September mama's 2011 DEEL4 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie mooie meisje!!!!

Soppie: vervelend die krampjes, hopelijk gaat het snel beter. Kan me voorstellen dat het nog allemaal uit je systeem moet wat je hebt meegemaakt is echt niet niks hoor, neem je tijd!

Want2be: hier ook geen lekkende borsten ook maar 1 cup groter

@Lydia: ik heb het wiegje inderdaad al opgemaakt, staat wel nog op de babykamer. Haha die foto van je kat is echt onwijs leuk!

Franka: Gefeliciteerd meid, fijn te horen dat alles zo goed gaat!

Rosa: wat fijn dat Kaj het zo goed doet dat hij morgen naar huis mag!

Gebakje: Fijn dat jullie lekker naar huis mogen, ik heb even gemist wat er met zijn voetje was maar duim dat alles met masseren goed komt^^ en wat een mooi manneke!

@Cos: vocht vasthouden... ik lijk wel een spons! Mijn benen en voeten lopen in een rechte lijn door :(

@mik: het was inderdaad HEET!!! Pff het waren twee heftige dagen... een super bruiloft, alles tot in de puntjes verzorgd. De ceremonie was op een oud landhuis met alleen maar antieke spullen dus het flitste wel door mijn hoofd dat als mijn vliezen zouden breken ze daar niet blij mee zouden zijn haha. Daarna was er champagne (met en zonder alcohol) en taart in de tuin met bijna geen schaduw en geen zitplekken! Daar dacht ik wel even dat ik van mijn stokje zou gaan... toen met de bus naar het hotel, daar was het goed toeven in de tuin, heerlijk in de schaduw. Maar na de avond die vreselijk gezellig was met super goede muziek, merkte ik toch dat de dag iets te veel van het goede was. Op de hotelkamer heb ik eerst een kwartier met mijn benen in bad gezeten en er koud water over heen laten lopen ... zo dik had ik alles nog niet zien opzwellen en de hele nacht heb ik geen oog dicht gedaan van de pijn, dus heb rond 4 uur maar een paracetamol genomen (dat hielp overigens niets). Na het ontbijt ben ik naar huis gegaan en ben meteen in bed gekropen (gaat niets boven je eigen bed nietwaar^^) daar knapte ik van op en om 16 uur weer richting hotel waar het hele feest van voren begon hehe. Om 20 uur gingen we met de bus naar de feestlocatie. Ze hadden een onwijs goede band en de sfeer was goed maar het was ongelooflijk warm binnen en er werd gewoon gerookt :( ik voelde me al heel snel heel naar en om 23 uur ben ik dan ook naar huis gegaan... blij dat ik het had overleeft en dat de kleine was blijven zitten hehe. Vandaag lekker bijkomen en helemaal niets doen dan alleen de voetjes hoor houden :)

@Tab: hoop dat je je weer iets beter voelt *knuf*

Aichaatje: welkom terug, jammer dat het je internet verbinding was waardoor je er even niet was :p

2. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Tab: wat een heftige nacht heb je achter de rug! Sterkte joh!

Juffie: wij kunnen elkaar de hand geven. Heb weer 5 uur wakker gelegen met voorweeen. :(

Cos: ik ben ook nog niet helemaal terug in 'normal size' Dikke vingers en kuiten ;)

Jaaa... Loepie is weer terug! Fijn dat je het allemaal overleefd hebt! ;)

Aicha: lekker gevoel zeker dat je gyn weer terug is. Nu kan het bevallen echt gaan beginnen :p

3. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Ik moet het even van me afschrijven:

Hier weer een ouderwetse nacht met voorweeen gehad. Pfff... ik kan er niets aan doen maar ik ben er echt helemaal klaar mee. De eerste twee uur zit ik de hele tijd tegen mezelf te zeggen: het zijn maar voorweeen, dus negeer ze. Maar na een uur of 3/4 zijn ze al een stuk pijnlijker en komen ze sneller. Hierdoor denk ik dan uiteindelijk: het zal nu tóch wel gaan beginnen! Maar na een uur of 5 zakken ze weer weg. Wat een rollercoaster! *zucht*

4. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    :( W2b het is ook wat he ..

Loepie fijn dat de bruiloft mooi was en dat je het volgehouden hebt !!

Oh mijn borsten lekken toch al een redelijke tijd maar in middels is het veranderd van vloeistof ofzo. Veel dikker en geler lijkt het wel.

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    here i am :) , weet niet of het al bekend is maar zuurtje is aant bevallen ( of al bevallen ;) ) ik ga ff terug lezen..

6. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Jammer van alle voorweeën, maar geen baby's vannacht. Het lijkt me echt heel frustrerend al die valse starten..

Mijn nacht ging best aardig. Wel ieder uur wakker om te plassen of te draaien en die HITTE! Maar in ieder geval tussen 23 uur en 07:15 redelijk kunnen slapen. Voel me een gelijk een ander mens!

Alleen zou mijn zoontje wel achter het behang kunnen plakken. Hij kan zich geen 5 min alleen vermaken en zit alleen maar te drammen en jengelen. pffffffff. En ik heb nog wel kinderliedjes opstaan in de hoop hem in een betere stemming te krijgen.

@Loepie; Wat knap dat je met deze termijn nog naar zo'n bruiloft gaat! Ik had met 34 weken de bruiloft van mijn zus, maar dat was echt al ontzettend pittig. 's Avonds continu harde buiken en dus op tijd weg gegaan.

Ik hoop voor alle zwangeren met voorweeën dat het snel overgaat in het echte werk!! Of dat het iig iets doet qua ontsluiting.

7. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Zuurtje aan het bevallen... :$ tell me more!

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Tab fijn dat het weer wat beter gaat.. jeetje indd een karatekid zeg !

hier misselijk/koppijn en mn buik voelt (nu al iets minder dan toen ik wakker werd gelukkug) alsof ik 2 dagen aan 1 stuk heb gesport.. auwths !

want2be, ik snap dat je het voort gehad hebt hoor.. pff !

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha ik dacht dat die niet alleen mij als buddy had :p ! hier t smsje van vanochtend 7.00: Goedemorgen sinds 3:20 regelmatig weeén. VK is geweest. 3 cm opening maar baarmoederhals nog niet volledig verstreken. als schoonouders hier zijn gaan we naar het ziekenhuis. liefs van zuurtje..

* dus of ze echt aan het bevallen is weet ik niet maar heb daarna niks meer van dr gehoord.

10. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Spannend hoor Zuurtje ! Zet hem op meis.

11. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Go zuurtje goooooo!

Ik ga met een uurtje naar de gyno :)

12. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Wat goed dat zuurtje aan het bevallen is! Zet 'm op meid!

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    spannend aichaatje..
    hij is iig weer terug :)

14. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Zet 'em op zuurtje!!!

*Jeetje zuurtje is er vlot bij. Pas over 20 dagen uitgerekend ;) *

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    voorpieperddssss !! wij zijn aan de beurt ;)

16. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ja Ja Zuurtje is er ook vroeg bij ! Maar die liep ook al een tijdje met weeen dacht ik.

17. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Hey Cos, voor jou komen de 37 weken lekker dichtbij! Voelt goed zeker... :)

18. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Wow Zuurtje is ook aan het bevallen...spannend!!

@Lydia, Want2B....jullie ook nog zwanger...
    hier dus ook..

@Want2B, echt vervelend dat je steeds die weeeen hebt en dat het dan weer stopt. Moet je di weer naar de VK?

@Cos, je melk is al lekker bezig. Kan hij dinsdag gelijk happen ;)

@Aichaatje, haha nou dat lijkt me ideaal dat je nu al zoveel cm zou hebben...

19. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Ja... dinsdag weer naar de vk. Maar ik durf niet meer te hopen op ontsluiting :(

20. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Want2B, nee dat snap ik...maar er gebeurt wel van alles. En dat is toch ergens goed voor. Snap wel dat je nu graag wilt bevallen hoor. Morgen 40 weken dus het is genoeg...en zeker gezien dit forum dat er toch nog niemand de 40 weken heeft gehaald. Je zou bijna denken dat het een uitzondering is, terwijl de meeste kindjes tussen 40 en 41 weken worden geboren.

Zeg ik nu makkelijk terwijl ik er ook wel klaar mee ben hoor...alleen hier gebeurt er nog helemaal niks...

Deel Deze Pagina