he, als je even niets voelt... Ik had het gisteren. De kleine was de hele dag al superrustig. Normaal gaat ze dan los tijdens het avondeten, maar helemaal niets! Toen heb ik een stukje chocolade gegeten en toen voelde ik een beetje. Daarna iets warms tegen mijn buik aangehouden en toen danste ze haast de salsa... @Lottie: Jakkie! Brrr... je maag zal wel omgekeerd zijn... Hoe gaat de verhuizing verder? @Juffie/Adnalie: geniet van jullie verlof! @Dammir: wauw, voor jou komt het ook dichtbij! Meiden, fijne dag! Hier komt een vriendin cupcakes bakken... Jullie leuke plannen?
even bij dit deeltje melden... beetje druk hier met de kinderkamers... maar volgende week is de vakantie voor ventje gedaan zal ik eens wat bij komen lezen...
@ Rosa, succes dalijk. Dalijk met een datum komt het toch allemaal wel erg dichtbij he. Hoop dat jullie gup een mooie ctg geeft. @ Moettie, fijn dat moeders meegaat! @ Sunshine, jeetje hartkloppingen, denk jij dalijk de 3e of 4e augustus mama. Hoop dat beebje nog lekker ff in je mag blijven. @ Lydia, leuk he! Ik kan ook echt niet wachten op ons knulletje @ Lottie, wanneer veracht je in jullie huis te kunnen trekken? HArde buiken zijn niet zo raar denk met jullie verhuizing. @ Rinke, ben jaloers. @ Slapen, hebben jullie ook last van nare dromen, pff wordt er gek van. Dan wordt me man vermoord, dan worden we bekogeld met naalden...... Oh ja en als ik maar iets op me rug lig snurk ik heel erg(schaam schaam). @ Geboortekaartje, hebben jullie die allemaal al of nog niet. Wij laten m dinsdag definitief maken. Ook de teksten enzo. Alle adressen in excel gezet en de stickerlabels kunnen worden afgedrukt. Hihi scheelt een hoop werk.(Misschien een tip) Vraagje houden we op onze zp hyves ook een lijst met de geboortes bij? naam, gewicht, weken, dagen Of is deze er al?
Goedemorgen allemaal... @Cos, haar handjes voel ik daar wel. Het is echt een snijdende stekende pijn. Ach laat ze maar lekker diep liggen dan is de kans dat ze terug draait klein. Hoe is het met je rug en benen? @Sunshine, nou schiet bij jou ook niet op he. Vooral omdat het je nu gaat opbreken zou ik toch eens samen (met je partner) een gesprek gaan voeren. Doodop aan een bevalling beginnen is niet echt wenselijk lijkt me. Hoevaak moet je nu naar het zkh? @Lottie, haha ja die ruimte. Formaat buik/bekken zegt niks over je grootte hoor. MIjn vriendin is heel tenger en 2 kids zonder moeite binnen paar uurtjes eruit. Nou ik ben een stuk langer en steviger maar bij mij zijn mijn bekken gewoon niet zo ruim (ondanks die verweking en instabiliteit maar ok). Ach je hebt nog even tot de liggingsecho, als je beeb dan maar goed ligt ha haha. Hoe is het met je huis? Ha ha lekker die muis onder je snufferd.. Mijn katten (3) leggen ook bijna dagelijks verrassingen neer, alleen mijn zoontje snapt al dat hij er af moet blijven... brrrr @Rinke, lekker dat je goed hebt geslapen.. Niet gedroomd over autos die het niet goed doen? @Want2B, kan je wel zien ja. Die foto met die boot is wel een gave hoek. En die van je buik, heeft je vriend/man die genomen? Leuk met die schoentjes erop he. @Rosa, succes vandaag! @Adnalie, bij mij was het ook gister, vannacht en vanmorgen erg rustig in mijn buik. Ik merk wel dat als ik iets zoets drink of eet, ze daar wel op reageert. Vervelend hoor. Maar als je je echt zorgen maakt, zou ik toch gewoon bellen. Kan jou het schelen. @Juffie, jeetje wat lekker dat hij zo lang slaapt./..jaloersssss @MOettie, fijn dat je moeder meegaat. Echt alleen gaan is geen goed idee. Ik heb dat vorig jaar bij de 3e echo toen gedaan, tegen mijn man...nee joh ik ga wel, ga jij maar werken. Nou toen kreeg ik te horen dat het hartje niet meer klopte, nooit maar dan ook nooit meer alleen!! Succes!! @Smile, geen idee hoor. Maar als je bang bent dat je vruchtwater verliest, zou ik vragen of ze willen kijken. Maakt dat nou uit. Als je onzeker bent, is ook niet fijn. Adressen, ik ga ze allemaal schrijven, persoonlijk vind ik dat leuker staan. Heb alle adressen ook in excel staan, vanuit Outlook. Op de hyves had ik ook wat gezegd over een bevallingslijst, zal zo eens kijken. Wel leuk ja. Hier een rustig dagje, werkster komt zo (hihi eindelijk na 5 weken) en man is met zoon en vriendje naar Ahoy www.jeugdvakantieland.nl Dus die zijn de hele dag wel weg.
Goedemorgen, Jeetje zijn we dit deel echt pas net begonnen haha zoveel berichten al! haha zoooo herkenbaar, wordt soms gek van mezelf van dat gedraai de hele nacht : dat heb ik ook heeft dat met indalen te maken? jeetje wat triest! *hug* nou ik heb gisteren een erg lekker recept geprobeerd van de AH Allerhande - Albert Heijn errug lekker! @Rinke: ik heb inderdaad een kleine trolie maar ben benieuwd of alles erin gaat (als je ook een ochtendjas meer moet etc). *knuf voor je auto* misschien is het alleen een lek, daar is wel een relatief goedkope oplossing voor. @Moettie: hug* kan me voorstellen dat je je helemaal lamlendig voelt bij zo'n bericht en als je dan ook nog alleen bent! Welkom Marloes2001 Hoop niet dat dat je geboortejaar is Gekke datum: ben uitgerekend op de datum dat ik vorig jaar de curettage heb gehad haha dat heb ik dus ook de hele tijd (waar jij meisje zegt heb ik dan jongen ) en dan ben ik nog niet eens zo ver als jij Hobby's: ook fotografie, taarten en musicals (zingen/acteren)
goodmorning! sunshine.. knuffel voor jou ! hoop dat je je snel beter gaat voelen en anders ingeleid word.. met beebje moet het wel goedkomen ( en dan kun jij er ook weer tegenaan ! Kus! ) dammir, ach ja kan dat ie korte beentjes heeft toch ?! en grote buik.. ach jaaa ! gaat er ook wel weer af Rinke Hihi , wat dacht jij '' dat moeten de meiden weten ! '' hier ong. 3 keer wakker geweest.. ik blijf dan zo stil mogelijk liggen en hoop dat ik heel snel weer slaap haha ! uiteindelijk tot 10.00 geslapen
hello girls, geen tijd vandaag, gaat zo weer naar het zh... met ''soppiebaby'' gaat het goed dikke knuffel voor alle meiden hier greetz....