welterusten duimerijntje.. zal mij verbazen hoor als ik vanacht ineens aan de gang ga dusss tot morgen !
* BUDDIE- NIEUWS * Mik is weer thuis CTG en de echo waren goed, Ze moet het goed in de gaten houden 5 bewegingen per dag. Er was wel wat weeen activiteit maar omdat ze onder behandeling van de VK staat mocht ze naar huis. En mocht het wel beginnen gewoon de normale gang van zaken VK bellen en dan naar het Ziekenhuis. Ze gaat nu slapen. En ik ga ook liggen !!
@cos, mijn buddie is/was becky.. maar die is nu vast druk met dr kleine man @mik, gelukkig dat het in orde is ! heb je in ieder geval weer wat meer rust ! Slaap lekker iedereen !
Meiden die gaan slapen weltruste allemaal! Ik ga het ook proberen straks maar heb er een hard hoofd in.......
Juffie gefeliciteerd! Mooie naam ook Mik gelukkig weer thuis, groot gelijk dat je even bent gegaan! Aicha, hopelijk gaan je harde buiken over in weeën... Trusten allemaal!
Juffie gefeliciteerd!!! Nou meiden wie gaat morgen bevallen.. gaat zo snel nu!! Weeen@ Zijkant, benen, boven , rug... De rest kan ik vd moeheid niet meer onthouden, sorry als ik iemand vergeten ben!
Ha Cos, nee geen dubbele buddy hier... Misschien wel een goed idee Juffie is natuurlijk lekker aan het moederen geslagen nu!
Hier vanaf 17.30 tot 23.00 uur weer voorweeen gehad. Maar gek genoeg kan ik nog steeds niet slapen! Ondertussen heb ik wel de uitgerekende datum gehaald! Wie had dat gedacht met al drie weken voorweeen? Ik hoop dat jullie allemaal heerlijk in dromeland zijn...
Gefeliciteerd met je uitgerekende datum hihii Hopen op een snelle komst Ik hoop dat je toch nog kunt slapen. Hier ff wakker maar geloof dat de 'klachten' van gister een stuk minder zijn... Op naar rest van de nacht..
Goedemorgen dames! Hoe hebben jullie geslapen? Hier was de nacht prima! Alleen van 6 tot 06:45 wakker gelegen, maar dat mag geen naam hebben. Daarna nog tot 07:30 geslapen. Alleen heb ik het idee dat ik niet geslapen heb, zo moe!! Om 09:30 bij de VK zijn. Zal wel een kort bezoekje worden, want ik denk dat er niets bijzonders is.
Ja ja want2be en ik zijn dan de (gelukkige) meiden die toch echt de 40 weken hebben gehaald! en als het aan mijn idee licht haal ik de 41 ook nog wel ik moet om 11.00 naar de vk.. maar denk dat die me net zo makkelijk weer bloeddruk meet/beebje luisterd en weer weg stuurd.. pff ik wil mn meisje ziennn !! verder op zich wel goed geslapen maar als ik wakker word en ook maar beweeg heb ik t idee dat er 6 stenen om mn buik liggen joh! zo zwaar&pijnlijk ... ach jaaa!!
Suc6 bij de VK dames die moeten ! W2B en Leeuwtje mischien kunnen wij drieen nummers uitwisselen. Ik hoef natuurlijk nog niet te bevallen ..... Whaha. Jullie liggen ook weer heel dichtbij elkaar. Mik is mijn Buddie maar voor jullie is het ook leuk als er updates ed op het forum komen mocht het zover zijn !!
Morguh... Hier een hele onrustige buik.. veel weeen gehad vanacht.. en veel bloed gezien.. en een groot stuk "sorry" denk slijmprop met veel bloed.. Gaat nu over in oud bloed?? Succes bij de controles vandaag