Goedemorgen ladies! Ik kom net mijn bed pas uitrollen.. erg he? Had gisteravond visite (kennis van kennis) en die vond het geloof ik erg gezellie hahaha Ze had voor mij boodschapjes gedaan in NL! Een nieuw slaapzakje (die van zeeman met olifantje, leuk ding maar wel 70 cm.. is wel erg groot niet?) misschien afspelden? Speentjes, en pindakaas! Kreeg al cadeautje een pyama van ik hou van holland... en mama! So cute! en daar ook spuugdoekjes en sokjes bij! lief he? Zo even ontbijten en douchen! Tot straks! Wowwwwwwwwwwwwww Rosa nog 12 dagen!
het inleiden bij mij is voor mijn zwangerschapssuiker en voor 2 x bevalling met schouders vast waarvan de laatste keer met bijna fatale afloop. ze wogen allebei zo rond de 4 kg. maar nu gaat het niet om het gewicht maar om de schouders en aangezien de romp voorloopt en de combinatie van mijn medicatie voor suiker is het beter om in te leiden.
Domme vragen zijn er niet heb ik altijd geleerd. Nee datum staat vast, die maandag ervoor (en aankomende week ook nog 3) controles en dan kijken ze. Die laatste maandag kijken ze hoe hij ligt en of ik al ontsluiting heb, ligt smurf dan nog in stuit gaan ze hem draaien AARRGGHH dus ik ben al in gesprek met hem. Hij luistert naar iedereen, oma eerst terug van vakantie, tante die 40 wilde zijn (31 juli) andere vrieden die 6 aug terug kwam van vakantie en dan nu ineens mama plagen en in stuit gaan liggen. Is eergister gebeurd overigens want toen ging me buik zo gek doen ineens. Hele aardverschuiving leek het wel. Gister ook het idee dat ik niet lekker door kon ademen en dergelijke, dat het niet lekker zat en dat blijft nu wel hij zet zich af en drukt met zijn hoofd me complete ribbenboog en longen in elkaar........ heb het er best benauwd van. Dus zo even lekker onderuit op de bank en dan even goed gesprekje met hem voeren en terug laten draaien.
@ Rosa Jeetje meid spannend!!! Als iedereen gewoon zn beebje binnen houd ben jij de volgende op rij @ Dammir Voor jou dus ook een inleiding, spannend!! ZOOO ik ben net terug was ff op visite, dus lees vanmiddag weer verder bij. Ga even noodles eten.. zwaai!
@ Aichaatje Je bent maar weer verwend Doe je goed zo!! Mn krachtvoer is weer binnen, ik ga tukken.. jaja ik ga liggen en niks doen..
Hier nog eentje die amper kan ademen... pffffffff benauwd zeg.. beep drukt lekker door Ha Juffie wat verstandig... Ik ga stevige tomatensoep maken... heb ik zin in
Het draaien hoeft geen pijn te doen hoor Rosa .. Mijn moeder heeft dat ook gehad en die is echt kleinzerig van zichzelf whaha. MAar als hij nu niet draait dan word het een keizersnede toch ? Vind die dan wel plaats op dezelfde dag ? Ik dacht altijd dat als er geen spoed was dat ze dan gewoon pas helpen als er plek is.
Mn man werd net " wakker" hij zei ineens, schat onze dochter komt bijna.. haha!! Grapjas Hij denkt zelf rond 4 sept. Ik heb echt heerlijk geslapen!! Daar knapt een mens van op!!
Maandag de 22e gaan ze nog kijken hoe hij ligt en of ik al ontsluiting heb........ Geen idee of ze hem dan draaien of die woensdag of????? De arts werd voor spoedje weggeroepen dus kan nu maandag pas vragen stellen verder maar deze staan al wel op het lijstje!!
Joehoe! Rinke, nog steeds geen idee. Dacht aan een ontploffing van een ketel of zo, maar heb ook geen ambu of brandweer gehoort. Echt zo gek... Cos, douche is hier ook tijdens het douchen aan de beurt! Althans, zover als ik kan komen dan he Rosa, wat een mooie datum! Zelf gekozen, of opgelegd door de arts? Spannend hoor! En spreek Uk maar eens flink toe dat ie wel even terug moet draaien hoor! Och al die vragen... hier staan er ook nog genoeg! Dammir, als je al 2 x met schouders vast hebt gezeten waarom dan geen keizersnee ? Das dan toch veiliger? Zo, dat gekke kind van mij heeft weer een showtje weggegeven! Thuis geen beweging in te krijgen en aan de ctg lag het gewoon niet stil! Vriendinnetje lag er ook en die van haar was ook zo druk, dus wij denken dat ze elkaar lekker aansteken! Dadelijk nog even langs de vk om een en ander te bespreken, misschien weet zij wel antwoorden op mijn vragen bedenk ik me nu... Dus tot vanavond! Heb alle tijd want hubbie is WEER laat
@ Aichaatje Is de soep lekker? mijn kleine mannetje slaapt nog steeds. ZAt net ff online te kijken voor zn verjaardag naar een dekbedovertrek met treintjes, maar er is genoeg.. Aha ik hoor hem,denk ik...
@ Moettie Volgens mij voelen die boefjes gewoon dat ze dan lekker druk mogen zijn haha... Effe lekker losgaan tijdens een CTGTJE hihi.. Is ook niet leuk een decoratieband om je huis heen
uhhh nee dank u, ik pas eventjes Ik kan niet zo goed tegen tomaten momenteel But enjoy!! Yes ik ga mn bedje maar uit haha als ik lui doe dan doe ik het ook goed
@ moettie mijn gyn vind dat het verantwoord is om gewoon natuurlijk te bevallen als het niet meer als 3500 gram weegt. wel moet ik bij de gyn bevallen en niet bij de verloskundige. ik weet uit ervaring dat deze arts zal zeggen als ze iets te zwaar weegt dat hij dan wel een keizersnede doet maar ik wil het ook wel eerst natuurlijk proberen hoe gek het ook klinkt.
nou nou jullie zijn rustig geweest ! hier beneden bijna alles gehad ( behalve de hal + keuken die moet nog ) want werd me toch een potje misselijk en pijn aan mn rug.. ff half uurtje op de bank gelegen en toen kwam vriendlief thuis.. dadelijk ff doucen en dan tapas eten ! morgen maar de hal en keuken uitgerbreid doen ( had hier beneden de bank en alles van de kant gehad. was niet zo slim hihi ) xx
Geen ikea voor ons, mijn kleine mannetje is ziek. 40 graden koorts.. Dus we eten thuis mac.. (is voor eht eerst sinds.....) hoop dat het goed gaat