ja het zal wel kloppen dan idd. Uiteindelijk dalen ze helemaal in het geboortekanaal natuurlijk.... hopelijk..... ooit.. ik ga even een warm bad nemen.
Ff snel en ego, net weer terug van zkh, pijn is niet normaal. Echo gehad, geen scheurtje inmiddenrif maar nierstuwing...... Kleine ligt volledig op mijn lever en nier-circuit. Niets aan te doen volgens vk, overmorgen gaan ze kijken of ik gestript kan worden. Tot die tijd op links liggen en heel stil blijven liggen..... Kan wel janken!
ja ik heb 1 kleur ervan.. ene de prijs ja helemaal goed! haha en ze lakken nog goed ook (wat mij verbaast voor de prijs) nieuw collectie vond ik ook niet echt spectaculair..
Ach Tab... Meis wat een pech nog zo op het einde ... Sterkte hopelijk kunnen ze strippen. Sunshine ik heb op de momenten dat hij zo druk en duwt ook meer slijmverlies hebben jullie dat ook ..
@ Tab, jeetje das K.. wist niet dat die kleine zo erg in dat circuit kon trappen. Hoop dat je morgen gestript mag worden. Hou je taai.
Mik man gaat zo verder met de kast. Net gegeten. Waren gisteren pas laat thuis van die verjaardag. Maar nu zal t wel sneller gaan, het vervelendste is gedaan. Oja nog 1 grote deur, das ook wel ff werk. Cos whahaha stukjes op je nagels. uhuh ik had bij M maanden geen nagelak op gedaan en kort voor de bevalling had ik er ineens weer zin in. Maarrr t brak er nogal snel af en ik was m'n remover kwijt. Dus sta op de foto's met mooie half roze nagels. Nu weer opeens zin om t op te doen (zal t wat betekenen ofzo???), maar ondertussen weer erg armoedig! Dit keer licht blauw
Tab, sterkte meid!! Erg vervelend dat je er nu zo last van moet hebben... hopen dat die kleine snel beseft dat hij/zij er beter snel uit kan komen!
Rinke ja dacht ik ook al aan gisteren. Maar dat vind ik dan weer zonde omdat ik weet dat ik ergens twee volle heb hahaha. Hmm jammer dan, komt vast wel op.
Ow wist niet eens dat ze mini flesjes hebben!! Ik ga eens even kijken welke winkels er hier in de buurt zitten
volgens mij hebben ze bij het kruitvat of hema wel kleine(re) flesjes.. en anders zijn die pads misschien wat voorje..
Ja kleine lag op bed, maar goed vanmorgen verveelde ik me ook, kwam hier weer eens met bakken uit de hemel. Ik heb een hekel aan de maandag en dinsdag!! Verder voel ik me aardig. Wel al heel de dag zeurende onderbuik. Menstruatiekrampen. Beeb laat af en toe wat van zich horen. Foto albums..... dat is een goeie, moet ik ook maar eens aan gaan beginnen.